• Anonym (Hur vet man)

    Dejtar vi eller är vi bara kk?

    Hur vet man egentligen om man dejtar eller bara är kk?

    Han jag träffar nu har jag träffat några månader. Vi ses kanske en gång i veckan och oftast hela helger. Vi har oftast sex när vi ses, men gör även lite annat såsom lagar mat ihop, varit på spa, spelat mini-golf osv. Jag har träffat hans vänner och familj men han har inte fått träffa min familj, då jag inte vet vad han är efter, vill liksom inte presentera en kk för mina föräldrar.

    Har så svårt att veta, ibland känns det som om relation bara står och stampar och att vi aldrig kommer vidare till ngt djupare :/

  • Svar på tråden Dejtar vi eller är vi bara kk?
  • Anonym (hursvårtskadetvara)

    Ni har träffats i snart ett halvår och gör annat än att bara knulla, då är ni ihop och så var det med det.

  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Hur vet man) skrev 2020-10-05 19:51:44 följande:
    Ne vågar inte, han kanske inte vill umgås med mig nästa sommar :/
    Nähä. Ja, då antar han nog att du inte är så intresserad av honom då så han vågar säkert inte heller.
  • Anonym (Linda)

    Du kan ju inte bara vänta på at han ska göra/säga saker! Du måste ju visa att du menar allvar och är kär i honom, annars tror ju han att du inte är intresserad! 
    Så börja kalla honom för din kille, fråga vad han hade velat hitta på/resa när corona är över, bjud hem några andra par på middag, föreslå en spahelg nu i höst, osv.
    Annars kommer han ju att tröttna på dig som är så velig/vag/ointresserad/inte vill satsa/bara har honom som tidsfördriv, osv. Han har ju presenterat dig för sin familj - klart han menar allvar!

  • Anonym (Hur vet man)
    Anonym (hursvårtskadetvara) skrev 2020-10-05 19:55:05 följande:

    Ni har träffats i snart ett halvår och gör annat än att bara knulla, då är ni ihop och så var det med det.


    Fast så mycket annat gör vi inte, nu på sistone har vi mest varit hemma hos ngn. Så det är inget bra tecken :/
  • Anonym (Min)

    Vad ser han det som? Har du inte frågat så tycker jag att du ska göra det;) om man är kk träffar man inte någons föräldrar.

  • Anonym (Rakt på sak)
    Anonym (Hur vet man) skrev 2020-10-05 20:04:14 följande:
    Fast så mycket annat gör vi inte, nu på sistone har vi mest varit hemma hos ngn. Så det är inget bra tecken :/
    Eller så kanske det är du som har andra förväntningar på vad en relation innebär?
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Hur vet man) skrev 2020-10-05 20:04:14 följande:
    Fast så mycket annat gör vi inte, nu på sistone har vi mest varit hemma hos ngn. Så det är inget bra tecken :/
    Vad har du föreslagit att ni ska göra då? Och vad har han svart då?
  • Limeblad
    Anonym (Hur vet man) skrev 2020-10-05 19:51:44 följande:

    Ne vågar inte, han kanske inte vill umgås med mig nästa sommar :/


    Skulle inte det vara bättre att veta redan nu?

    Men det spelar ingen roll vad jag eller någon annan skriver, du känns lika fast i din tankebana som i din andra tråd.
  • Anonym (Ingela)
    Anonym (Hur vet man) skrev 2020-10-05 16:55:59 följande:

    Utgår litegrann från att det är en kk-relation så slipper man bli sårad =)


    Eller så säger man från början att man bara är ute efter nåt seriöst och pratar om vad man känner för varann innan man tar det till sängkammaren. Om det enbart är förhållande man är ute efter alltså.
Svar på tråden Dejtar vi eller är vi bara kk?