• Anonym (Hur vet man)

    Dejtar vi eller är vi bara kk?

    Hur vet man egentligen om man dejtar eller bara är kk?

    Han jag träffar nu har jag träffat några månader. Vi ses kanske en gång i veckan och oftast hela helger. Vi har oftast sex när vi ses, men gör även lite annat såsom lagar mat ihop, varit på spa, spelat mini-golf osv. Jag har träffat hans vänner och familj men han har inte fått träffa min familj, då jag inte vet vad han är efter, vill liksom inte presentera en kk för mina föräldrar.

    Har så svårt att veta, ibland känns det som om relation bara står och stampar och att vi aldrig kommer vidare till ngt djupare :/

  • Svar på tråden Dejtar vi eller är vi bara kk?
  • Mandel
    Anonym (Kgkg) skrev 2020-10-08 10:22:53 följande:
    Han har ju sagt att han vill ligga med andra. Räcker inte det eller?
    Fast det verkar ju som TS ändrar saker hela tiden. Först tolkade man det som att han inte ville ligga med andra eftersom han inte var singel och när folk påpekar detta så vänder TS det till att han sa att han vill ligga med andra.

    Spelar ju ingen roll vad någon säger för TS tänker inte fråga utan TS lever hellre i ovissheten och låter förhållandet rinna ut i sanden...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kgkg)
    Mandel skrev 2020-10-08 10:30:52 följande:

    Fast det verkar ju som TS ändrar saker hela tiden. Först tolkade man det som att han inte ville ligga med andra eftersom han inte var singel och när folk påpekar detta så vänder TS det till att han sa att han vill ligga med andra.

    Spelar ju ingen roll vad någon säger för TS tänker inte fråga utan TS lever hellre i ovissheten och låter förhållandet rinna ut i sanden...


    Hon kanske bara förklarade dåligt. Hon är ju orolig iallafall. Det ska man inte behöva vara.
  • Anonym (Hur vet man)
    Mandel skrev 2020-10-08 10:30:52 följande:

    Fast det verkar ju som TS ändrar saker hela tiden. Först tolkade man det som att han inte ville ligga med andra eftersom han inte var singel och när folk påpekar detta så vänder TS det till att han sa att han vill ligga med andra.

    Spelar ju ingen roll vad någon säger för TS tänker inte fråga utan TS lever hellre i ovissheten och låter förhållandet rinna ut i sanden...


    Jag ändrade mig eftersom han inte menade det på det sättet. Då det var taget ur ett sammanhang.
  • Anonym (Z)
    Anonym (Hur vet man) skrev 2020-10-08 10:49:45 följande:

    Jag ändrade mig eftersom han inte menade det på det sättet. Då det var taget ur ett sammanhang.


    Men du har ju skrivit tidigare i tråden att ni är exklusiva med varandra. Vad menade du med det?
  • Mandel
    Anonym (Kgkg) skrev 2020-10-08 10:32:46 följande:
    Hon kanske bara förklarade dåligt. Hon är ju orolig iallafall. Det ska man inte behöva vara.
    Och det bästa man kan göra är då att prata med varandra och då måste väl den som är orolig ta upp det och inte gå och vänta på att någon annan ska ta tag i det...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Hur vet man)
    Anonym (Z) skrev 2020-10-08 11:06:39 följande:

    Men du har ju skrivit tidigare i tråden att ni är exklusiva med varandra. Vad menade du med det?


    Trodde det, för vi hade ett snabbt samtal, typ träffar du andra, nej svarade jag och bollade tillbaka frågan, och han svarade nej. Men man ska tydligen inte lita på folk.
  • Anonym (Kgkg)
    Mandel skrev 2020-10-08 11:11:32 följande:

    Och det bästa man kan göra är då att prata med varandra och då måste väl den som är orolig ta upp det och inte gå och vänta på att någon annan ska ta tag i det...


    Är ju inte enbart hennes uppgift. Men nu tycker jag inte ens hon borde det längre, när han själv sagt han vill ligga med andra. Gillar man någon gör man inte det.
  • Anonym (Kgkg)
    Anonym (Hur vet man) skrev 2020-10-08 11:21:03 följande:

    Trodde det, för vi hade ett snabbt samtal, typ träffar du andra, nej svarade jag och bollade tillbaka frågan, och han svarade nej. Men man ska tydligen inte lita på folk.


    Nej det kan man verkligen inte. Om du går med han öppet bland folk, håller han om dig då? Eller håller handen på sig? Vill han dölja det så säger ju det en hel del. Går han runt och gömmer mobilen är det samma sak. Vill han aldrig ses, samma sak. Verkar han inte bry sig, samma där med...

    Var med en kille för flera år sen som hade andra samtidigt. Han sa i mitt ansikte att vi aldrig ens hade hållt på och skrattade och att han hatade mig, att jag var ful och att han hade en annan. Jag började gråta. Sedan erkände han. O sa att jag var jättesnäll och fin och allt och att han bara skojade för han hade ingen annan ogh självklart hade han varit med mig. Så nej. Man kan inte lita på folk. Inte allrid.
  • Anonym (Kgkg)

    Han hade en annan för övrigt. Så där lärde jag ju mig att man inte kan lita på folk iaf.

  • Anonym (Hur vet man)
    Anonym (Kgkg) skrev 2020-10-08 11:47:39 följande:

    Nej det kan man verkligen inte. Om du går med han öppet bland folk, håller han om dig då? Eller håller handen på sig? Vill han dölja det så säger ju det en hel del. Går han runt och gömmer mobilen är det samma sak. Vill han aldrig ses, samma sak. Verkar han inte bry sig, samma där med...

    Var med en kille för flera år sen som hade andra samtidigt. Han sa i mitt ansikte att vi aldrig ens hade hållt på och skrattade och att han hatade mig, att jag var ful och att han hade en annan. Jag började gråta. Sedan erkände han. O sa att jag var jättesnäll och fin och allt och att han bara skojade för han hade ingen annan ogh självklart hade han varit med mig. Så nej. Man kan inte lita på folk. Inte allrid.


    Ja alltså han pussar ju mig på stan eller håller om mig ibland. Och ses vill han ju, han har aldrig sagt nej när jag frågat. Och bryr sig verkar han göra. Så lite dubbla signaler kan jag tänka mig.
Svar på tråden Dejtar vi eller är vi bara kk?