• Marimardi

    Vår letrozol resa- följas åt?

    Hej alla glada!

    Jag fick mens den 13/10 och började äta min första kur letrozol (enkeldos) den 15/10, alltså på min tredje mensdag. Nu har det gått två dagar sen jag tog min sista tablett och jag ska gå på VUL nu på måndag den 26e. Eftersom det är min första kur så är jag väldigt taggad men också nervös. Tycker att jag redan känner lite värk i äggstockarna???? Tänkte ifall det finns fler som äter letrozol som vill följas åt?? Ge varandra lite pepp, stöd och tips? Ingen av mina vänner vet om att jag har pcos och försöker skaffa barn, därför söker jag mig till en grupp som förstår hur jag känner och som inte hade blivit uttråkad när man pratar om detta haha.

  • Svar på tråden Vår letrozol resa- följas åt?
  • 33villbligravid
    barnlängtan2021 skrev 2021-01-03 11:31:43 följande:

    Jag är helt chockad och förstår inte riktigt.

    Ena är efter en minut och andra efter 5 minuter.


    Åhh! Underbart!! Såå Stort Grattis! Var det andra eller tredje kuren för dig? Vilken fantastiskt sätt att inleda det nya året :)
  • 33villbligravid
    Marimardi skrev 2021-01-02 23:31:33 följande:

    Hur går det för alla här?


    Hej! Inne på CD 25 idag så det börjar närma sig. BIM på tisdag eller onsdag och har som vanligt inte kunna bestämma mig för om ska våga testa mig eller inte. Känner inte av speciellt mkt men min magkänsla säger vi antagligen inte lyckats denna cykel heller ... hur går det för dig?
  • barnlängtan2021
    33villbligravid skrev 2021-01-03 13:43:34 följande:

    Åhh! Underbart!! Såå Stort Grattis! Var det andra eller tredje kuren för dig? Vilken fantastiskt sätt att inleda det nya året :)


    Tack! :) Det var andra kuren.
  • Anonym (Mommo)
    barnlängtan2021 skrev 2021-01-03 11:31:43 följande:

    Jag är helt chockad och förstår inte riktigt.

    Ena är efter en minut och andra efter 5 minuter.


    Wow! Stort grattis!
  • Marimardi
    barnlängtan2021 skrev 2021-01-03 11:31:43 följande:

    Jag är helt chockad och förstår inte riktigt.

    Ena är efter en minut och andra efter 5 minuter.


    Ååå stort grattis!!
  • 33villbligravid

    Hejhej! Här blev det negativt test imorse på BIM. Har känt på mig att inte gått vägen, men deppigt är det ju ändå. Äh, får nog snart ställa in mig på att det inte blir ngt syskon här ... :/

  • Marimardi
    33villbligravid skrev 2021-01-05 06:38:42 följande:

    Hejhej! Här blev det negativt test imorse på BIM. Har känt på mig att inte gått vägen, men deppigt är det ju ändå. Äh, får nog snart ställa in mig på att det inte blir ngt syskon här ... :/


    Hej, åh vad tråkigt! Ge inte upp, nya tag nästa gång! Det är hemskt, jag vet. Fick också senast igår reda på en släkting som ska få barn. Alla runtom skaffar barn hela tiden, man bryter ihop och tappar hoppet men på ett eller annat sätt kommer det att gå! Du kommer fixa ett till syskon<3 Känner mig inte heller gravid så det får bli nya tag här också
Svar på tråden Vår letrozol resa- följas åt?