• Johannus

    Talang 2021

    I kväll började Talang 2021 och jag tänkte starta tråden om den eftersom jag hinner se programmet då jag är ledig på Fredagar.

    Hoppas fler är intresserade att diskutera om alla duktiga Talanger.

  • Svar på tråden Talang 2021
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-12 21:13:31 följande:
    Det var häftigt med Roboten....
    Js, annorlunda
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-02-12 21:10:51 följande:
    Snyfthistorier är en sak.
    Men jag tycker ändå hon var duktig. Även om jag också tycker att man inte ska ha varit van artist sen tidigare när man ställer upp i talang.
    Nu lyssnade jag inte varför hon varit borta från sjungandet en längre tid, men förstod att det var nåt ...men jag menar att ofta kommer det in människor till Talang eller andra program och drar en lång snyftarhistoria för att tro och hoppas på att det är det som för dem vidare.....
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-12 21:16:37 följande:
    Nu lyssnade jag inte varför hon varit borta från sjungandet en längre tid, men förstod att det var nåt ...men jag menar att ofta kommer det in människor till Talang eller andra program och drar en lång snyftarhistoria för att tro och hoppas på att det är det som för dem vidare.....
    Ja, det brukar vara så
  • Johannus

    Garanterat går killen vidare, men nä inget jag skulle vela se framöver.....Ok bra att han gillar dansa, men 

  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-12 21:27:12 följande:
    Garanterat går killen vidare, men nä inget jag skulle vela se framöver.....Ok bra att han gillar dansa, men 
    Han går nog inte så lpngt
  • molly50
    Nandez skrev 2021-02-12 21:13:41 följande:
    Ja, mycket
    Speciellt med tanke på att de lyssnade på tv-rösten.
Svar på tråden Talang 2021