• Jozsan

    BIM mars 2021

    Hej!

    Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

    Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

    Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

  • Svar på tråden BIM mars 2021
  • Smacko
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-21 10:44:37 följande:
    Åh enligt nc så ska jag ha 1 mars också, hatar denna väntan
    Spännande ju!! Har ni försökt länge? Ja, men jag veeeet... man blir knäpp haha..
  • Tryingtogetnr2
    Smacko skrev 2021-02-21 10:59:08 följande:

    Spännande ju!! Har ni försökt länge? Ja, men jag veeeet... man blir knäpp haha..


    Ne detta blir typ 2a försöket på syskon till våran 15 månaders, men hatar att pms symtom och gravid symtom är typ lika i sätten. Man blir tokig på de.
  • Smacko
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-21 11:06:52 följande:
    Ne detta blir typ 2a försöket på syskon till våran 15 månaders, men hatar att pms symtom och gravid symtom är typ lika i sätten. Man blir tokig på de.
    Okej :) Jo det är ju verkligen samma...
  • Bacon89

    Ja denna eviga väntan.. jag vill bara börja testa men det är helt omöjligt att få utslag redan ju. Ska nog prova med ett tidigt test nästa söndag, om jag inte får något positivt då väntar jag på mensen

  • Jozsan
    Längtarefterflerbarn skrev 2021-02-21 15:28:27 följande:

    Vill så innerligt bli gravid med ett tredje barn!

    Hoppade över hit från februari-gruppen. Har BIM 17 mars.

    Hoppas alla får sina efterlängtade plus. :)


    Åh samma här, längtar efter en trea <3 Välkommen hit.

    Hur gamla är dina barn?
  • Jozsan
    Bacon89 skrev 2021-02-21 19:30:26 följande:

    Ja denna eviga väntan.. jag vill bara börja testa men det är helt omöjligt att få utslag redan ju. Ska nog prova med ett tidigt test nästa söndag, om jag inte får något positivt då väntar jag på mensen


    Jag tänkte också testa på söndag, men har en känsla att det inte gått vägen denna gång heller. Har alltid känt rätt tydligt med mina tidigare att det är något särskilt. Men inga känningar alls, än iaf.

    Känner du något annorlunda med kroppen?
  • Kattis93

    Äntligen den riktiga smileyn cg ägglossning sker! Ska bara se nu att tempen och stiger! Cykeldag 20 helt överlycklig. Hela dagen har jag haft molande värk över höger sida, någon som vet om detta kan vara ägglossningsmärta? Lägger officiellt till mig i listan ????????

    Bim mars 2021

    Bacon89 2/3

    Jozsan 3/3

    Sarabecca 3/3

    Tryingtogetnr2 5/3

    Rosahimmel86 5/3

    Myownworstenemy 8/3

    Kattis93 8/3

    Mamma91a 16/3

  • Jozsan
    Kattis93 skrev 2021-02-21 20:56:31 följande:

    Äntligen den riktiga smileyn cg ägglossning sker! Ska bara se nu att tempen och stiger! Cykeldag 20 helt överlycklig. Hela dagen har jag haft molande värk över höger sida, någon som vet om detta kan vara ägglossningsmärta? Lägger officiellt till mig i listan ????????

    Bim mars 2021

    Bacon89 2/3

    Jozsan 3/3

    Sarabecca 3/3

    Tryingtogetnr2 5/3

    Rosahimmel86 5/3

    Myownworstenemy 8/3

    Kattis93 8/3

    Mamma91a 16/3


    Åh spännande och vad skönt att kroppen sköter sitt!

    Jag har stark mensvärk och hugg vid äl, så det är nog äl smärta du känner. Kan ju vara olika från månad till månad
  • myownworstenemy
    Jozsan skrev 2021-02-19 19:59:59 följande:

    Jo det är ju klurigt att få till sex när båda jobbar olika, vi jobbar också olika och jag är så trött när han kommer hem sen är ofta äldsta barnet vaken så det blir svårt.

    Nu jobbar han mindre i och med Corona så då har vi kunnat få till sexet lättare.

    Första barnet blev till välfugt snabbt, var 19 år då. Andra på försök 2, så har haft tur de gångerna.

    Nu är vi inne på försök två och jag tror vi prickade in rätt bra ändå, så nu blir det att vänta och se om det vill ta sig. Min man har dock haft problem med cystor i testiklarna så vet inte om det kan påverka..


    Då ska det säkert gå ganska snabbt även denna gång. Håller i alla fall tummarna för det!
Svar på tråden BIM mars 2021