• Emmissss

    Vi som planerar syskon 2022

    Hej! Vi har en dotter på 13 månader och jag börjar gå i tankar för barn nr 2. Många av mina vänner är redan gravida "igen"

    Vet inte hur man ska tänka? Tog nästan ett år för oss att plussa. Vår dotter är född januari 2020.

    Är det någon mer här som planerar syskon?

  • Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-05-07 14:42:24 följande:

    Tack snälla! :)Åh vad kul! Tack för tumhållningen!! :)Ja gud känner redan att jag ångrar mig och vill testa imorgon haha så det kanske jag gör men isåfall med samma märke igen, sparar iallafall dom nya till måndag!

    Men hade velat avvakta också men har för dålig karaktär för att inte testa har jag märkt haha!

    Så kul att du också ser något! Man tror ju att man själv är galen och inbillar sig och så är det så svårt att få med strecket på bild.

    Tack! <3

    Har du tagit något ÄL test idag? :)


    Haha! Du får testa i smyg i samband med en dusch eller något. Det gör du rätt i :)

    Ja jag tog en sticka idag, och det var långt ifrån nära äl haha. Kunde knappt se det andra strecket. Men ska testa varje dag iaf med stickorna. Och från och med söndag kör jag igång med digitala varje dag. Dom digitala ska man ju ta på morgonen och stickorna på dagen. Så det blir spännande! Men vi försöker få till varannan dag fram tills äl och sen får vi se haha! OM jag får något positivt äl test vill säga.. Kanske inte blir något, men hoppas!
  • Anonym (88a)

    BIM lista.

    2/4 EmmalinneaS - 29 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 10/12-2021

    18/4 anonym(försöktillsyskon) - 30 år (tredje försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 29/12-2021

    25/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-2022

    28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1 -2022

    7/5 Börjar - 32 år (första försöket) två barn

    10/5 mape92- 28 år (första försöket) ett barn

    13/5 Magdalena88- 32 år (andra försöket efter mf) två barn

    14/5 Hadt - 25 år (första försöket) ett barn

    15/5 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn

    16/5 Lotgardet - 25 (första försöket) ett barn

    18/5 muffins88 - 32 år (tredje försöket) ett barn

    28/5 lottizm - 36 år (andra försöket) två barn

    29/5 88a - 32 år (tredje försöket) ett barn

    3/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn

    4/6 Hoppas2022 - 37 år (tredje försöket) tre barn

    4/6 ik96 - 25år. (andra försöket) ett barn

  • JaneDose

    Mensvärk över en veckas tid nu och BIM imorgon.

    Aldrig gått och hoppats så mycket som jag gör nu på att mensen inte ska komma. Haha. Livrädd varje gång man sätter sig på toan. Fler som känner igen sig?

    Lustiga är att två kollegor idag frågade lite lurigt om jag var gravid, förstod inte riktigt varför. Men jag har ju varit otroligt upp och ner i mitt humör varpå föll i gråt förra veckan över en incident på jobbet. Jag brukar inte göra det. Tror man kanske lurar sig själv lite med att tro att allt är symptom. Aja hoppas alla har en trevlig lördag och att någon kanske får ett positivt resultat vem vet idag :)

  • Anonym (Börjar)

    Min ägglossning har uteblivit. Kan det vara så att jag blivit gravid under fertila dagar precis innan?

  • Hoppas2022
    JaneDose skrev 2021-05-08 12:26:18 följande:

    Mensvärk över en veckas tid nu och BIM imorgon.

    Aldrig gått och hoppats så mycket som jag gör nu på att mensen inte ska komma. Haha. Livrädd varje gång man sätter sig på toan. Fler som känner igen sig?

    Lustiga är att två kollegor idag frågade lite lurigt om jag var gravid, förstod inte riktigt varför. Men jag har ju varit otroligt upp och ner i mitt humör varpå föll i gråt förra veckan över en incident på jobbet. Jag brukar inte göra det. Tror man kanske lurar sig själv lite med att tro att allt är symptom. Aja hoppas alla har en trevlig lördag och att någon kanske får ett positivt resultat vem vet idag :)


    Spännande! När ska du testa dig?
  • Hoppas2022
    Anonym (Börjar) skrev 2021-05-08 12:46:29 följande:

    Min ägglossning har uteblivit. Kan det vara så att jag blivit gravid under fertila dagar precis innan?


    Svårt att säga men jag antar att det är möjligt. Vilken cykeldag är du på?
  • JaneDose
    Hoppas2022 skrev 2021-05-08 13:13:14 följande:

    Spännande! När ska du testa dig?


    Jag kommer testa mig om mensen inte kommit imorgon eller måndag. :) Så får gå iallafall bim+1 +2 tänker jag. Så får vi se :)
  • Lotgardet
    Anonym (Börjar) skrev 2021-05-08 12:46:29 följande:

    Min ägglossning har uteblivit. Kan det vara så att jag blivit gravid under fertila dagar precis innan?


    Hur menar du? Har du inte haft ägglossning alls?
  • Anonym (Börjar)
    Hoppas2022 skrev 2021-05-08 13:15:51 följande:

    Svårt att säga men jag antar att det är möjligt. Vilken cykeldag är du på?


    14
  • Anonym (Börjar)
    Lotgardet skrev 2021-05-08 14:38:09 följande:

    Hur menar du? Har du inte haft ägglossning alls?


    Skulle ha det idag
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022