• Emmissss

    Vi som planerar syskon 2022

    Hej! Vi har en dotter på 13 månader och jag börjar gå i tankar för barn nr 2. Många av mina vänner är redan gravida "igen"

    Vet inte hur man ska tänka? Tog nästan ett år för oss att plussa. Vår dotter är född januari 2020.

    Är det någon mer här som planerar syskon?

  • Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022
  • Lucifer91
    EmelieE1996 skrev 2021-05-18 12:09:05 följande:

    Varför skickar du mig hela bim-listan? Jag undrade om någon hade bim idag för att kunna prata med någon i samma sits så att säga


    De va absolut inte meningen. Förlåt :p
  • Lucifer91
    EmelieE1996 skrev 2021-05-18 12:09:05 följande:

    Varför skickar du mig hela bim-listan? Jag undrade om någon hade bim idag för att kunna prata med någon i samma sits så att säga


    Du måste tro jag är knäpp, men min telefon markerar fel inlägg att svara på haha. Förlåt <3
  • Hadt
    EmelieE1996 skrev 2021-05-18 12:09:05 följande:

    Varför skickar du mig hela bim-listan? Jag undrade om någon hade bim idag för att kunna prata med någon i samma sits så att säga


    Förlåt..?

    Tänkte ifall du ville se listan så att du ser dom som har BIM omkring dig. Listan försvinner annars bakåt så man missar den lätt.

    Försökte bara hjälpa.
  • EmelieE1996
    Lucifer91 skrev 2021-05-18 12:18:10 följande:

    De va absolut inte meningen. Förlåt :p


    Fast det var Hadt som skickade den till mig.

    Nu blir jag förvirrad här haha
  • EmelieE1996
    Hadt skrev 2021-05-18 12:51:32 följande:

    Förlåt..?

    Tänkte ifall du ville se listan så att du ser dom som har BIM omkring dig. Listan försvinner annars bakåt så man missar den lätt.

    Försökte bara hjälpa.


    Okej, då förstår jag. Det är lugnt.
  • muffins88
    EmelieE1996 skrev 2021-05-18 10:36:26 följande:

    Är det någon annan som också har bim idag?

    Jag börjar känna molvärk så är rätt säker på att få mens idag..Känner mig så uppgiven och ledsen eftersom det här var vårt 8:e försök och månaderna bara går...Jag har tappat allt hopp nu och börjar känna mig deprimerad.


    Jag har också BIM idag. Den kom som en klocka i morse, men dock mkt mkt sparsamt och nu ingenting.. plussat på tre olika ?testa tidigt?-test i helgen så är lite lätt förbryllad.. känner ingenting, inga symtom på varken mens eller graviditet. Känns som man kastas mellan hopp och förtvivlan!
  • Emmissss
    muffins88 skrev 2021-05-18 13:21:37 följande:

    Jag har också BIM idag. Den kom som en klocka i morse, men dock mkt mkt sparsamt och nu ingenting.. plussat på tre olika ?testa tidigt?-test i helgen så är lite lätt förbryllad.. känner ingenting, inga symtom på varken mens eller graviditet. Känns som man kastas mellan hopp och förtvivlan!


    Så hade jag när jag plussade. Började blöda o trodde jag fått mens sen kom det inget på hela dagen. Tog ett test var gravid! Hoppas hoppas det är samma för dig! :)
  • Hadt
    muffins88 skrev 2021-05-18 13:21:37 följande:

    Jag har också BIM idag. Den kom som en klocka i morse, men dock mkt mkt sparsamt och nu ingenting.. plussat på tre olika ?testa tidigt?-test i helgen så är lite lätt förbryllad.. känner ingenting, inga symtom på varken mens eller graviditet. Känns som man kastas mellan hopp och förtvivlan!


    Prova ett digitalt! :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-05-18 09:14:30 följande:

    Själv så är min mens slut nu! Blödde inte igår men kom lite rester när jag torkade mig så tog det som mens igår också.

    Så idag började jag med första ÄL testet. Negativt såklart haha! Förväntar mig att mina nya tester ska komma idag men hade vanliga digitala kvar så tog en sådan.

    Har ju också beställt rosenrot så ska börja med dom direkt när paketet kommer! Så får vi se om det funkar :)


    Skönt! Spännande tid framför dig!

    Jag fick aldrig fullt utslag på äl testerna så nu blir det nog inget mer försök förrän i höst. Får bli så helt enkelt! Hoppas det går bättre för dig <3
  • muffins88
    Emmissss skrev 2021-05-18 14:12:58 följande:

    Så hade jag när jag plussade. Började blöda o trodde jag fått mens sen kom det inget på hela dagen. Tog ett test var gravid! Hoppas hoppas det är samma för dig! :)


    Hadt skrev 2021-05-18 14:21:25 följande:

    Prova ett digitalt! :)


    Åh då kanske man kan våga hoppas ett tag till!

    Har beställt hem en massa test och har ett digitalt liggandes där hemma. Ska testa imorgon bitti om inte mensen kommer igång mer :)
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022