• Bitten

    Komma och gå

    Hur vanligt är det att kunna komma medan man går?

    Skulle du kunna komma medan du går?

    Är det lättare att komma och gå om man har kuk tro?

    Komma och gå som man vill eller komma och gå om man vill och kan.

  • Svar på tråden Komma och gå
  • Anonym (K)
    Bitten skrev 2021-02-21 12:48:52 följande:

    Haha. Det är lite intressant att jag antagligen är mer exalterad över detta än du är.

    Sitter här och väntar på resultat. ;)


    Nu har jag ett resultat. Jag började med att bearbeta mig själv så att jag inte hade alltför långt kvar. Sen när det var några minuter och kvar så började jag gå fram o tillbaka i lägenheten.

    Jag trodde först inte min gång skulle påverkas. Men det gjorde den. På annorlunda sätt än jag skulle gissat. När jag närmade mig orgasmen så fick jag lägga mer fokus på att gå samtidigt som min gångstil blev lite stapplande. När jag väl kom på riktigt så blev stegen mindre och snabbare. Blev förvånad att jag gick snabbare. Liksom som att jag tippade framåt.

    Samtidigt blev gångstilen stapplande. Så en stapplande trippande gång med mindre steg och snabbare samtidigt som jag kom. Som om känslan sköt ner i benen o satte fart på gången.

    Med andra ord gick det att gå men skulle någon sett det så skulle man märkbart undrat vad som pågick med tanke på hur konstigt jag gick.

    Spännande grej o testa.
  • Aikido
    Anonym (K) skrev 2021-02-22 21:13:45 följande:
    Nu har jag ett resultat. Jag började med att bearbeta mig själv så att jag inte hade alltför långt kvar. Sen när det var några minuter och kvar så började jag gå fram o tillbaka i lägenheten.

    Jag trodde först inte min gång skulle påverkas. Men det gjorde den. På annorlunda sätt än jag skulle gissat. När jag närmade mig orgasmen så fick jag lägga mer fokus på att gå samtidigt som min gångstil blev lite stapplande. När jag väl kom på riktigt så blev stegen mindre och snabbare. Blev förvånad att jag gick snabbare. Liksom som att jag tippade framåt.

    Samtidigt blev gångstilen stapplande. Så en stapplande trippande gång med mindre steg och snabbare samtidigt som jag kom. Som om känslan sköt ner i benen o satte fart på gången.

    Med andra ord gick det att gå men skulle någon sett det så skulle man märkbart undrat vad som pågick med tanke på hur konstigt jag gick.

    Spännande grej o testa.
    Kom igen nu då.
  • Bitten
    Anonym (K) skrev 2021-02-22 21:13:45 följande:

    Nu har jag ett resultat. Jag började med att bearbeta mig själv så att jag inte hade alltför långt kvar. Sen när det var några minuter och kvar så började jag gå fram o tillbaka i lägenheten.

    Jag trodde först inte min gång skulle påverkas. Men det gjorde den. På annorlunda sätt än jag skulle gissat. När jag närmade mig orgasmen så fick jag lägga mer fokus på att gå samtidigt som min gångstil blev lite stapplande. När jag väl kom på riktigt så blev stegen mindre och snabbare. Blev förvånad att jag gick snabbare. Liksom som att jag tippade framåt.

    Samtidigt blev gångstilen stapplande. Så en stapplande trippande gång med mindre steg och snabbare samtidigt som jag kom. Som om känslan sköt ner i benen o satte fart på gången.

    Med andra ord gick det att gå men skulle någon sett det så skulle man märkbart undrat vad som pågick med tanke på hur konstigt jag gick.

    Spännande grej o testa.


    Men herregud vilken hjälte du är! Dessa forskningsdata lägger jag till i mina handlingar.

    Verkligen, stor eloge till din insats. Pun intended.

    Jag skall göra ett försök jag också men det blir inte ikväll.

    Har du övat inför olympiaderna, Aikido?
  • Aikido
    Bitten skrev 2021-02-22 22:00:37 följande:
    Har du övat inför olympiaderna, Aikido?
    Nej jag tror jag håller mig på läktaren. Kanske satsar på vinnaren.

    Visste du att en olympiad är tiden mellan två olympiska spel?
  • Bitten
    Aikido skrev 2021-02-23 10:25:53 följande:

    Nej jag tror jag håller mig på läktaren. Kanske satsar på vinnaren.

    Visste du att en olympiad är tiden mellan två olympiska spel?


    Jag misstänker att du inte insåg vad du just gjorde med mig. Min klitoris slog just en bakåtvolt!

    Du menar alltså att det är tiden mellan runket och ankomsten som är själva olympiaden?

    Gå runka löp!
  • Anonym (K)
    Aikido skrev 2021-02-22 21:18:57 följande:
    Kom igen nu då.
    ??
  • Anonym (K)
    Bitten skrev 2021-03-03 21:59:41 följande:

    Hur har det gått för er därute?


    Jag har ju redan provat. :)

    Du skulle prova också sa du. Jag är nyfiken på ditt resultat?
  • Bitten
    Anonym (K) skrev 2021-03-04 11:36:48 följande:

    Jag har ju redan provat. :)

    Du skulle prova också sa du. Jag är nyfiken på ditt resultat?


    Jag har provat en gång för kanske drygt 10 år sedan. Fast jag gick i badkaret när jag duschade. Jag vet inte hur jag skulle kunna gå runt här hemma. För mig var det inget vidare och jag skulle säga som du att det blev stapplande. Men jag ska se om tillfälle ges att gå på en lite längre onanipromenad.
  • Mr1970
    Bitten skrev 2021-02-20 18:14:47 följande:

    Hur vanligt är det att kunna komma medan man går?

    Skulle du kunna komma medan du går?

    Är det lättare att komma och gå om man har kuk tro?

    Komma och gå som man vill eller komma och gå om man vill och kan.


    Rolig lek med ord :)

    Och roligt samtalsämne med. Definitivt går det att komma o gå.. Men som en säger att ser någon så undrar de nog över ens lite säregna gångstil. :):)

    Märkligt egentligen, men nu sisådär ett halvår över 50-årssträcket har jag lättare att komma o gå, men kan även "ligga på gränsen" o gå samtidigt.. Att det skulle ta 50 bast innan man kan komma å gå som man vill. ;)
  • Sharpshooter
    Bitten skrev 2022-07-03 13:03:35 följande:

    Är det några som varit ute och gått?


    Nyfiken på om det inte skulle fungera med ett vibrerande ägg som man kan föra in ...finns klitoristimulatorer också.
    Ingen som fått orgasm när man är ute och går med något sådant?
  • Bitten

    Ja det spelar ju ingen roll hur själva stimulanser utförs så det här är ju ett fint förslag. 


    Ägg i röven och ut och gå. 

  • Sharpshooter
    Bitten skrev 2022-07-04 11:49:02 följande:

    Ja det spelar ju ingen roll hur själva stimulanser utförs så det här är ju ett fint förslag. 


    Ägg i röven och ut och gå. 


    Du får helt enkelt testa och avlägga rapport....
  • Anonym (K)

    Skulle vara kul och få mer onaniuppdrag och se vad som händer. 
    Finns det något mer man skulle kunna testa som kille?

  • Anonym (Trolle Truxa)

    Detta var den absolut bästa och fyndigaste tråden jag läst, någonsin!
    En klockren 10-poängare Bitten!!! Du är bäst!
    Sen kiknar man av skratt när hela poängen uppenbarligen flugit högt över huvudet på det stora flertalet..

    Min favorit är, såklart:
    - Han kom, och jag gick!

    Jag kan inte sluta skratta?

Svar på tråden Komma och gå