• Nandez

    Robinson 2021

    I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

  • Svar på tråden Robinson 2021
  • molly50
    Nandez skrev 2021-05-27 21:08:48 följande:
    Det är nog något ditåt
    Ja,jag tyckte jag såg det i slutminuterna i dagens program.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-27 21:23:15 följande:
    Ja,jag tyckte jag såg det i slutminuterna i dagens program.
    Usch det blir en pärs och se Finalen. Alltså mellan vilka det står, men jag hoppas att fler utslagna deltagare har insett att Joanna måste ut. Om det sen står mellan Andreas , Anki och Dennis så Go for it......Dock hade jag velat ha ut Anki med.

    Andreas är äldre än Dennis så det beror på vad det blir för tävling vem som vinner.....Håller dock på Andreas.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-28 00:47:01 följande:
    Usch det blir en pärs och se Finalen. Alltså mellan vilka det står, men jag hoppas att fler utslagna deltagare har insett att Joanna måste ut. Om det sen står mellan Andreas , Anki och Dennis så Go for it......Dock hade jag velat ha ut Anki med.

    Andreas är äldre än Dennis så det beror på vad det blir för tävling vem som vinner.....Håller dock på Andreas.
    Ja,jag håller med dig. Jag hoppas att både Joanna och Anki åker ut.
    Sen spelar det ingen större roll om det blir Andreas eller Dennis som vinner,för mig. Jag tycker båda är bra.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-28 09:27:46 följande:
    Ja,jag håller med dig. Jag hoppas att både Joanna och Anki åker ut.
    Sen spelar det ingen större roll om det blir Andreas eller Dennis som vinner,för mig. Jag tycker båda är bra.
    Ja det spelar ingen roll vem av killarna vinner.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-05-28 00:47:01 följande:
    Usch det blir en pärs och se Finalen. Alltså mellan vilka det står, men jag hoppas att fler utslagna deltagare har insett att Joanna måste ut. Om det sen står mellan Andreas , Anki och Dennis så Go for it......Dock hade jag velat ha ut Anki med.

    Andreas är äldre än Dennis så det beror på vad det blir för tävling vem som vinner.....Håller dock på Andreas.
    Det kan  nog vara spännande
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-05-28 09:27:46 följande:
    Ja,jag håller med dig. Jag hoppas att både Joanna och Anki åker ut.
    Sen spelar det ingen större roll om det blir Andreas eller Dennis som vinner,för mig. Jag tycker båda är bra.
    Jag tycker som dig
Svar på tråden Robinson 2021