• tigerbaby

    BF April 2022

    Hej!

    Vet inte om någon redan startat en grupp för april 2022, kunde inte hitta någon. (Men sökfunktionen är ju inte alltid tillförlitlig)

    I alla fall, plussade häromdagen så har bf 1/4 2022.

    Tänkte om någon ville följas åt :)

  • Svar på tråden BF April 2022
  • Anonym (Sels11)

    Ska vi skriva en sån lista med våra BFdatum? :)

    Sels11, 30 år, tredje barnet, bf 6/4

  • Syren93

    Vågar försiktigt gå med i denna tråden! Plussade i fredags 30/7, på bim - 3, blev totalt chockad och glad! Hade ett tidigt missfall i april, så det känns såklart lite läskigt med ett nytt plus! Jag har en del molvärk i magen och ryggen från och till samt rätt mycket flytningar, även ömma bröstvårtor. Enligt natural cykles är jag i 4+1. :) hoppas hoppas att det går vägen nu!

  • Asparaghus

    Ja då var det dags igen att gå med i en bf-grupp.

    4:e grav efter 3 tidigare mf/ma på rad. Senaste ma upptäcktes 17 Dec 2020 (avbröts 22 Dec). Efter ett ma som skrapades i Feb 2020. Innan det ett mf 2019.

    Mf utredning som inte visade någon klar orsak mer än otur/något högre ålder (36).

    Får nu progesteron samt trombyl (blodförtunnande) för att främja en graviditet som jag började med i Lördags efter plus Fredag-kväll..

    Plussat extremt tidigt.

    Vet när jag hade äl då vi fått hjälp med äl-stimulering med Letrozol så jag har både äl-testat samt tempat. Plussade på äl+6 med vanligt 25 mmol test med utspätt kvällsurin.

    Bekräftade test-resultat igår med cb-monitorn och alla test ökar. Så jag måste nog tro på det :-P

    Bf 12 April enligt Preglife

  • Asparaghus
    Asparaghus skrev 2021-08-02 12:00:37 följande:

    Ja då var det dags igen att gå med i en bf-grupp.

    4:e grav efter 3 tidigare mf/ma på rad. Senaste ma upptäcktes 17 Dec 2020 (avbröts 22 Dec). Efter ett ma som skrapades i Feb 2020. Innan det ett mf 2019.

    Mf utredning som inte visade någon klar orsak mer än otur/något högre ålder (36).

    Får nu progesteron samt trombyl (blodförtunnande) för att främja en graviditet som jag började med i Lördags efter plus Fredag-kväll..

    Plussat extremt tidigt.

    Vet när jag hade äl då vi fått hjälp med äl-stimulering med Letrozol så jag har både äl-testat samt tempat. Plussade på äl+6 med vanligt 25 mmol test med utspätt kvällsurin.

    Bekräftade test-resultat igår med cb-monitorn och alla test ökar. Så jag måste nog tro på det :-P

    Bf 12 April enligt Preglife


    Hittar inte hur man redigerar sin text.

    Men iaf ska det stå plussat på äl+8 i mitt inlågg ovan.. inte +6 som det står..
  • tigerbaby
    Bunkan skrev 2021-08-01 22:10:36 följande:

    Åh bara väntat på att en sånhär tråd ska starta! Plussade i måndags :) Dock sjukt skeptisk till att fröet kommer stanna kvar, men hoppas!

    Har en ofostrig graviditet bakom mig våren 2019 och en dotter född augusti 2020.

    Om fröet stannar bör BF bli kring 1a april.


    Jag med, men tyckte det dröjde så jag startade en!

    Håller tummarna att allt går bra :)
  • tigerbaby
    Anonym (Sels11) skrev 2021-08-02 11:09:23 följande:

    Ska vi skriva en sån lista med våra BFdatum? :)

    Sels11, 30 år, tredje barnet, bf 6/4


    Bra idé! :)
  • tigerbaby

    BF-lista:

    1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

    6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

    (Fyll på alla som vill!)

  • Lalalaaa

    Hej! Plussade idag på BIM -4. Bf 14/4, men lite oklart pga kortare cykel än vanligt förra månaden. Vågar inte riktigt tro på det ännu trots två positiva test. Det är en liten hoppsan, men vi har pratat lite om att eventuellt skaffa ett barn till så småningom. Har två barn sedan tidigare. Tog ett test eftersom jag känner mig gravid. Öm i brösten och mår lite illa när jag inte ätit på ett tag samt precis efter jag ätit. Blir mätt väldigt snabbt. Sjukt att kroppen kan känna av det såhär tidigt!

  • Lalalaaa

    BF-lista:

    1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

    6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

    14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet

    (Fyll på alla som vill!)

  • Anonym (hoppas!!)

    BF-lista:

    1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

    6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

    14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet


    4/4 - hoppas!!, 27 år, första barnet 



    (Fyll på alla som vill!)

Svar på tråden BF April 2022