• Anonym (TS)

    Finns killar som gillar att slicka?

    Jag tror att vi är många tjejer som har hört killar säga att de älskar att slicka men sen när det väl gäller är intresset inte lika stort längre. Så finns det killar som PÅ RIKTIGT gillar och tänder på att slicka? Och nu menar jag inte typ: -Jag har inget emot att slicka om hon vill det. Utan att du själv verkligen tänder på det?

  • Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?
  • Anonym (TS)
    Tom Araya skrev 2021-09-07 13:50:08 följande:

    Jag tycker att du har lite fel resonemang i understrukna mening.

    Smek eller knull kan kanske ersätta oralsex vad det gäller tillfredsställelse (om det ger henne lika mycket eller mer av tillfredsställelse), men kan inte ersätta den speciella känslan av oralsex och bidrar ej heller till variation (som också kan vara önskvärt).


    Nej, det håller jag med dig om. Men svaret var riktat till killen som tyckte att det var äckligt att tycka om smaken/lukten och tyckte att det som gjorde att han gillade det var hennes njutning. Då anser inte jag att det är oralsexet man gillar utan man gillar att se sin partner njuta. Inget fel i det såklart men inte samma sak som att gilla oralsex i mina ögon.
  • Anonym (Förmodligen)

    Förmodligen finns det tror inte det råder någon brist på det 

  • Anonym (abcd123)
    Anonym (TS) skrev 2021-09-06 01:56:56 följande:

    Jag tror att vi är många tjejer som har hört killar säga att de älskar att slicka men sen när det väl gäller är intresset inte lika stort längre. Så finns det killar som PÅ RIKTIGT gillar och tänder på att slicka? Och nu menar jag inte typ: -Jag har inget emot att slicka om hon vill det. Utan att du själv verkligen tänder på det?


    Tänder väldigt mycket på det. Så härligt att se tjejen njuta.
  • Anonym (Gee)

    Under rätt förutsättningar och hon inte sabbar feelingen.

    Då kan jag slicka sönder henne.

    Men efter en timmes massage och lika långt förspel för att få igång henne, för att sen hitta en buske som måste klippas med häcksax då har det hänt att man bara gått.

  • Anonym (Anders)
    Anonym (TS) skrev 2021-09-06 01:56:56 följande:

    Så finns det killar som PÅ RIKTIGT gillar och tänder på att slicka? Och nu menar jag inte typ: -Jag har inget emot att slicka om hon vill det. Utan att du själv verkligen tänder på det?


    Räcker upp handen på den! Jag går igång på att slicka, jag får typ stånd av att slicka min sambo utan att själv röra kuken. Så, visst finns vi som PÅ RIKTIGT tänder på det.
  • Anonym (Sugen)

    Slicka är något av det bästa. Det finns även kvinnor som inte tycker så mycket om att bli slickade pga komplex att fittan har för stora blygdläppar osv så det går åt båda hållen.

  • Anonym (Vagina)
    Anonym (Taobbe) skrev 2021-09-08 11:37:46 följande:

    Jag fullkomligt älskar att slicka, oavsett om hon får orgasm eller inte, så länge hon njuter och ger mig fittsaft. Det som tänder mig är intimiteten, doften, smaken och känslan av att vara på första parkett.

    Jag fantiserar om att min fru ska spara ut en naturlig jättebuske, det skulle tända mig ännu mer! Skulle också vilja slicka henne efter två odushade dagar + ett gymbesök för extra smak och doft men hon är tyvärr alldeles för nojig kring sin hygien. Jag älskar henne och hennes fitta så mycket att hon gärna skulle få kissa mig i munnen innan jag slickar henne.

    Jag får stånd av att slicka henne utan att beröra mig själv. Och jag brukar lukta i hennes använda trosor när jag runkar.


    Underbart svar. Jag får inte tvätta mig innan jag träffar min kk. Han avskyr smaken av tvål och parfymerade krämer. Du låter precis som honom

    Jag ska vara rå och naturlig och det är så befriande för mig. Kåtare man han jag aldrig stött på.
  • ödmjukman

    Jag tänder på det. Olik mkt olika gånger. Sen beror det ju på om hon är rakad eller inte, hur det ser ut därnere och doftar. Sen blir jag sugen på det om jag får oralsex med annars får det vara..då drar jag vidare

  • Tom Araya
    Anonym (TS) skrev 2021-09-07 15:04:44 följande:
    Nej, det håller jag med dig om. Men svaret var riktat till killen som tyckte att det var äckligt att tycka om smaken/lukten och tyckte att det som gjorde att han gillade det var hennes njutning. Då anser inte jag att det är oralsexet man gillar utan man gillar att se sin partner njuta. Inget fel i det såklart men inte samma sak som att gilla oralsex i mina ögon.
    Men att uppleva hennes njutning är ju en viktig del av att gilla och vilja ha sex, så även att ge oralt.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Boring) skrev 2021-09-07 13:06:58 följande:

    Alltid lika tråkigt att läsa samma svar om och om igen från alla snubbar. Var är alla män som är mindre intresserade av att slicka? Vore intressant att höra lite åsikter från dem också. För vi ska inte sticka under stoln med att många kvinnor precis som män har partners som inte alls gillar eller vill ge oralsex överhuvudtaget.


    Jag slickar på uppmaning. Inte på eget initiativ.
    Men med 3 villkor:

    rent och snyggt på arbetsplatsen, dom delarna som skall slickas skall vara rakade

    en bra arbetsställning, hatar att ligga som en x-krok och då ont i ryggen

    bra belysning, hatar att i kolsvart mörker treva sig fram

    Samt, viktigast av allt:  Vet du kvinna att du är en sådan som måste knipa i hop
    låren när det går för dej så ta det lungt. Ingen man tycker det är trevligt att få
    kraniet knäckt av någon som trycker med full kraft med låren så det ringer i
    öronen efteråt.

    Olagligt är att ta tag i mannens öron eller hår och med våld trycka
    ansiktet hårdare mot klittan. Räknas som övergrepp.  Ingen man ger samtycke till
    sådant beteende. Ni som är drabbade: ANMÄL !

    frågor på det ?
Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?