• Anonym (Handikappad)

    Fler välutrustade med svårigheter

    Jag undrar om det någon grupp för välutrustade eller något där man kan få lite råd o stöd av andra med egen erfarenhet om besvären det kan medföra , fysiska problem och även hur man löser sex med sin partner. Behandlingar eller annat osv.

  • Svar på tråden Fler välutrustade med svårigheter
  • Anonym (Handikappad)
    Anonym ("ViMedStora") skrev 2021-09-17 21:54:20 följande:

    Jag har startat en stödgrupp för oss med jättekukar.

    Välkommen att gå med i gruppen där jag är moderator.


    Ok var?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Handikappad) skrev 2021-09-17 21:55:21 följande:
    Jag vet det är lite konstigt att det är så. Det är typ den sista fördomar som är helt ok att bara häva ur sig.
    Blev det bra med din pojkvän till slut eller stod du bara ut och vad var det bästa han kunde göra för att det skulle bli bra för dig. Jag har ju ingen aning om hur tjock ditt ex hade men jag har iaf lite längre och har ganska svårt att bli hård var det ett problem ni hade också?
    Det beror väl lite på vad man menar med "bra", det var alltid lite bökigt och snabbisar aldrig att tänka på (då fick det helt enkelt bli händerna), men det fungerade ju och slutade att vara rakt av smärtsamt så länge vi tog det långsamt med mycket uppvärmning. I princip alltid glidmedel också, även om jag inte har några problem med att bli ordentligt våt så hjälper det ändå om det är väldigt på maxgränsen av vad som fungerar. 
    Nej han hade inga problem att bli hård
  • Anonym (Why)
    Anonym (Aka) skrev 2021-09-29 10:02:31 följande:

    Ingen har klagat att det är svårt att ta denna iaf.


    Tror jag det. Denne är verkligen inte så stor. Varför visa kuken i varje tråd?
  • Anonym (Why)
    Anonym (Aka) skrev 2021-09-29 10:44:42 följande:

    Why not?!

    Jo men det är den haha.


    Kom ner på jorden!!

    Läs reglerna och kryp in i ditt skal.
  • Anonym (Aka)
    Anonym (Why) skrev 2021-09-29 11:03:43 följande:

    Kom ner på jorden!!

    Läs reglerna och kryp in i ditt skal.


    Tycker jag inte!
  • Anonym (Handikappad)
    Anonym (Fia) skrev 2021-09-29 02:32:06 följande:

    Det beror väl lite på vad man menar med "bra", det var alltid lite bökigt och snabbisar aldrig att tänka på (då fick det helt enkelt bli händerna), men det fungerade ju och slutade att vara rakt av smärtsamt så länge vi tog det långsamt med mycket uppvärmning. I princip alltid glidmedel också, även om jag inte har några problem med att bli ordentligt våt så hjälper det ändå om det är väldigt på maxgränsen av vad som fungerar. 

    Nej han hade inga problem att bli hård


    Med bra menar jag om du njöt av det. Om du såg fram mot det. Om det ikunde bli lika bra som med andra normalstora herrar. Bortsett från snabbisbristen då. Jag upplever det lite som att det alltid blir lite som att tjejen offrar sig för min skull de få gånger vi har sex. Även om hpn säger att jag ska fortsätta och att det är skönt så märker man hur hon liksom rycker till och spänner sig så fort man inte kör superlångsamt och försiktigt. Det är inte superkul. Jag typ låtsas skappna av osv eftersom hon verkar vilja det men de gånger jag gjort det på riktigt med henne så får hpn jätteont o måste sluta. O så är det alltid med alla. Man får typ fejka orgasm.
  • Anonym (En tjej)

    Fan vad jobbigt, TS! Jag hade en gång en partner som hade en kuk med 19 cm i omkrets och en rejäl längd på det. Vi var unga då, runt 20, och sex var verkligen stressigt för honom då han var så rädd att skada mig (vilket han gjort med sin förra partner).

    Vi hittade tillbaka till lekfullheten och sen köpte vi mängder av vattenbaserat glidmedel (det är halare än silikon, men köp något.bra märke). Att han var enorm blev liksom en grej vi kunde ha en lättsam och humoristisk dialog kring, och när vi lyckades kommunicera kring det hela på ett bra sätt, gick även sexet mycket bättre.

    Vi vill alltid att vår partner ska njuta. Vi vill glädja de vi älskar med vår kropp och det är väldigt jobbigt när det motsatta händer. Det slår mot självkänslan.

    A och o i att kunna ta emot en enorm kuk är att vara bekväm i situationen och må bra. Först då kan man bli så kåt att kroppen slappnar av. Det mest erogena organet är hjärnan, och ingen sexteknik i världen väger upp mot den.

    Ta hand om dig!

  • Anonym (Handikappad)
    Anonym (En tjej) skrev 2021-11-16 22:29:00 följande:

    Fan vad jobbigt, TS! Jag hade en gång en partner som hade en kuk med 19 cm i omkrets och en rejäl längd på det. Vi var unga då, runt 20, och sex var verkligen stressigt för honom då han var så rädd att skada mig (vilket han gjort med sin förra partner).

    Vi hittade tillbaka till lekfullheten och sen köpte vi mängder av vattenbaserat glidmedel (det är halare än silikon, men köp något.bra märke). Att han var enorm blev liksom en grej vi kunde ha en lättsam och humoristisk dialog kring, och när vi lyckades kommunicera kring det hela på ett bra sätt, gick även sexet mycket bättre.

    Vi vill alltid att vår partner ska njuta. Vi vill glädja de vi älskar med vår kropp och det är väldigt jobbigt när det motsatta händer. Det slår mot självkänslan.

    A och o i att kunna ta emot en enorm kuk är att vara bekväm i situationen och må bra. Först då kan man bli så kåt att kroppen slappnar av. Det mest erogena organet är hjärnan, och ingen sexteknik i världen väger upp mot den.

    Ta hand om dig!


    Helt sant det är det som ställer till det mest. Att inte kunna få henne att njuta. Det gör att man knappt vill försöka ibland. Man blir nästan tacksam när hon säger att hon inte orkar för då slipper man göra henne besviken.

    Jag tror vi hittat lekfullheten men inte så att vi fixat sex på rätt sätt. Vi försöker oftast knappt ens längre utan det blir på son höjd att hon tar typ ollonet o sen ere till at va still tills hon kommit. Inte jätte nice
  • Anonym (En tjej)

    Men måste allt handla om penetration då? Det verkar ju inte vara så nice för någon utan mest en grej ni vill ska funka för att det är gött "i tanken"? Finns det inga andra sätt som funkar bättre?

    Hur gammal är du, förresten?

  • Anonym (Handikappad)
    Anonym (En tjej) skrev 2021-11-25 19:26:04 följande:

    Men måste allt handla om penetration då? Det verkar ju inte vara så nice för någon utan mest en grej ni vill ska funka för att det är gött "i tanken"? Finns det inga andra sätt som funkar bättre?

    Hur gammal är du, förresten?


    Nja. Det är ju nåt slags minimikrav känns det som och det är som att det är inget annat som är lika intimt på nåt vis. . Klart det finns Allt möjligt annat men det blir liksom mer att man turas om. Jag vill att båda ska njuta samtidigt och dela upplevelsen liksom.

    Det sätt som funkar bäst för mig är när hon sitter på mig och användeer händer tuttar o mun det funkar jämt men då är det Bara min Tur O sen blir det hennes
Svar på tråden Fler välutrustade med svårigheter