• Anonym (Trött)

    Hjälp hitta en manlig sexleksak

    Hej,

    Jag är en man i övre 30-årsåldern och har börjat tröttna rejält på att ha sex med min sambo. Vet egentligen inte vad det beror på men själva sexet ger mig inte lika mycket längre. 

    Det jag efterfrågar är en leksak att leka med i hopp om att hitta tillbaka till min "sexuella" sida. Lära mig uppskatta sex igen. Tycker inte att det är rättvist mot min sambo. 

    Så förslag mottages gärna. 

  • Svar på tråden Hjälp hitta en manlig sexleksak
  • Anonym (Trött)

    Fleshlight säger ni, är det något som skulle kunna användas vid partnersex med? Vet inte om det skulle få henne att känna sig utbytt eller liknande. Kanske går att lösa genom att köpa en leksak till henne med. 

    På så sätt utforska tillsammans. Hon med sin och jag med min fast tillsammans. 
    Någon som har erfarenheter?

  • Anonym (Kim)

    Prova Tenga Egg.

    Eller en parvibrator. Ser ut som ett U.

  • MammAmma
    Anonym (Trött) skrev 2021-09-23 10:01:25 följande:

    Fleshlight säger ni, är det något som skulle kunna användas vid partnersex med? Vet inte om det skulle få henne att känna sig utbytt eller liknande. Kanske går att lösa genom att köpa en leksak till henne med. 

    På så sätt utforska tillsammans. Hon med sin och jag med min fast tillsammans. 

    Någon som har erfarenheter?


    Max 2 kan inte användas vid partnersex, däremot kan hon "styra" den genom sin mobil, via appen.
  • Anonym (Rooompa)

    Alltså har du inte utforskat din anal är det dags!

    Den öppnar helt nya världar för oss män med g punkt.

    En plugg, prostata vibrator, sen om du vill så är det najs att få bli påsatt med en strapon samtidigt som man blir runkad. Har du inte utforskat din prostata så gör det, man kan få så sjuka orgasmer. Ta det försiktigt och en sak jag har märkt när man får prostataorgasm är att det är inte alltid man har stånd, sperman mer rinner ut oxå.

  • Svaa28

    Fleshlight som redan nämnts, satisfyer for men är liknande med extra finess, pump action på sidorna som gör kanalen trängre.

    Mycket bra!

    Men det som ingen annan produkt slår är miss softie!

    Engångs lösfitta, en påse av hudliknande silikon, som fylls med 35-38 graders vatten, och knyts ihop. Man kan snurra den så tight man önskar, det finns även svarta softisar, som är trängre. För de som gillar oskulder eller analsex.

    Med kroppstemperatur, och liquidsilk, vattenbaserat glidmedel med lite silikon i, gör att själva känslan för kuken vid penetration är extremt verklighetstrogen!

    De har en slogan;

    "Leksaken som tom får erfarna barnmorskor att rodna" ????

    www.softisar.se/

    Det har hänt mycket på sexleksaker för män sista tiden!

    Håll till godo, Mvh Svaa28

  • Anonym (Brytitid)

    klyschigt som f-n, men prata med varandra (kan döda sexlusten några dagar men är den ändå kass så va f-n). 


    Har ni inte börjar med att blanda in leksaker i den gemensamma akten, porr ihop , spel, lekar osv. så finns det mycket kvar att prova. Är ni båda öppna för det så sätt er mysigt ihop och leta bland leksaker på nätet ihop.


     

Svar på tråden Hjälp hitta en manlig sexleksak