• Anonym (Wl)

    Nylonstrumpor idag

    Vilka har nylonstrumpor på sig idag

  • Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • ano1
    Sam Ståhl skrev 2022-01-21 15:44:02 följande:

    Tack till er som bjuder på trevliga bilder.

    Jag drar mitt strå till stacken. 15 den i kombination med tunna tighta leggings med lagom glans och klassisk skinnpumps med trevlig 10 cm klack.

    / Sam Ståhl


    Snyggt!
  • Sam Ståhl
    ano1 skrev 2022-01-23 22:45:55 följande:
    Snyggt!

    Tack för komplimangen. Här en annan favorit, strumpans färg heter light toast och ger fotad med blixt riktigt mycket glans. En åsiktsbrytare om glossy nylon men tillsammans med den nätt eleganta pumpsen blir det rätt trevligt tycker jag. 
  • Anonym (Kille med tjejben)
    Anonym (Transflicka) skrev 2022-01-15 22:16:35 följande:
    //

    Igår
    Magiskt vackra ben du har.
  • Anonym (Gina)

    Det mesta idag vad gäller tunna strumpbyxor är s k semi shiny. Om man inte handlar billiga i flerpack.
    Glans och nyans är smaksak. Grundplåten med välformade ben gör plagget lätt elitistiskt och diskriminerande mot dem som inte har förutsättningarna. Ibland träffar man omvänt på kvinnor och ser syner som gör att ögonen tåras.

    Prisutdelerskan på en tävling för drillflickor i Tjeckien
    tog själv priset, om man säger så. Det gick bara inte att låta bli att titta.

  • Sam Ståhl
    Anonym (Gina) skrev 2022-01-26 13:53:06 följande:

    Det mesta idag vad gäller tunna strumpbyxor är s k semi shiny. Om man inte handlar billiga i flerpack.
    Glans och nyans är smaksak. Grundplåten med välformade ben gör plagget lätt elitistiskt och diskriminerande mot dem som inte har förutsättningarna. Ibland träffar man omvänt på kvinnor och ser syner som gör att ögonen tåras.

    Prisutdelerskan på en tävling för drillflickor i Tjeckien
    tog själv priset, om man säger så. Det gick bara inte att låta bli att titta.


    Intressanta synpunkter. 
    Jag kan inte låta bli att fundera på vad Gina har för åsikter om dessa strumpor som ja, det är absolut glans i dem som jag bär på bilden. 

    Sen är det ju lite klurigt att fota också. Är det något material som reagerar synnerligen olika beroende på ljus, kontrast är etc så är det väl våra tunna strumpor... 
  • ano1
    Sam Ståhl skrev 2022-01-26 14:43:14 följande:
    Intressanta synpunkter. 
    Jag kan inte låta bli att fundera på vad Gina har för åsikter om dessa strumpor som ja, det är absolut glans i dem som jag bär på bilden. 

    Sen är det ju lite klurigt att fota också. Är det något material som reagerar synnerligen olika beroende på ljus, kontrast är etc så är det väl våra tunna strumpor... 
    Snyggt  nylon!
  • Sam Ståhl
    ano1 skrev 2022-01-27 10:23:46 följande:
    Snyggt  nylon!
    Tack! Strumpbyxorna är av fabrikat Danskins. Mycket behaglig känsla att bära dem. De är STW vilket kan vara en estetiskt värdefull fördel om de bärs till riktigt korta kjolar/ klänningar...!
  • ano1
    Anonym (Gina) skrev 2022-01-26 13:53:06 följande:

    Det mesta idag vad gäller tunna strumpbyxor är s k semi shiny. Om man inte handlar billiga i flerpack.
    Glans och nyans är smaksak. Grundplåten med välformade ben gör plagget lätt elitistiskt och diskriminerande mot dem som inte har förutsättningarna. Ibland träffar man omvänt på kvinnor och ser syner som gör att ögonen tåras.

    Prisutdelerskan på en tävling för drillflickor i Tjeckien
    tog själv priset, om man säger så. Det gick bara inte att låta bli att titta.


    Tänk om hon hade haft klackar...
  • Anonym (kjolkille)
    Sam Ståhl skrev 2022-01-26 14:43:14 följande:
    Intressanta synpunkter. 
    Jag kan inte låta bli att fundera på vad Gina har för åsikter om dessa strumpor som ja, det är absolut glans i dem som jag bär på bilden. 

    Sen är det ju lite klurigt att fota också. Är det något material som reagerar synnerligen olika beroende på ljus, kontrast är etc så är det väl våra tunna strumpor... 
    Dösnyggt, och visst är det snyggt och skönt med kort kjol/klänning samt snygga skinande strumpbyxor till. 
    Golden lady my secret, är en strumpbyxa jag har idag. Tror den är italiensk och finns i flera nyanser. Och den är helt utan sömmar samt jättesnygg.
Svar på tråden Nylonstrumpor idag