• Anonym (Wl)

Nylonstrumpor idag

Vilka har nylonstrumpor på sig idag

• Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • Lazzi
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-02 16:03:57 följande:

Jag är 28 år och använder ofta strumpbyxor, men min generation brukar inte kalla det nylonstrumpor dock haha. Jag fick googla. Brukar använda stayups under kjol och klänning. Hade inte en aning om att vissa män tände på det, vad trevligt. Då får jag börja använda det ännu mer :) älskar att göra män kåta.

Ja det är en bra ide är ju så sexigt
  • Anonym (ee)
    Sam Ståhl skrev 2024-03-02 08:05:19 följande:
    Så bra att du har hittat det du gillar bäst. 

Andra hittar andra alternativ som blir deras favoriter. Tur att vi lever i ett land som tillåter varandra att välja fritt precis vad vi känner för, oavsett vad det är för situation, denier, könstillhörighet, klimat, kulör, politisk ståndpunkt, livsstil, social status osv osv osv....Flört

Ha det bra!
    / Sam
    Ja, men det är inte skadligt att ge välmenande moderåd heller. Vita strumpbyxor ger ett sjukligt intryck och får benen att se likbleka ut. Men visst, om man gillar att se blek och färglös ut så spelar det väl ingen roll att andra tycker det är fult. 
  • Anonym (Jaså)
    Anonym (ee) skrev 2024-03-04 03:38:17 följande:
    Ja, men det är inte skadligt att ge välmenande moderåd heller. Vita strumpbyxor ger ett sjukligt intryck och får benen att se likbleka ut. Men visst, om man gillar att se blek och färglös ut så spelar det väl ingen roll att andra tycker det är fult. 
    Okej nu vet vi att du tycker det. Finns oavsett andra som tycker det är snyggt. Man behöver ju inte trycka ner någons åsikt för att man själv inte håller med.
  • Anonym (Jana)

Vita stayups är så sexigt...in princip gillar jag alla färger utom hudfärgade...

• Anonym (Feminin)
    Anonym (Jana) skrev 2024-03-04 16:23:49 följande:

Vita stayups är så sexigt...in princip gillar jag alla färger utom hudfärgade...

Vi är väldigt många som det är trevligt att bära  stayupstrumporFörvånad
  • Anonym (ee)
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-04 07:40:20 följande:
    Okej nu vet vi att du tycker det. Finns oavsett andra som tycker det är snyggt. Man behöver ju inte trycka ner någons åsikt för att man själv inte håller med.
    Handlar inte om att trycka ner utan om klassiska fashion do's och don'ts. 

Att påpeka att kritvita strumpbyxor är en allmänt betraktad modemiss är inte märkligare än att tipsa folk att inte skaffa en anskrämlig mullet eller "hockeyfrilla" som det kallas i detta land. 
  • Anonym (Jaså)
    Anonym (ee) skrev 2024-03-05 08:10:41 följande:
    Handlar inte om att trycka ner utan om klassiska fashion do's och don'ts. 

Att påpeka att kritvita strumpbyxor är en allmänt betraktad modemiss är inte märkligare än att tipsa folk att inte skaffa en anskrämlig mullet eller "hockeyfrilla" som det kallas i detta land. 
    Alla håller inte med ändå. Dessutom är hockeyfrilla rätt inne igen så du vet haha, det har blivit väldigt populärt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ettan)

Jag tillhör dem som gillar vita, men det är knappast tal om färg när det är så tunt som 10- 20 denier. Det blir mest som en dimma eller nyans av det.

Sommartid i fullt dagsljus kan det vara en brutal knockout. Ser svalt och elegant ut jämfört med bara ben. Varenda hårstrå och ytligt blodkärl lyser igenom, så det är inget bussigt, kamratligt plagg direkt. 

Svar på tråden Nylonstrumpor idag