• Anonym (Otrogen)

    Hur kan man hitta gifta otrogna kvinnor?

    Jag är i en relation där jag inte vill göra slut men vill hitta en kvinna som är i samma situation och som vill ha sex och en bra älskare diskret. Finns det hemsior för sånt?

    Ja, Jag är otrogen och vet att de är fel och vill gärna hitta en otrogen kvinna.

  • Svar på tråden Hur kan man hitta gifta otrogna kvinnor?
  • Anonym (Roland)
    Miss Sunny skrev 2021-11-19 16:41:58 följande:

    Flera ä du tror kan jag berätte för dig.  60  är inte "60", som det var för några tiår sedan. Folk blir ständigt "yngre", håller oss bättre.


    Jag ska motvilligt erkänna att jag både är överviktig och sjukpensionär. Jag förstår att jag inte anses stilig men det finns folk som attraheras av olika attribut och åldrar, men som sagt kan jag tänka mig en äldre kvinna också
  • Anonym (Inte Tinder)
    Anonym (jaha) skrev 2021-11-19 17:24:47 följande:
    Ja men självklart är det ju männens fel att tanten har svårt att behålla trosorna på för hon har ju såklart ingen egen vilja eller värderingar... nejdå... är man inte 100% nöjd 24/7 så är det givetvis grönt att ge sig ut på knullturné... så är det ju.

    Och givetvis underlättar det för den som sätter på såna stolpskott att intala sig själva att man bara gör en god gärning som hjälper de stackars liven ur sin tristess/lidande med deras svin till män som "inte tar hand om henne". För då är man ju inte ett egoistiskt rövhål som deltar i att fucka upp en familj utan bara en "räddare i nöden"Oskyldig
    Tråkigt att du väljer att använda så dåligt språk, att du väljer att bemöta dina medmänniskor så dåligt.
    Du väljer att bemöta andra medlemmar i tråden på ett hånfullt sätt och du går till personangrepp.

    Du ger mig ett mycket tydligt intryck av att du talar om dig själv.

    Du visar att du känner att detta var orsakerna till att din partner valde att vara otrogen mot dig.
    Jag förstår att du är sårad och bitter, förmodligen har du anledning att vara det allra mest mot dig själv. Du har extremt svårt att ta på dig något eget ansvar utan måste skylla allt på din partner, du har så svårt att erkänna att du som person själv direkt bidrog till och skapade en relation som gjorde att din partner så småningom valde att vara otrogen mot dig.
    Du känner nog att du bemötte henne dåligt, sannolikt bemötte du henne hånfullt och förklenande så som du gör i många trådar, du var inlåsande och begränsande mot henne, du var en dålig partner och du gjorde så att er relation var dålig och som du säger "inte tog hand om henne".
    Då valde hon att vara otrogen mot dig.

    Du har inte kunnat förlåta dig själv för detta.
    Denna insikt gör det ju lite lättare att förstå din bitterhet och varför du så ofta på detta forum väljer att bemöta andra medlemmar och medmänniskor så dåligt.

    Du skulle nog behöva bättra dig väldigt mycket för att du sedan skulle kunna klara av att förlåta dig själv.
    Först då kan du nog gå vidare i ditt eget liv i stället för att bara fokusera på att bestämma hur andra människor ska leva sina liv.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Inte Tinder) skrev 2021-11-19 17:51:34 följande:
    Tråkigt att du väljer att använda så dåligt språk, att du väljer att bemöta dina medmänniskor så dåligt.
    Du väljer att bemöta andra medlemmar i tråden på ett hånfullt sätt och du går till personangrepp.

    Du ger mig ett mycket tydligt intryck av att du talar om dig själv.

    Du visar att du känner att detta var orsakerna till att din partner valde att vara otrogen mot dig.
    Jag förstår att du är sårad och bitter, förmodligen har du anledning att vara det allra mest mot dig själv. Du har extremt svårt att ta på dig något eget ansvar utan måste skylla allt på din partner, du har så svårt att erkänna att du som person själv direkt bidrog till och skapade en relation som gjorde att din partner så småningom valde att vara otrogen mot dig.
    Du känner nog att du bemötte henne dåligt, sannolikt bemötte du henne hånfullt och förklenande så som du gör i många trådar, du var inlåsande och begränsande mot henne, du var en dålig partner och du gjorde så att er relation var dålig och som du säger "inte tog hand om henne".
    Då valde hon att vara otrogen mot dig.

    Du har inte kunnat förlåta dig själv för detta.
    Denna insikt gör det ju lite lättare att förstå din bitterhet och varför du så ofta på detta forum väljer att bemöta andra medlemmar och medmänniskor så dåligt.

    Du skulle nog behöva bättra dig väldigt mycket för att du sedan skulle kunna klara av att förlåta dig själv.
    Först då kan du nog gå vidare i ditt eget liv i stället för att bara fokusera på att bestämma hur andra människor ska leva sina liv.
    Tvärtom så propagerar jag för att behandla andra människor väl medan du och andra propagerar för att det är helt ok att bedra / delta i att bedra andra och skita i vilka konsekvenser det för med sig för dem.

    Tråkigt att du lägger så mycket vikt vid hur man uttrycker sig men så lite vikt vid hur man beter sig. Handlingar väger trotts allt betydligt tyngre än ord.

    Din "analys" är ju ganska typiskt för en egoistisk/narcissistisk person där du såklart drar den självklara slutsatsen att alla människor är lika egoistiska som du och att missnöje över något eller bara att man är sugen på något rättfärdigar att bete sig illa mot andra, för vad kan vara viktigare i universum är du och dina känslor och behov? Andras känslor och behov existerar ju inte i din narcissistiska värld där du är centrum.

    Och givetvis är det ju människor som INTE beter sig på det sätet det är fel på inte dig. För det ingår ju lite i den egoistiska världsbilden att man kan bete sig omoraliskt och ändå vara en finfin person ändå...äta kakan och ha den kvar.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Roland) skrev 2021-11-18 14:01:28 följande:

    Vi har ett helt liv tillsammans, barn och barnbarn och jag älskar henne. Jag är en bit över 60 och känner inte att jag vill ge upp allt trevligt i livet än och jag saknar att ha samlag. Vad är det som är så fel med att ha en älskarinna om det gör att jag stannar hos min fru och om vi har det bra? Hon mår inte dåligt av något hon inte vet om och jag blir en gladare make


    Skulle jag då som sugen 30årig kvinna då välja att ta en 60+are att gå loss på?
  • Anonym (norrmannen)
    Lenin1958 skrev 2021-11-18 20:48:49 följande:

    Varför gifta


    De är dom bästa.   Utsvultna, otillfrädställta och hungriga på sex och intimitet.  Några är alldeles omättliga. Så är det intet tjat och strul i eftertid. 

    Inte mig du citerar dock, men jag håller med TS
  • Anonym (Roland)
    Anonym (Emma) skrev 2021-11-19 18:19:45 följande:

    Skulle jag då som sugen 30årig kvinna då välja att ta en 60+are att gå loss på?


    Gillar du inte äldre män?
  • Fjäril kär
    Anonym (Roland) skrev 2021-11-19 23:41:08 följande:

    Gillar du inte äldre män?


    Så här är det.. Jag är 44 år och min sambo är 66. Jag var tidigare även älskarinna till en man med exakt samma åldersskillnad. Vi finns vi som gillar äldre män. MEN.. Vi är i klar minoritet och kanske är vi till och med bara en promille av det totala potentiella möjlighet till partners.

    Jag vet att åldersskillnad är en våt dröm för många män oavsett deras egna ålder.

    Vill du hitta en yngre snärta att testa på så måste du ha något utöver det vanliga som gör att hon väljer dig istället för nån välhängd gymkille i hennes egen ålder. Är du dessutom gift behöver du verkligen något som imponerar djupt på en kvinna så hon bortser från den detaljen.. Alla gifta kvinnor är inte per automatik i samma sits som du är.
  • Anonym (Roland)
    Fjäril kär skrev 2021-11-20 00:06:30 följande:

    Så här är det.. Jag är 44 år och min sambo är 66. Jag var tidigare även älskarinna till en man med exakt samma åldersskillnad. Vi finns vi som gillar äldre män. MEN.. Vi är i klar minoritet och kanske är vi till och med bara en promille av det totala potentiella möjlighet till partners.

    Jag vet att åldersskillnad är en våt dröm för många män oavsett deras egna ålder.

    Vill du hitta en yngre snärta att testa på så måste du ha något utöver det vanliga som gör att hon väljer dig istället för nån välhängd gymkille i hennes egen ålder. Är du dessutom gift behöver du verkligen något som imponerar djupt på en kvinna så hon bortser från den detaljen.. Alla gifta kvinnor är inte per automatik i samma sits som du är.


    Jag vill träffa en kvinna som är gift precis som mig för intima träffar då det endast är den biten jag saknar i mitt liv. Jag älskar min fru och har inga tankar på att lämna henne. Jag kan tänka mig en något äldre kvinna också så länge hon är lika längtansfull som mig på sexuella äventyr. Om jag ser till min fru så verkar det som om behovet av sex minskar med åldern, men det kanske inte gäller alla kvinnor. Så det handlar inte endast om att jag vill ha samlag med unga kvinnor på grund av deras ålder. Min dotter är runt 30 så på ett sätt skulle det kännas fel att träffa en så pass ung kvinna.
  • Anonym (Diplom?)
    Anonym (Roland) skrev 2021-11-20 16:40:21 följande:

    Jag vill träffa en kvinna som är gift precis som mig för intima träffar då det endast är den biten jag saknar i mitt liv. Jag älskar min fru och har inga tankar på att lämna henne. Jag kan tänka mig en något äldre kvinna också så länge hon är lika längtansfull som mig på sexuella äventyr. Om jag ser till min fru så verkar det som om behovet av sex minskar med åldern, men det kanske inte gäller alla kvinnor. Så det handlar inte endast om att jag vill ha samlag med unga kvinnor på grund av deras ålder. Min dotter är runt 30 så på ett sätt skulle det kännas fel att träffa en så pass ung kvinna.


    Så nu tycker du att det känns fel att vara otrogen med någon i din dotters ålder (konstigt att det inte känns fel att vara otrogen i övrigt) men ändå skrev du tidigare att du ville ha någon runt 30-40 år. Konsekvent? Nja.

    Jag tycker att du ska ta dig en lång funderare på det här med otrohet. Kommunicera med din fru istället, det bästa borde väl vara bäst att få ett aktivt sexliv med henne? Kanske börja med att ni smeker er själva i varandras närvaro och inte köra pang på rödbetan direkt. Om hon är helt ointresserad av det men vill ha dig kvar för er relation i övrigt kan hon kanske gå med på att du träffar en annan att ha sex med. Du verkar ju inte, av vad som framgår här i tråden, vara ett kommunikativt geni så du borde inte gå rakt på sak och säga typ "Vi måste ha sex, det är viktigt för mig annars kommer jag att leta andra att knulla men stanna i vår relation i övrigt". Gå försiktigare fram och berätta för henne att du saknar er fysiska närhet som ni haft tidigare osv.
  • Anonym (Roland)
    Anonym (Diplom?) skrev 2021-11-20 17:13:57 följande:

    Så nu tycker du att det känns fel att vara otrogen med någon i din dotters ålder (konstigt att det inte känns fel att vara otrogen i övrigt) men ändå skrev du tidigare att du ville ha någon runt 30-40 år. Konsekvent? Nja.

    Jag tycker att du ska ta dig en lång funderare på det här med otrohet. Kommunicera med din fru istället, det bästa borde väl vara bäst att få ett aktivt sexliv med henne? Kanske börja med att ni smeker er själva i varandras närvaro och inte köra pang på rödbetan direkt. Om hon är helt ointresserad av det men vill ha dig kvar för er relation i övrigt kan hon kanske gå med på att du träffar en annan att ha sex med. Du verkar ju inte, av vad som framgår här i tråden, vara ett kommunikativt geni så du borde inte gå rakt på sak och säga typ "Vi måste ha sex, det är viktigt för mig annars kommer jag att leta andra att knulla men stanna i vår relation i övrigt". Gå försiktigare fram och berätta för henne att du saknar er fysiska närhet som ni haft tidigare osv.


    Min fru har varit tydlig med att den tiden med intimt umgänge är över för hennes del, men jag betvivlar att hon skulle acceptera att jag träffar andra kvinnor även om det bara handlar om sexuellt umgänge. Jag kommer inte berätta för min fru hur oetiskt det än är. Jag har försökt uppvakta min fru och ansträngt mig för att vara romantisk men hon har bestämt sig. Ska jag tvingas leva utan intimitet resten av livet? Du hänger upp dig på det jag skrev om ålder, nu har jag flera gånger varit tydlig med att även äldre kvinnor är intressanta men jag förnekar inte att jag attraheras av yngre kvinnor.
Svar på tråden Hur kan man hitta gifta otrogna kvinnor?