• Anonym (Ts)

    Tjejen kollar lite udda porr

    Lånade tjejens mac för några dagar sedan och en sida som var uppe var en känd porrsida. Har inget problem med det men blev mest chockad över själva kategorin. Glory hole, alltså en kuk sticker ut från ett hål i väggen och tjejen på andra sidan väggen suger/runkar den till det sprutar. Verkar inte heller vara någon storleksgrej för när jag backade så var det flera filmer med väldig variant på storlekarna?en del med riktigt små till och med.

    Tror ni det är vanligt? Är det udda? Tror ni hon vill göra detta i verkligheten? Skulle ställa mig väldigt tveksam till det då. Tycker ni att jag skall berätta för henne att jag vet?

    /Ts

  • Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr
  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-24 21:52:26 följande:

    Glory holes ute i buskarna? Nu hänger jag inte med.


    Typ omklädningsrum på en strand, öde hus. stora byggnader i plank på nån mindre såg/virkesupplag. Nån form av enkel vägg där man kan borra hål och vara utom synhåll för passerande och deltagare
  • Tukt
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-24 21:49:00 följande:
    Hur tänker du där? Vad är lärorikt? Min reaktion?
    Ja som jag skrev tidigare. Att kvinnor är individer liksom män, och gillar olika saker.
  • Anonym (Snäckan)

    Har också kollat på just detta men aldrig haft en tanke på att vara med i detta.

    Men gillar att se hur kåta de blir.

  • EnAnonumius
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-24 21:52:26 följande:
    Glory holes ute i buskarna? Nu hänger jag inte med.
    Tror knappast att du skall tolka det bokstavligt som i att "någon man kamouflerar sig och gömmer sig i buskarna för att sticka ut snoppen bland grenar och blad för avsugning.

    Alltså "XX ute i buskarna" skall tolkas symboliskt, som i att man "aldrig vet vad som förekommer bakom stängda dörrar hos folk".

    P.S
    XX kan man ersätta med vilket sak/företeelse som helst, så inte bara sexuellt m.a.o.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Slyna)
    EnAnonumius skrev 2021-11-25 11:24:45 följande:

    Tror knappast att du skall tolka det bokstavligt som i att "någon man kamouflerar sig och gömmer sig i buskarna för att sticka ut snoppen bland grenar och blad för avsugning.

    Alltså "XX ute i buskarna" skall tolkas symboliskt, som i att man "aldrig vet vad som förekommer bakom stängda dörrar hos folk".

    P.S

    XX kan man ersätta med vilket sak/företeelse som helst, så inte bara sexuellt m.a.o.


    Ja det var så jag menade och tänkte inte på att det kunde vara svårt att förstå.

    Att man inte hört om det betyder inte att det finns. De som vet de vet
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-24 16:33:40 följande:

    Lånade tjejens mac för några dagar sedan och en sida som var uppe var en känd porrsida. Har inget problem med det men blev mest chockad över själva kategorin. Glory hole, alltså en kuk sticker ut från ett hål i väggen och tjejen på andra sidan väggen suger/runkar den till det sprutar. Verkar inte heller vara någon storleksgrej för när jag backade så var det flera filmer med väldig variant på storlekarna?en del med riktigt små till och med.

    Tror ni det är vanligt? Är det udda? Tror ni hon vill göra detta i verkligheten? Skulle ställa mig väldigt tveksam till det då. Tycker ni att jag skall berätta för henne att jag vet?

    /Ts


    Vanligt eller ovanligt? Din tjej verkar gilla det och jag tror min tjej också skulle göra det faktiskt. Hon går igång på att ge njutning, hon gillar att suga och hon gillar att bli beordrad att göra vissa saker, även om det är lite perverst, för just att tillfredsställa. Jag tror att om vi skulle ställas inför ett glory hole och jag skulle be henne suga kuken som är där för jag tycker det vore upphetsande så skulle hon till 90% göra det.

    Kanske har din tjej samma fantasier även om ni inte pratat om det och hon har berättat det för dig.

    Jag tycker det är kul att min tjej berättar vad hon går igång på och jag skulle gärna se historik på porrklipp. Ser det positivt att hon vill och är aktiv i hennes sexuella jag. Jag brukar fråga om hon onanerat på sistone och ge henne positiv feedback om så skett.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Otrogen) skrev 2021-11-24 22:08:52 följande:

    Gör slut, hon respekterar inte dig.

    Det är väl ungefär så det brukar låta när en tjej kommit på sin kille med att kolla på porr?


    Håller med till 100 %

    Gör slut, hon är porrskadad. Så jävla äckligt att tända på att
    okända män sprutar en långt ner i halsen. Hon är inte normal.
    Mannen är bara ett objekt för henne.
    så förnedrande manssyn
  • Anonym (Malin)

    Vet inte om just Glory hole visar så mycket av mannens njutning men ifall det gör det så gillar nog rätt många kvinnor just att se mannen njuta. Inte bara fokus på nån kvinna som ligger o skriker. Därav kan mina sökningar se väldigt knepiga ut. Just för jag vill åt mannens njutning. Är hetero men får man kolla bi, eller även bög-porr eller så. Inget jag tänder alls på i verkligheten, skulle vilja göra i livet, men på porrsidorna fungerar utmärkt.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Snäckan) skrev 2021-11-25 09:16:58 följande:

    Har också kollat på just detta men aldrig haft en tanke på att vara med i detta.

    Men gillar att se hur kåta de blir.


    Se vilka bli kåta? Tjejen på andra sidan väggen? Killarna ser man ju inte.
  • OneOf

    Fantasi och verklighet är oftast två olika saker. 

    Du har säkert någon fantasi som du inte känner för att dela med dig till henne? 
    Vad är din egna sökhistorik på denna kända porrsida?

    Bästa absolut bästa är att prata om det. Ha ett öppet sinne behöver inte vara så att hon egentligen vill göra detta. Men det är något nytt och spännande. 


    Skapa minnen
Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr