• Anonym (Ts)

    Tjejen kollar lite udda porr

    Lånade tjejens mac för några dagar sedan och en sida som var uppe var en känd porrsida. Har inget problem med det men blev mest chockad över själva kategorin. Glory hole, alltså en kuk sticker ut från ett hål i väggen och tjejen på andra sidan väggen suger/runkar den till det sprutar. Verkar inte heller vara någon storleksgrej för när jag backade så var det flera filmer med väldig variant på storlekarna?en del med riktigt små till och med.

    Tror ni det är vanligt? Är det udda? Tror ni hon vill göra detta i verkligheten? Skulle ställa mig väldigt tveksam till det då. Tycker ni att jag skall berätta för henne att jag vet?

    /Ts

  • Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr
  • Anonym (Kimchi)

    Som tidigare rädda fått så sätt er ner lugnt och stilla. Ta upp ämnet sex. Fantasier och önskningar. Ta det inte allvarligt utan med glimten i ögat. Som svaret här ovan som fick dig att tänka till. Det är nog inte så att hon vill vara den som suger av männen. Kanske är det eggande själva suget och anonymiteten. Eller helt enkelt bara häftigt att se. Grotta inte ner dig för mycket i det där och gör en hel hönsfarm av den lilla flädern.

  • Anonym (K)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 20:32:18 följande:
    Det är ju därför jag skriver för att få höra olika människors åsikt. Jag har inte pratat med henne men vissa tycker att jag ska göra det och andra tycker jag ska hålla käft om det.
    Jag tycker du ska fundera först på varför. Vad skulle syftet vara med ett sånt samtal, vad hoppas du få ut av det? Det är frågor du kan ställa dig själv.

    Man undrar ju lite hur samtalet skulle gå.

    "Såg att du gillar glory holes."
    "Ja det stämmer."
    "Jahapp. Ska du ha frukost...?"

    Liksom, vad är det du skulle vilja säga eller veta?
  • Anonym (Kollar också på porr)

    Jag kollar på en del porr som jag aldrig skulle våga testa på i verkligheten. Har inte vågat hittills och är 33 nu.

    Tänder väldigt mycket på att en kvinna är med två män och att dom tar hand om henne, och även lite bdsm/dominansaktigt. Detta är inget jag levt ut i en relation och inte heller känt något behov utav.

    Så du kan nog va lugn men tycker absolut du ska ta upp ämnet och fråga typ, älskling hur skulle jag bäst kunna tillfredsställa dig i sängen? Finns det något du tänder riktigt mycket på? Men inte för att stilla oron/egot utan mest för att ha skönt sex med din partner!

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Kollar också på porr) skrev 2021-11-25 22:40:56 följande:

    Jag kollar på en del porr som jag aldrig skulle våga testa på i verkligheten. Har inte vågat hittills och är 33 nu.

    Tänder väldigt mycket på att en kvinna är med två män och att dom tar hand om henne, och även lite bdsm/dominansaktigt. Detta är inget jag levt ut i en relation och inte heller känt något behov utav.

    Så du kan nog va lugn men tycker absolut du ska ta upp ämnet och fråga typ, älskling hur skulle jag bäst kunna tillfredsställa dig i sängen? Finns det något du tänder riktigt mycket på? Men inte för att stilla oron/egot utan mest för att ha skönt sex med din partner!


    Det är ju bara hon som kan svara på om hon njuter osv men min tro och känsla är att vi har ett bra sexliv. Samspelet funkar väldigt bra och båda njuter och kommer.
  • Anonym (krs)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 20:33:17 följande:
    Att de får stånd menar du? Det får dom väl i all porr? Man ser ju bara kuken i ett gloryhole.
    Finns de som använder tjocka pennor som de limmar fast på undersidan när de inte får fart på den. Tid är pengar, de har inte tid att vänta för länge på att få in den. Måste sättas på flera tjejer till samma dag....

    HELVETE.... det brinner hos grannen!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (krs) skrev 2021-11-26 11:34:54 följande:

    Finns de som använder tjocka pennor som de limmar fast på undersidan när de inte får fart på den. Tid är pengar, de har inte tid att vänta för länge på att få in den. Måste sättas på flera tjejer till samma dag....

    HELVETE.... det brinner hos grannen!


    Va?
  • Anonym (?)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-26 18:54:35 följande:
    Va?
    Hahaha - let it burn!!
  • Anonym (krs)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-26 18:54:35 följande:
    Va?
    Vadå va?
    Visste du inte att man kan limma pennor på undersidan???????
  • Pussan

    Det är en fantasi som hon onanerar till.
    Om du ska prata med henne om det så gör det positivt; spännande film du hade på din dator..... osv... 

  • Ganskaful

    Överraska henne. Ta med henne till en sån inrättning, låt henne gå loss samtidigt som du tittar på. Sen kan du utvärdera ifall hon verkligen gillade det

Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr