• Anonym (Vaccinerad)

    Varför tar ni inte vaccinet?

    Halloj gott folk och gott nytt år! Hoppas ni haft det awesome ;) Men nu till The Topic, det känns som om alla i Sverige (eller i hela världen) har tagit vaccinet men sen finns det dessa inte som har tagit den. Jag skriver detta med all respekt förresten, jag respekterar allas val när det gäller detta. Undrar dock varför ni som inte tagit det har vakt att gå denna bana? Rädda för nålar kanske? :)

    Eller är det något annat? Något jag grubblat på ett tag.

    Tog andra sprutan i onsdags BTW ;)

    Kram på er

  • Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 19:56:43 följande:

    Och nu är ju det DIN hypotes om 10år som vi undrar vad den kommer ifrån och om inte din, så vems hypotes är det.


    Min hypotes är att din hypotes är magi, så jag det är min hypotes om din hypotes.


     


    Dock är det din hypotes om 10år och där skadeverkningar och biverkningar ska, och om inte din, så vems hypotes är det?
    Eller ska du fortsätta förolämpa din egen intelligens och vägra vilken hypotes det är som säger 10år....?


    Nej, jag har aldrig pratat om magiska skador som ska uppstå om 10 år. Det är DU som gör det. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 19:57:35 följande:
    Nej, jag har aldrig pratat om magiska skador som ska uppstå om 10 år. Det är DU som gör det. 

    Ja, det är jag som pratar om detta du skriver här, dock är det om DIN hypotes, som om inte din hypotes, så vems är hypotesen om biverkningar och skadeverkningar ska ske om 10år är det som du lyft?


     


    Eller ska jag behöva påpeka IGEN att min hypotes om din hypotes är inte din hypotes jag återger, så vems hypotes är det du återger om 10år....?


     


    För du har ingen tröst i min hypotes om din "hypotes" och att det innefattar magi.
    Varför flyr du världens enklaste fråga för dig?
    Den borde vara det simplaste att svara på någonsin, istället pratar du om mig.
    Prata om mig berättar inte vilken hypotes det är och om inte DIN?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 20:08:25 följande:

    Ja, det är jag som pratar om detta du skriver här, dock är det om DIN hypotes, som om inte din hypotes, så vems är hypotesen om biverkningar och skadeverkningar ska ske om 10år är det som du lyft?


     


    Eller ska jag behöva påpeka IGEN att min hypotes om din hypotes är inte din hypotes jag återger, så vems hypotes är det du återger om 10år....?


     


    För du har ingen tröst i min hypotes om din "hypotes" och att det innefattar magi.
    Varför flyr du världens enklaste fråga för dig?
    Den borde vara det simplaste att svara på någonsin, istället pratar du om mig.
    Prata om mig berättar inte vilken hypotes det är och om inte DIN?


    Nej, det är inte min hypotes eftersom jag har aldrig pratat om magiska skador som ska uppstå om 10 år. Det är DU som gör det, alltså är det din hypotes. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 20:09:54 följande:
    Nej, det är inte min hypotes eftersom jag har aldrig pratat om magiska skador som ska uppstå om 10 år. Det är DU som gör det, alltså är det din hypotes. 

    Du jag har pratat om DIN hypotesen om10år, så vems är denna hypotes om inte DIN hypotes.


    Humor att du tar din hypotes och gör den till min, inte ens du tror det hjälper dig Solig


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 20:15:11 följande:

    Du jag har pratat om DIN hypotesen om10år, så vems är denna hypotes om inte DIN hypotes.


    Humor att du tar din hypotes och gör den till min, inte ens du tror det hjälper dig Solig


    Nej, det är inte min hypotes eftersom jag har aldrig pratat om magiska skador som ska uppstå om 10 år. Det är DU som gör det, alltså är det din hypotes. Du har mao pratat om din egna hypotes. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 20:33:00 följande:
    Nej, det är inte min hypotes eftersom jag har aldrig pratat om magiska skador som ska uppstå om 10 år. Det är DU som gör det, alltså är det din hypotes. Du har mao pratat om din egna hypotes. 

    Varför pratar du om min hypotes, som är om din 10års hypotes?
    Och varför ger du inte vad du baserar din 10årshypotes på, och om inte din hypotes, så vems är hypotesen är det.(Och då GIVETVIS inte min hypotes om dina 10år.)


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 21:12:41 följande:

    Varför pratar du om min hypotes, som är om din 10års hypotes?
    Och varför ger du inte vad du baserar din 10årshypotes på, och om inte din hypotes, så vems är hypotesen är det.(Och då GIVETVIS inte min hypotes om dina 10år.)


    Din hypotes är din hypotes. Jag har ingen hypotes. Inte en 10 åra hypotes. Har aldrig haft och kommer aldrig att ha. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 21:44:49 följande:
    Din hypotes är din hypotes. Jag har ingen hypotes. Inte en 10 åra hypotes. Har aldrig haft och kommer aldrig att ha. 

    Så om du har ingen hypotes vad som ska ske om 10år med vaccinen.
    Det betyder att du lyft en hypotes om 10år som är gallimatias.


     


    Så DIN hypotes är en hypotes du lyft som du nu säger var bara nonsens.
    What gives?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 21:50:44 följande:

    Så om du har ingen hypotes vad som ska ske om 10år med vaccinen.
    Det betyder att du lyft en hypotes om 10år som är gallimatias.


     


    Så DIN hypotes är en hypotes du lyft som du nu säger var bara nonsens.
    What gives?


    Enligt dig magiska skador. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 21:52:43 följande:
    Enligt dig magiska skador. 

    Ja, DIN hypotes är magi, men om inte DIN hypotes, så vems är hypotesen.
    Talande att du aldrig berättar öm det är DIN hypotes om 10år, eller om det är någon annans hypotes om 10år.


     


    Förstår det är jobbigt du kommit till en punkt att den hypotes om 10år är inget annat än nonsens.
    Prata om min hypotes om dina 10år, ja, till inge hjälp för dig alls Skål


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?