• Holy93

    BIM Februari 2022

    Jag hittade inte på någon tråd för oss som har BIM i Februari så jag startar en! Jag funderar nästan på att skippa försöka i mars om det inte tar sig, och prova i april och framåt istället så man eventuellt får ett 2023 barn, hur tänker ni?

    7/2 Holy93 (Tredje försöket, andra barnet)

  • Svar på tråden BIM Februari 2022
  • Miisery
    Butembobaby skrev 2022-01-25 08:18:20 följande:

    Fortfarande blinkande gubbe här :) mycket flytningar och lite värk i sidan, så det är nog ÄL på g nu. 

    Tempen ligger fortfarande lågt, så passar på att ligga mycket nu i veckan Drömmer


    Låter så Hjärta  "heja heja" eller vad säger hehe
    Håller tummarna för lyckat ligg!
  • Butembobaby
    Miisery skrev 2022-01-25 12:14:37 följande:
    Låter så Hjärta  "heja heja" eller vad säger hehe
    Håller tummarna för lyckat ligg!
    Tror att jag nog hade lh peak igår när jag inte kunde testa, för idag började jag dagen med en dipp i tempen. Nu på kvällen har jag haft rejäla äl-kramper och så mycket flytningar sorry för TMISkäms

    Fick iaf in ett ligg både igår och idag, så hoppas :) 

    Ska bli spännande att se om tempen drar uppåt i morgon :) 
  • Kiiwii

    Jag har redan börjat få ÄL-sekret upptäckte jag idag. Hade inte förväntat mig det förrän tidigast om en vecka, hoppas det inte är kroppen som luras Glad 

  • Kiiwii
    Kiiwii skrev 2022-01-26 00:12:03 följande:

    Jag har redan börjat få ÄL-sekret upptäckte jag idag. Hade inte förväntat mig det förrän tidigast om en vecka, hoppas det inte är kroppen som luras Glad 


    Tror fasiken att ÄL är på gång :) Hade svårt att somna inatt pga ont kring äggstockarna. Gick på toa för jag var nödig. Kom på att jag hade några billiga ÄL-stickor kvar och tänkte kul o kolla vad det visar när jag har både fertila flytningar och värk i magen. Teststrecket blev ju jättestarkt snabbt, inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket men inte långt ifrån så jag tror banne mig att ÄL är på gång snart :) Sååå taggad, haha.
  • evelinagra1
    Kiiwii skrev 2022-01-26 07:27:00 följande:
    Tror fasiken att ÄL är på gång :) Hade svårt att somna inatt pga ont kring äggstockarna. Gick på toa för jag var nödig. Kom på att jag hade några billiga ÄL-stickor kvar och tänkte kul o kolla vad det visar när jag har både fertila flytningar och värk i magen. Teststrecket blev ju jättestarkt snabbt, inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket men inte långt ifrån så jag tror banne mig att ÄL är på gång snart :) Sååå taggad, haha.
     ååå spännande!! 
  • 986247391
    Fick positivt  på ÄL-testet imorse så lägger till mig i listan! :) 
    2/2 Etaj (6:e försöket sjätte barnet)
    5/2 Ellobi (6:e försöket efter mf, 2:a barnet) 
    5/2 Miisery (2:a försöket, första barnet) 
    6/2 986247391 (27 år, 5e försöket, första barnet) 
    6/2  Evelinagra1 (13e försöket? 1a barnet)
    7/2 Holy93 (Tredje försöket, andra barnet) 
    7/2 Tjillevippen (7:e försöket, 1:a barnet)
    9/2 Sockerbulle1 (första försöket efter X, första barnet)
    10/2 Sofiaa90 (31år, sjunde försöker, första barnet) 
    11/2 Butembobaby (andra försöket andra barnet, mf förra cykeln) 
    11/2 Fagelfri 33 år (femte försöket, andra barnet)
    12/2 Annemarit123 (fjärde försöker, andra barnet) 
    12/2 Grodan90 (32 år, första försöket, tredje barnet)
    14/2 Caleido (29 år, andra försöket) 
    16/2 Fyran4 (38 år, 12:e försöket, fjärde barnet)
    18/2 Kiiwii (4:e försöket, tredje barnet)
    18/2 Sophiee92 29 år (5:e försöket, första barnet)
    20/2 LJM91 (5:e försöket, första barnet) 
    20/2 Aducia (2a försöket, tredje barnet)
  • Miisery

    Här väntas det bara nu... Drömmer
    Lång, lång, lång väntan hehe

    Läser och följer er alla! Hoppas på många glada inlägg nästa månad Hjärta

  • Butembobaby
    Kiiwii skrev 2022-01-26 07:27:00 följande:
    Tror fasiken att ÄL är på gång :) Hade svårt att somna inatt pga ont kring äggstockarna. Gick på toa för jag var nödig. Kom på att jag hade några billiga ÄL-stickor kvar och tänkte kul o kolla vad det visar när jag har både fertila flytningar och värk i magen. Teststrecket blev ju jättestarkt snabbt, inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket men inte långt ifrån så jag tror banne mig att ÄL är på gång snart :) Sååå taggad, haha.
    Spännande ! Håller tummarna Hjärta

    Jag vet inte riktigt hur det går här. Tempen låg kvar på 36,10 i morse, så verkar inte ha haft ÄL än so. Jag trodde igår. Fortfarande blinkande smiley på advanced och svaga streck på stickorna. 
    Symptom som igår, små kramper och ordentligt med äl-flytningar. 

    Är väll bara att fortsätta ligga i tills tempen stiger antar jag Obestämd
  • evelinagra1


    Är det något som tempar i denna gruppen? Är min första månad så har ingen koll men borde ägglossning vara idag eller? 
  • Kiiwii

    Glad gubbe på ÄL-testet idag! Såhär tidigt har jag aldrig fått ÄL sedan jag tog ut hormonspiralen för ett år sedan! Är på cd 12 och så löjligt glad över detta! Bara att ligga i nu då några dagar, startade redan igår, haha. 

    Tänker att ÄL sker imorgon och då blir BIM för mig 8/2. 

Svar på tråden BIM Februari 2022