• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Monsieur Venus
    Aniiee skrev 2022-06-13 23:46:08 följande:
    Det var bara en tanke som poppade upp.

    Här är en till: Varys I Got är en sjö.. Jungfru... Kille... 
    Nu kommer jag ligga sömnlös och tänka på vad det där betyder Drömmer
  • Aniiee
    Monsieur Venus skrev 2022-06-14 00:05:57 följande:
    Nu kommer jag ligga sömnlös och tänka på vad det där betyder Drömmer
    Sorry. =p
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • FredrikLiksom

    Jaha mina damer och herrar! Då var det äntligen dags för mig att krypa ner under täcket och försöka sova en stund. 


    Jag önskar er alla en god natts sömn så att ni i morgon kan blända er omvärld med er stjärnglans Och era bländvita leenden. 

    God natt!

  • Aniiee

    Mitt ps4 har fått totalt spel. Jag hoppas att det räcker att byta hdd annars är det sophögen som gäller. 


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Anonym (Fundersam)

    Jag har varit på jobbintervju idag och arbetsgivaren vill att jag ska jobba introduktion 5 dagar obetald. Vet inte om jag ska ta chansen eller strunta i det

  • FredrikLiksom

    Aniiee: Lycka till!

    Fundersam: egentligen inte ok att jobba gratis. Men står du långt från arbetsmarknaden så kanske det är din väg in?

  • Aniiee
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-06-15 01:54:09 följande:

    Jag har varit på jobbintervju idag och arbetsgivaren vill att jag ska jobba introduktion 5 dagar obetald. Vet inte om jag ska ta chansen eller strunta i det


    Vad är det där för jävla USA-fasoner? Tacka nej och tipsa facket din kan vara aktuellt, även om du inte är medlem. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2022-06-15 21:47:16 följande:

    Hur mår ni idag? 


     


    Får testa byta hdd...
     Ont i huvudet. Åskväder på g eller något. Hela dan. Hundarna är också på det humöret. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Monsieur Venus

    FredrikLiksom: Det är lite gott & blandat. Både bra och dåligt. Jag gjorde en otroligt jobbig grej idag, som jag hade fasat inför länge. Trodde jag skulle må fruktansvärt efteråt, men konstigt nog gjorde jag inte det. Jag kände mig bara lite tom och nu väntar jag på att känslorna ska komma i kapp. Men förhoppningsvis gör de aldrig det. Förutom det, så svepte jag två koppar kaffe efter lunchen. Egentligen tål jag inte kaffe alls, utan förvandlas till en nattdemon som är vaken dygnet runt, men det struntar jag i ibland. Kaffet var jäkligt gott jag har varit speedad sedan dess Kaffe

Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!