• Anonym (Avundsjuk)

    Så avundsjuk på vackra människor. :(

    Ibland, när jag ser riktigt vackra människor så kan jag bli så jävla avundsjuk att jag bara vill försvinna. Jag är riktigt ful. 

    Det är ju populärt bland folk att säga att 'skönhet kommer inifrån'. Och visst, en fin personlighet gör absolut en person finare, men det tar inte ifrån vikten av riktig skönhet. Fina ansiktsdrag och symmetrisk kropp till exempel, fri från sjukdomar och skador.

    Jag har ärr, är osymmetrisk och allmänt FUL.
    Jag lider av självhat, och ibland känns det inte värt att leva längre.

  • Svar på tråden Så avundsjuk på vackra människor. :(
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2022-05-27 08:13:55 följande:
    Som sagt, jag är inte överviktg. Men jag är inte vacker. I mina ögon är vackra ansiktsdrag och friska kroppar tilltalande, attraktivt, snyggt på BÅDE män och kvinnor. (ihop med en bra personlighet).

    Det är det jag sörjer- att min kropp inte är snygg.
    Varför är inte din kropp snygg menar du ? 

    Vilken kroppstyp har du ?

     
  • Anonym (Avundsjuk)

    En blandning mellan hourglass och athletic skulle jag tro, eftersom att jag är rätt smal.

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2022-05-27 10:34:36 följande:

    En blandning mellan hourglass och athletic skulle jag tro, eftersom att jag är rätt smal.


    Jag förstår inte. Du är smal och har hourglass/athletic.  Låter ju snyggt.  Perfekt ju?
  • Anonym (Man)

    Ju äldre man blir, desto viktigare blir kroppen i förhållande till ansiktet är min åsikt.

  • Anonym (Avundsjuk)
    Anonym (Pelle) skrev 2022-05-27 10:36:39 följande:
    Jag förstår inte. Du är smal och har hourglass/athletic.  Låter ju snyggt.  Perfekt ju?
    Ja... alltså jag har rätt rak kropp, eftersom att jag är så smal men har ändå inte så pass lite höfter som den på bilden.. så lite åt hourglass, men ändå athletic. haha.

    En mix skulle jag tro alltså.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2022-05-27 10:42:08 följande:
    Ja... alltså jag har rätt rak kropp, eftersom att jag är så smal men har ändå inte så pass lite höfter som den på bilden.. så lite åt hourglass, men ändå athletic. haha.

    En mix skulle jag tro alltså.
    Ja, du menar att du skulle vilja ha mer hourglass?  
    Varför de ?   Jag tycker du låter fin.
  • Anonym (Avundsjuk)
    Anonym (Man) skrev 2022-05-27 10:40:41 följande:

    Ju äldre man blir, desto viktigare blir kroppen i förhållande till ansiktet är min åsikt.


    jasså.... varför det?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (vackrast) skrev 2022-05-27 10:55:28 följande:

    Tycker inte du ska hänga läpp över att du är ful! Du kan faktiskt använda din fulhet till konstruktivt! Tex kan spela troll i skogen! Det är vissa som söker det som performance för barnen, du lär ut knopar och hur man gör eld osv


    Hur vet du att hon är ful?  Det är ju vad hon tror.
  • Anonym (Du skulle bara veta)

    Men Pelle bara gå tillbaka till din källare. Man behöver inte ha ett bmi under 20 för att inte ha 30% fett i kroppen. Den här ?snygga? kvinnan du postade en bild på ser inte ut att ha det. Hennes kropp ser ut som min när jag vägde 56 kg på 161 cm = 21.6
    När mitt BMI var 19 vägde jag 50 kg och såg ut som ett skelett med lite muskler på. 


    Whatever. Du fattar ingenting om hälsa eller kvinnor men ser att du ger ts komplimanger och det är ju iaf positivt. 

  • Anonym (Du skulle bara veta)

    Ts jag tror på dig. Du kommer hitta det du söker. <3 

Svar på tråden Så avundsjuk på vackra människor. :(