• Anonym (Vad tror ni?)

    Är förvirrad. Vad är denna mannen egentligen ute efter?

    Vi fick kontakt på Tinder för en vecka sedan. Och la till varandra sen på sociala medier.

    Han är 5 år äldre än mig och bor nästan 30 mil bort. Jag i Göteborg och han i Malmö.


    Herre jäklar vilket intresse denna mannen visar och fortfarande visar.

    Det går inte en dag att han inte skriver godmorgon eller kväll att han inte skriver god natt innan han lägger sig.

    Vi har chattat väldigt mycket. Det har blivit jätte intensivt och jag har absolut inga problem med det. 


    Han har börjat kalla mig för sin älskling. För sin framtida fru. Han skickar massor med hjärtan hela tiden. Och jag blir verkligen smickrad.

    Och ja. Jag vill verkligen träffa honom. Han är snygg så jag har inga problem med att åka ner.

    Vi båda har skrivit att vi är ute efter något seriöst och vi har faktiskt skrivit lite sex när vi chattat med varann. Dock inte skickat några naken bilder..

    Efter vår konversation idag blir jag liteee förvirrad faktiskt.

    Han började med att i morse som vanligt att skriva godmorgon och fråga om jag sovit gott och undra vad jag ska göra idag.

    Jag svarade att jag ska jobba och han är ledig skrev han.

    Efter några timmar skriver han igen
    (Önskar du var här extra mycket idag) och en ledsen emoji och ett hjärta.

    Först trodde jag det hade hänt nåt så jag undrade om allt är ok.

    Han svarar då att allt är ok men att han bara är kåt och vill ha sin framtida fru där och ingen annan.

    Jag säger till honom att han får onanera och undrar om det bara är sex i hans huvud hela tiden.

    Efter någon timme svarar han
    (Jag har precis onanerat. Jag är kåt 24/7 haha, därför behöver jag min kvinna här hos mig)

    Och på det har jag inte svarat.

    Det kanske är oskyldigt vad vet jag..

    Börjar ju undra vad han egentligen är ute efter. Blir lite förvirrad?

  • Svar på tråden Är förvirrad. Vad är denna mannen egentligen ute efter?
  • Anonym (Varningsklocka)
    Anonym (Hmm..) skrev 2022-12-01 13:48:47 följande:
    Dessutom med en man som redan innan de träffats en enda gång utan bara chattat i EN vecka ger starka signaler om att vara en tvättäkta psykopat eller liknande. Han är ruskigt scary och jag hoppas att ts driver med oss gällande denna tråd.
    Annars kommer det antingen en ny tråd från ts om en hemsk upplevelse alternativt finns inte ts mer. :(

    Han är potentiellt farlig, det är utom tvekan.
    Ja han är någon form av stor fet röd flagga i alla fall. Frågan är bara på vilket sätt.
  • Anonym (absolut)
    Anonym (Hmm..) skrev 2022-12-01 13:48:47 följande:
    Dessutom med en man som redan innan de träffats en enda gång utan bara chattat i EN vecka ger starka signaler om att vara en tvättäkta psykopat eller liknande. Han är ruskigt scary och jag hoppas att ts driver med oss gällande denna tråd.
    Annars kommer det antingen en ny tråd från ts om en hemsk upplevelse alternativt finns inte ts mer. :(

    Han är potentiellt farlig, det är utom tvekan.
    Är att vara kåt per automatik detsamma som att vara farlig?

    Är en person som säger att han vill knulla per automatik någon som kommer våldta?

    Eller år andra hållet, är en PK person per automatik riskfri?

    Är att inte säga att man är kåt och vill knulla dygnet runt en garanti för att man inte tänker det?

    Hur är det i andra sammanhang med farliga personer, går psykopater runt och säger att de vill ha ihjäl folk eller håller de en korrekt fasad utåt?
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2022-12-01 13:29:35 följande:
    Det ÄR en risk för en kvinna att träffa en i princip främling, han bor 30 mil bort och de ska träffas ensamma hemma hos honom för att han är "obekväm" med offentlig plats.... Våldtäkt? Inte garanterat, men man behöver vara riskmedveten och ts verkar naiv.

    Visst, han är ute efter sex, rätt uppenbart, men frågan är om ts gränser kommer att överskridas eller inte (trots att hon kanske vill det från början). Och ja, risken är stor att ts återkommer senare med att något faktiskt har hänt som hon inte ville, antingen sexuellt eller våldsamt, eller bara att han drar åt tumskruvarna rent psykiskt med kontrollbehov och liknande.
    Ts kanske borde ta mer ansvar och diskutera om vad som är okej och inte okej för henne inom sex innan hon åker ner, istället för att springa hem o sen anklaga han för våldtäkt för att någonting gjorde henne besviken. Idag räcker det med att du kanske luktar lite ofräsht eller har en gul tand för att kvinnor ska gapa om våltäkt. Detta var enbart exempel på hur lätt det är i dagens samhälle för män att bli anklagade för våldtäkt. Dvs jag luktar gott o har ingen gul tand.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2022-12-01 13:29:35 följande:
    Det ÄR en risk för en kvinna att träffa en i princip främling, han bor 30 mil bort och de ska träffas ensamma hemma hos honom för att han är "obekväm" med offentlig plats.... Våldtäkt? Inte garanterat, men man behöver vara riskmedveten och ts verkar naiv.

    Visst, han är ute efter sex, rätt uppenbart, men frågan är om ts gränser kommer att överskridas eller inte (trots att hon kanske vill det från början). Och ja, risken är stor att ts återkommer senare med att något faktiskt har hänt som hon inte ville, antingen sexuellt eller våldsamt, eller bara att han drar åt tumskruvarna rent psykiskt med kontrollbehov och liknande.
    Borde ju vara ett straff för ren naivitet med då egentligen. Både ts o killen verkar ju ha sådana brister att en negativ händelse är att förutspå tillräckligt för att ingen borde straffas för vad som än händer alt att båda straffas för vad som än händer. Dvs OM det händer något negativt då.
  • Anonym (Varningsklocka)
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-01 14:02:50 följande:
    Ts kanske borde ta mer ansvar och diskutera om vad som är okej och inte okej för henne inom sex innan hon åker ner, istället för att springa hem o sen anklaga han för våldtäkt för att någonting gjorde henne besviken. Idag räcker det med att du kanske luktar lite ofräsht eller har en gul tand för att kvinnor ska gapa om våltäkt. Detta var enbart exempel på hur lätt det är i dagens samhälle för män att bli anklagade för våldtäkt. Dvs jag luktar gott o har ingen gul tand.
    Oj, här går vi minsann händelserna i förväg! Så du vet redan nu att ts kommer att "anklaga" honom för våldtäkt...? Nej, dåliga tänder eller dålig lukt gör det inte till en våldtäkt. Snacka om att trycka ner personer som råkat illa ut med såna uttalanden!
  • Fiona M
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-01 14:02:50 följande:
    Ts kanske borde ta mer ansvar och diskutera om vad som är okej och inte okej för henne inom sex innan hon åker ner, istället för att springa hem o sen anklaga han för våldtäkt för att någonting gjorde henne besviken. Idag räcker det med att du kanske luktar lite ofräsht eller har en gul tand för att kvinnor ska gapa om våltäkt. Detta var enbart exempel på hur lätt det är i dagens samhälle för män att bli anklagade för våldtäkt. Dvs jag luktar gott o har ingen gul tand.
    Nej.
    Sånt dravel.
  • Fiona M
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-01 14:06:30 följande:
    Borde ju vara ett straff för ren naivitet med då egentligen. Både ts o killen verkar ju ha sådana brister att en negativ händelse är att förutspå tillräckligt för att ingen borde straffas för vad som än händer alt att båda straffas för vad som än händer. Dvs OM det händer något negativt då.
    Varför borde man straffas för naivitet?
  • Anonym (Hgjj)
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-01 13:24:20 följande:

    Det jag reagerar på är att alla skriker om våldtäkt.


     


    Jag är själv asocial. O skulle nog antagligen vela ses där vi kan vara själva och lära känna varandra, som ex kan man vi börja med att ta en promenad i skogen med hunden eller en runda på ett lugnare ställe i stan. Men att gå o sätta sig på ett fik skulle aldrig falla mig in. 


    O bara för att jag inte vill sätta mig på ett fik så betyder det inte att jag skulle våldta någon. För det skulle jag aldrig göra. Alla skulle gapa om varningsklockor ang mig med, fast jag varken våldtar, slår eller manipulerar någon kvinna.


    Men visst, jag skulle inte börja tjattra om sex innan vi har setts åtminstone 1 gång innan. Detta tyder på att någonting är fel. Men våldtäkt tror jag inte utan tror snarare att han är en manipulativ kille som snabbt kommer förändras efter att ha fått sig just det, sex o spec eftersom att ts är villig att ligga med honom utan att ha träffat honom en enda gång innan. 


    Men de verkar ju vara av samma skrot o korn så de förtjänar väl varandra då båda verkar gränslösa. Om 2 3 månader kommer vi alla läsa "Han slog mig" tråd. 


    Vad får du allt ifrån? 
  • Anonym (Hgjj)
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-01 14:02:50 följande:
    Ts kanske borde ta mer ansvar och diskutera om vad som är okej och inte okej för henne inom sex innan hon åker ner, istället för att springa hem o sen anklaga han för våldtäkt för att någonting gjorde henne besviken. Idag räcker det med att du kanske luktar lite ofräsht eller har en gul tand för att kvinnor ska gapa om våltäkt. Detta var enbart exempel på hur lätt det är i dagens samhälle för män att bli anklagade för våldtäkt. Dvs jag luktar gott o har ingen gul tand.
    Det var helsike vad du drar igång av detta ämne. Hittar på saker i förväg. Lägg ner.
  • Anonym (Hgjj)

    Du verkar ju inte ens fatta att man kan ändra sig från att vilja till att inte vilja. Det måste vara jobbigt. 

    Som en kille jag höll på med. Gjirde det en gång. Tyvärr. 


    Vi satt i bilen innan vi hade gått in till mig. Han petade på mig utanpå kläderna och tafsade och fnissade samtidigt som en liten fjolla. Jag sa åt honom att sluta. Han lyssnade inte. 


    Vilsen och ledsen pga annan kille som man var gick man ändå med på att ligga med honom sen. Men. Jag är ändå arg för att han tafsade innan. Där sa jag nej. 


    En tjejkompis menar på att jag inte har rätt att säga att han tafsade på mig för jag låg med honom sen. Men förmodligen trodde hon väl det var något slags förspel där i bilen men nej, absolut inte. Rent fjolligt tafs. 


    Sådana här saker gör mig bara så förbannad. Så bara för man ligger med en kille en gång, ska han få göra vad han vill sen? En sådan ska få tafsa? 


    Vissa har så konstiga åsikter 

Svar på tråden Är förvirrad. Vad är denna mannen egentligen ute efter?