• Anonym (urban63)

    Tänder ni på dickpics..?

    Kom på något märkligt vis in på diskussionen dickpics, tydligen några tjejkompisar som fått oönskade sådana när de chattat och gått på nätdejting i olika omgångar.

    Handen på hjärtat, tänder ni på sånt öht?

    Nej jag har inte för avsikt att skicka några, är inte därför jag frågar.

    Är det så påtändande med en bild på en skinklump?

  • Svar på tråden Tänder ni på dickpics..?
  • Anonym (Kvinna..)

    Får du ett enda ja på din fråga är det sannolikt från en man. Så svar NEJ!

  • Anonym (Ha nej)

    90% av dickpics är bara obehagliga. 10% är en slags humor ihop med obehagligt.

    Humorn är om du har en udda formad penis som ser rolig ut. Det är fortfarande obehagligt att få, men kan vara lite kul med i obehaget.

    Menar absolut inte att du skall skicka om du har en rolig, bara att det är lite mindre illa.

  • Anonym (B)

    Bara om det är från min älskare. Är det en oönskad bild från en jag inte har en sexuell relation med så ser jag det som sexuellt ofredande.

  • Anonym (nope)
    Anonym (urban63) skrev 2023-01-25 16:22:23 följande:
    Tänder ni på dickpics..?

    Kom på något märkligt vis in på diskussionen dickpics, tydligen några tjejkompisar som fått oönskade sådana när de chattat och gått på nätdejting i olika omgångar.

    Handen på hjärtat, tänder ni på sånt öht?

    Nej jag har inte för avsikt att skicka några, är inte därför jag frågar.

    Är det så påtändande med en bild på en skinklump?


    NEJ!!!!! 
  • Anonym (nope)

    Det roligaste jag sett var en man som höll snorren i mitten på en blombukett, framför kroppen. Tror det var från nån komedigrej. 
    Rätt äckligt på ett sätt men samtidigt komiskt. 

  • Anonym (22)

    Kan tänka mig få saker som är så avtändande.

  • EpicF

    Jag tänder på när min sambo skickar dickpicks av sig själv. På andra dickpicks? Nej, tänder absolut inte. 

  • Anonym (Nej, bara nej!)

    Oerhört avtändande, läskigt och på ett sätt skrattretande. För det är ju en rätt skrattretande och märklig kroppsdel. Det är ni män som är fixerade vid den och tror att även vi kvinnor är det. Långt ifrån.

  • Anonym (man)
    Anonym (Kvinna..) skrev 2023-01-25 16:24:01 följande:

    Får du ett enda ja på din fråga är det sannolikt från en man. Så svar NEJ!


    Jag är en man, och mitt svar är fortfarande nej. Om jag inte frågat efter en, då. Ja, jag är homosexuell.
  • Anonym (smoke on the water)

    om man skrivit ut bilderna och skickat, då tänder man nog på dom

  • Anonym (Catten)

    Ja om jag gillar mannen den sitter på. Alltså inte från främlingar. 

  • Anonym (Nixnejnope)

    Vill inte ens ha dickpicks av min man! Sjukt avtändande!

  • Anonym (L)

    Nej, verkligen inte. Är kvinna 38 och har dejtat mycket. Ingen av mina kvinnliga vänner uppskattar heller dickpics. Det är något män gör för att hävda sig och inget annat. Skicka ALDRIG dickpics om de inte är efterfrågade. Jag har fått EN dickpic av min pojkvän "på skämt" och det var inget jag gillade heller. Blev inte arg men heller inte glad, tyckte det var lite osmakligt att få en kukbild när jag satt på jobbet...

Svar på tråden Tänder ni på dickpics..?