Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Graviditet & Scs ryggmärgsstimulering av Anony­m (Anon­y­m just nu) Övrigt 230 0 Hej! Jag har nyligen fått en scs ryggmärgstimulering inopererad & fick reda på att jag... Övrigt Obesvarade
0
230
HJÄLP! av Anony­m (Suee­e­) Ofrivill­ig barnlösh­et 710 0 Hej allihopa!jag är på min testdag efter min IVf och Stickan visar detta (bifogar bild)nu... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
710
Nytt boende Jönköping av Vasil­i­sat Övrigt 426 0 Hej allesammans ! Det har råkat bli så att jag behöver flytta pga mitt jobb. Ganska ohållb... Övrigt Obesvarade
0
426
Ödet och slumpen i relationer? av Anony­m (Efte­r regn komme­r sol) Relation­er 531 0 Har funderat över hur mycket slumpen som styr våra liv och hur något som känns som tragik... Relation­er Obesvarade
0
531
Pågående abort! av Anony­m (Ab) Abort 731 0 Hej! stoppade upp 4 cytotec vid 16 idag, tog då även smärtstillande jag fick med mig. kort... Abort Obesvarade
0
731
Symptom efter ET och innan graviditetstest? av Anony­m (ABC) Provrörs­befr. / IVF 362 0 Hej!Jag har sedan 2 veckor tillbaka gjort min allra första embryoåterföring. Jag skall gör... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
362
Erbjudande om playstation vid bredbandstecknande av Agdaa Dator & Teknik 377 0 Tele2 hade erbjudande om detta men hann ta slut nu när vi tänkte nappa på det erbjudandet... Dator & Teknik Obesvarade
0
377
Sökes: deltagare till studie om upplevelser av Psyko­l­ogstu­d­ent87 Övrigt 493 0 Hej! Jag genomför en studie om hur upplevelser påverkar livstillfredsställelse och söker d... Övrigt Obesvarade
0
493
Vad ska man ha för Dhea-värde för att lättare bli gravid vid 45 år? av Maura Fertilit­et & Kropp 285 0 Jag är 45 år (fyllde för en månad sen) och kollade precis mitt Dhea-värde som låg på 3,6.... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
285
Första mensen efter abort/missfall? av Anony­m (Bloo­d­y Mary) Abort 604 0 Jag var tvungen göra en lite senare abort pga fosterskador. Undrar hur andras första mens... Abort Obesvarade
0
604
Familjehemsföräldrar av Ninme­u Familjeh­em 593 0 Familjehemsföräldrar Familjehemsföräldrar Till er familjehemsföräldrarHej! Vi är två tjeje... Familjeh­em Obesvarade
0
593
Varför bry oss om Danmark? av Anony­m (Dans­k­en) Politik 268 0 Låt jänkarna ta Grönland. Det vore nyttigt för danskarnas uppblåsta ego. Politik Obesvarade
0
268
Plussa sent med blastocyst? av Anony­m (Hejs­a­n 12) Övrigt 333 0 Hej!  Som rubriken lyder, har någon plussat sent med en blastocyst? Jag är på ruvardag 7 m... Övrigt Obesvarade
0
333
Jägarexamen Öster Malma av Anony­m (Ts) Övrigt 535 0 Jag funderar på att ta jägarexamen vid Öster Malma i SörmlandUndrar om någon har erfarenhe... Övrigt Obesvarade
0
535
Behöver jag ta bort gelénaglar efter 6 månader för att fräscha upp? av AkuaM­a­ll Övrigt 466 0 Jag har haft gelénaglar i nästan 6 månader. Varje månad har jag fyllt på gelen, och nu und... Övrigt Obesvarade
0
466
Delta i en studie om ledarskap och jämställdhet! av Alexa­n­dra Olivi­a Samhälle 177 0 Hej!   Jag är i slutskedet av min masterutbildning i Personal, Arbetsliv och Organisation... Samhälle Obesvarade
0
177
Normalfuntad +30 söker distansvän av Brego­t­t00 Övrigt 305 0 Har många vänner, sambo och barn men jag känner att det skulle vara trevligt med en vän på... Övrigt Obesvarade
0
305
Top Tips for Path of Exile 2 Leveling av JoseL­e­e Dator & Teknik 481 0 If you're looking to buy Path of Exile 2 currency, SSEGold is one of the most reliable pla... Dator & Teknik Obesvarade
0
481
Förskola av Idani­l­ss0n Barnomso­rg 500 0 Jag har en liten fråga. Hur är det i eran kommun, när ett syskon eller förälder är sjuk. F... Barnomso­rg Obesvarade
0
500
Mirakelsvamp som håller? av Anony­m (Mix) Övrigt 713 0 Minns att min första mirakelsvamp höll mycket längre än de som jag köpt på senare år. De j... Övrigt Obesvarade
0
713