Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tidigt positivt test? av Anony­m (Nike­k­ron) Övrigt 389 0 Känner mig högst skeptisk. Vad tror ni?  Övrigt Obesvarade
0
389
Himla trött av SSRI av Anony­m (TF) Psykisk ohälsa 393 0 Jag bytte från Sertralin till Escitalopram för 1,5 månad sen. För jobbiga biverkningar av... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
393
Kön från rutinultraljudet av Anony­m (Anon­y­m) Ultralju­d 341 0 Hej! Jag har gjort rutinultraljudet i vecka 20 och ville då inte ta reda på könet, men ha... Ultralju­d Obesvarade
0
341
Examensarbete Undersökning - Privatpersoners val av router av GWTOG­O Övrigt 346 0 https://forms.office.com/e/biiN1UCwE6 Hej, Jag, Tedde Ekholm och Albin Cardell genomför ju... Övrigt Obesvarade
0
346
Kondylom av Anony­m (Anon­y­m och oroli­g­) Sex & Sånt 421 0 Jag har med största sannolikhet fått kondylom. är singel och inte haft sex sen i somras, d... Sex & Sånt Obesvarade
0
421
Hur hitta bokade tider i doktor.se-appen? av Anony­m (Leta­r­) Övrigt 263 0 I förra veckan sökte jag vård för mitt barn via doktor.se. Vi fick behandling och en återb... Övrigt Obesvarade
0
263
Concerta som gravid? av Anony­m (Fråg­e­tecke­n­) Gravidit­et 803 0 Hej!Fick diagnosen ADHD i höstas och för ca en månad sedan fick jag äntligen börja med med... Gravidit­et Obesvarade
0
803
Navelsträng som fäster på sidan av moderkakan - någon med erfarenhet? av ssafe­h­eaven Grav. komplika­tioner 1,4k 0 Idag var vi hos barnmorskan för ett första ultraljud för vårt andra barn, vecka 13.Allting... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
1,4k
Navelsträng som fäster på sidan av moderkakan - någon med erfarenhet? av ssafe­h­eaven Fosterdi­agnostik 1,0k 0 Idag var vi hos barnmorskan för ett första ultraljud för vårt andra barn, vecka 13. Alltin... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
1,0k
Makt och moral – Enkät till magisterarbete i psykologi av Agela­s­tos Övrigt 351 0 Hej alla!  Jag skriver mitt magisterarbete i psykologi vid Linköpings universitet och... Övrigt Obesvarade
0
351
Tunn slemhinna av Anony­m (Tjej­) Sex & Sånt 247 0 Någon som har erfarenhet av tunn slemhinna? Era symtom/besvär och hur blev ni hjälpta?Har... Sex & Sånt Obesvarade
0
247
Omprövning skuldsanering av Anony­m (Skul­d­saner­i­ng) Ekonomi 656 0 Jag har 1,5 år kvar på min skuldsanering och vill nu gärna flytta ihop med min pojkvän. Ja... Ekonomi Obesvarade
0
656
Evigt rinnande näsa av Anony­m (Evig­a krane­n­) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,0k 0 HejJag undrar om det finns något sätt att bli av med en evigt rinnande näsa?Det är inte nå... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,0k
Hemma av Anony­m (papp­a­) Övrigt 440 0 Återigen bor jag hos dottern i hennes soffa. Flyttade till annan stad 65 km härifrån pga j... Övrigt Obesvarade
0
440
Ledsen över min hy av Anony­m (Ts) Skönhet 1,0k 0 Jag blir 41 i år. Haft problem med hyn i ansiktet hela mitt liv och har ännu. Är känslig,... Skönhet Obesvarade
0
1,0k
Går folk på krogen i Göteborg på långfredagen? av Lurig­f­axen Nöje 387 0 Några erfarna göteborgare som vet om folk brukar gå ut på krogen etc i Göteborg nu på lång... Nöje Obesvarade
0
387
Resevagn av Anony­m (Sara­) Barnvagn­ar 1,6k 0 Hej !vete ni bugaboo buterfly är godkänt som handbagage på SAS flyg bolag ? Har ni nån erf... Barnvagn­ar Obesvarade
0
1,6k
Gåreflex av Bille­b­ra Barn 0-12mån 543 0 Min bebis saknade gåreflex vid en undersökning. Undrar ifall någon mer varit med om samma?... Barn 0-12mån Obesvarade
0
543
Föräldrar till barn med autism av Majsk­a­kan Barn/fun­ktionshi­nder 586 0 Hej, jag studerar funktionsnedsättning och samhälle på Linköpings universitet och skriver... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
586
Vi behöver anonyma åsikter om online shopping - Enkät av Desig­n­proje­k­t0425 Nöje 278 0 Hej allihopa!    Vi är en studentgrupp på 4 personer från Högskolan i Halmstad som just nu... Nöje Obesvarade
0
278