Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vadska vi göra åt kvinnors våld och falska anklagelser i samhället? av Anony­m (ty) Övrigt 207 0 Kvinnor är inte så oskyldiga som man kan tro. De både ljuger om våldtäkt, de mördar och de... Övrigt Obesvarade
0
207
Någon kan reglerna kring A-traktorer? av Anony­m (Epa) Övrigt 552 0 Dottern har en a-traktor. Volvo V70 från 2005. Den har galler runt om men ett litet bagage... Övrigt Obesvarade
0
552
Vul- ingen ledande follikel av Anony­m (Andr­a­) Fertilit­et & Kropp 222 0 Var på gynundersökning på cd 15 och ingen ägglossning än och läkaren kunde inte se att det... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
222
Stötta någon att bygga upp sin självkänsla av Rutge­r­042 Relation­er 478 0 Jag träffade för några månader sedan en helt fantastisk man och vi blev snabbt ett par.Han... Relation­er Obesvarade
0
478
Vändningsförsök förstföderska av Maria­J­123 Grav. komplika­tioner 541 0 Hej,de har nu sett att vår bebis ligger med säte ner (har legat i samma position länge…).... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
541
ønsker barn av Anony­m (rh) Barnläng­tan 335 0 ønsker barn. hva gjør jeg?Gift.  Barnläng­tan Obesvarade
0
335
Mammaliv & mobilanvändning av Bella­z Barn 0-12mån 453 0 Hej! 😊 Vi undersöker hur det är att använda mobilen när man som mamma precis fått... Barn 0-12mån Obesvarade
0
453
English school Gothenburg av Meher Barn 3-5 år 505 0 Jag vill ha information om english school Gothenburg. Kommer att träffa rektor där för att... Barn 3-5 år Obesvarade
0
505
Hinge eller Bumble? av Kvinn­a­7 Relation­er 649 0 Någon här som har erfarenheter av de dejtingapparna? Fördelar vs nackdelar?  Relation­er Obesvarade
0
649
Återkommande livmoderinflammation? av Anony­m (TS) Övrigt 216 0 I december gjorde jag en medicinsk abort, jag var på en uppföljning på abortkliniken efter... Övrigt Obesvarade
0
216
Slinda mellanpiller akne? av Anony­m (Akne­t­jejen­) Hälsa 1,3k 0 Hej, jag har nyligen börjat med Slinda mellanpiller för min endometrios. Fick höra att den... Hälsa Obesvarade
0
1,3k
Har du varit i Obzor? av lafam­i­lia Sport & Fritid 710 0 Letar efter personer som varit i Obzor Bulgarien.Jag har bokat en resa i Augusti men efter... Sport & Fritid Obesvarade
0
710
Letrozol av Idaso­f­ia84 Behandli­ngar 656 0 Hej alla medföräldrar!  Jag har lite panik och drar nu i varje halmstrå... Jag har precis... Behandli­ngar Obesvarade
0
656
Flytta hem eller inte av Anony­m (Va) Övrigt 591 0 Sitter på ett svårt dilemma där jag inte kan bestämma mig.Ca 1 år sedan flyttade jag 100 m... Övrigt Obesvarade
0
591
Ingen ägglossning efter avbruten graviditet och skrapning av Anony­m (Made­i­n) Ägglossn­ing 1,2k 0 Jag fick avbryta en tvillinggraviditet i v 19 pga TTS och har efter det haft komplikatione... Ägglossn­ing Obesvarade
0
1,2k
Personlig förändring - fråga av Anony­m (W.87­9­7) Psykisk ohälsa 294 0 Jag har alltid varit en positiv tjej, aldrig tänkt på vad jag gör eller vad jag sagt eller... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
294
Skrapning efter missfall av Helen­e­Hal Övrigt 297 0 Hej alla,jag blev skrapad i onsdags efter ett två månaders konstant blödande av ett missfa... Övrigt Obesvarade
0
297
Träna slutet på bihåleinflammation? av Anony­m (b) Hälsa 413 0 Har varit sjuk i en vecka och har bihåleinflammation. Är på bättringsvägen och mest bara s... Hälsa Obesvarade
0
413
Sociala medier och ångest av Anony­m (Ts) Hälsa 325 0 Hej! Jag är en tjej på 23 år som har haft problem med ångest så länge jag kan minnas egent... Hälsa Obesvarade
0
325
Missnöjd med barnens skola av Anony­m (Surp­u­ppan) Barn 6-12 år 584 0 Jag har satt mina barn i en väldigt liten skola, som skryter om hur bra dom är och hur try... Barn 6-12 år Obesvarade
0
584