Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Barn 21 mån vill inte längre somna I sin egen säng, upplevs inte vilja somna av ssafe­h­eaven Barn 1-2 år 883 0 Vår son har sedan han var väldigt liten, sovit i sin egen säng och i sitt eget rum sedan å... Barn 1-2 år Obesvarade
0
883
Söker vuxen med medfödd aortastenos av Anony­m (Jag) Kroppsli­gt 184 0 Jag är en kvinna på något över 30. Opererades förra gången som bebis och nu har det plötsl... Kroppsli­gt Obesvarade
0
184
Slutat ha ömma bröst ca 1 v innan BIM av Tjola­h­opp87 Gravidit­etssymto­m 584 0 Hej!Jag fick sjuuukt ömma bröst och bröstvårtor (lite mer i mitt vänstra bröst) ett par da... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
584
När är ägglossning? av Mamma­t­illMa­t­ti Fertilit­et & Kropp 253 0 Hej! Igår hade jag verkligen massa slemmiga flytningar, riktigt med äl-flytningar. Idag va... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
253
Åkpåse när, hur? av Lings­s­on Barn 0-12mån 337 0 Hej.Jag är första gångs förälder och har en son som blir 4 månader om 1 vecka. Min fråga ä... Barn 0-12mån Obesvarade
0
337
Frågor barnstol av albae Övrigt 361 0 Hej!Jag studerar på KTH och ska tillsammans med en grupp andra studenter designa och konst... Övrigt Obesvarade
0
361
Nya mammor - frågor om postnatal träning av Linne­a­3456 Efter förlossn­ingen 758 0 Hej,Jag studerar UX-design och gör research om postnatal träning i syfte att skapa ett kon... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
758
Hög risk för trisomi 13/18 + IVF av Lulle­p­p Fosterdi­agnostik 1,4k 0 Hej!Efter 3 kämpiga år har vi äntligen lyckats bli gravida! Men med lyckan har det även va... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
1,4k
Luftvärmepump - ny eller serva gammal? av erimo­t­her Övrigt 384 0 Hej,Jag hade köpt en luftvärmepump som tyvärr inte får plats och jag får istället betala e... Övrigt Obesvarade
0
384
Bebis släpper bröstet hela tiden!! av Anony­m (Amni­n­gsknä­p­p) Barn 0-12mån 252 0 hejsvejs!min bebis släpper bröstet efter bara några sekunder under kvällsamningen, alltid... Barn 0-12mån Obesvarade
0
252
Resa tåg själv med bebis av Zaro Barn 0-12mån 287 0 Hej, Hur gör ni med följande?Jag brukar resa 4-5 timmar tåg med min bebis på 6 månader. I... Barn 0-12mån Obesvarade
0
287
Sent plus med 5-dagars blasto? av Boobo­u­boo Provrörs­befr. / IVF 364 0 Hej!Någon som fått minus runt ruvardag 9 efter FET med femdagars blasto och sedan plussat?... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
364
Får man göra insemination vid svampinfektion? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Fertilit­et & Kropp 228 0 Hej! Någon som har erfarenhet av att göra insemiantionsförsök om man har svamp? Jag ska på... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
228
Glasfåglar till julgran av Filmj­ö­lken Övrigt 492 0 Jag har några gamla glasfåglar som man hänger i julgranen, ungefär som denna: https://soki... Övrigt Obesvarade
0
492
Dyson av Anony­m (H) Övrigt 173 0 Munstycke till dyson är ju alltid slut i lager. Extremt irriterande. Skulle behöva ett nyt... Övrigt Obesvarade
0
173
Synlig blodådra under ögat av Anony­m (Nu) Föräldra­skap 182 0 Jag har haft en liten utbuktande blodådra under mitt öga i många år. Någon mer som har det... Föräldra­skap Obesvarade
0
182
Herpes/l-lysin av Rymdi­s­12 Hälsa 371 0 Har haft herpes därnere i säkert 30 år. Till och från så har jag konstanta utbrott.Brukar... Hälsa Obesvarade
0
371
Utomkvedshavandeskap av Anony­m (Anon­y­m ( oroad och rädd)­) Oro för missfall 497 0 Hej!Började blöda när mensen skulle komma. Mens och mensmärtor I 3 dagar. graviditetsteste... Oro för missfall Obesvarade
0
497
Är det ett jätte svagt positivt? av Natti­s­123 Övrigt 303 0 Vad tror ni? beräknad mens imorgon. Kan se en svag skugga men vet inte? Övrigt Obesvarade
0
303
Hur bör jag agera av Anony­m (M) Sorg 459 0 Jag har en nära vänskap med en person vi kan kalla Fredrik. Vi har känt varandra länge och... Sorg Obesvarade
0
459