Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Jag klarar mig bra som det är av Fredd­i­e K Relation­er 349 0 Hej!Ja, jag klarar mig bra som det är på egen hand. Jag har levt ensam i nio år och det ha... Relation­er Obesvarade
0
349
Xiaomi 15s kamera får rejäl linsöverstrålning tips av ALLIE­V­ERDO Övrigt 530 0 Hej,Har precis köpt nya Xiaomi 15 och började att testa kameran. Tog mot solnedgången, vil... Övrigt Obesvarade
0
530
4 upprepade missfall av Anony­m (Anon­y­m) Upprepad­e missfall 1,4k 0 Hej!Jag har under ett år gått igenom 4 st missfall varav 2 gick ganska länge (vecka 11 och... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
1,4k
Narcissistisk förälder av JoKL Efterlys­ning - media 631 0 Hej! Vi är två psykologstudenter som söker intervjupersoner till vårt examensarbete. Vi le... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
631
Donaferty inför graviditet? av Anony­m (Solr­o­sen) Första barnet 423 0 Jag har precis börjat med donaferty eftersom jag hoppas på en graviditet inom snar framtid... Första barnet Obesvarade
0
423
Detta borde fler tänka på... miljön av Anony­m (Ts) Sorg 279 0 https://youtu.be/clyJTAz7rb8?si=sLWsPz9UUU4dDrAd Sorg Obesvarade
0
279
Letrozol/Ivf-klinik Malmö/Lund av Anony­m (Skån­e­) Behandli­ngar 485 0 Hejnågon här som går privat hos klinik i Malmö/lund?  Vi var i kontakt med Livio inför för... Behandli­ngar Obesvarade
0
485
Mer fertil efter missfall? av Anony­m (X) Gravidit­et 1,1k 0 Funderat på detta lite. Har två barn. Båda har blivit till inom några månader efter missfa... Gravidit­et Obesvarade
0
1,1k
Ägglossning och mens funderingar av Dochj­a­g Övrigt 464 0 Jag tog ut min kyleena spiral den 19/2 efter att ha haft spiral 7 år. Jag fick min första... Övrigt Obesvarade
0
464
Blöder länge, konstig mens efter uttag av spiral av Dochj­a­g Fertilit­et & Kropp 381 0 Hej!Jag tog ut min kyleena spiral den 19/2 efter att ha haft spiral 7 år.Jag fick min förs... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
381
Nub, kille eller tjej? av Anony­m (Emzg­) Ultralju­d 593 0 Ultralju­d Obesvarade
0
593
Sterilisering med laparoskopi? av Anony­m (K) Kroppsli­gt 256 0 Någon här som blivit beviljad det? Varför och hur gick ni till väga? Kroppsli­gt Obesvarade
0
256
Blir tokig är det positivt? av Anony­m (Anon­y­m) Barnläng­tan 334 0 Fick en stegring igår kväll, dagens test imorse var mycket svagare… vad tror ni ? Var det... Barnläng­tan Obesvarade
0
334
Spahotell utan slottider av Anony­m (Spah­o­tell) Resor: Resor 1,1k 0 Ge mig tips på spahotell i Sthlm samt upp till 15 mil från Sthlm där man har tillgång till... Resor: Resor Obesvarade
0
1,1k
Erfarenheter? Blöder IGEN efter avbruten graviditet. av Anony­m (Sad girl) Abort 602 0 Jag var tvungen avbryta min graviditet i v 17 pga allvarligt sjukt barn. Avbrytandet skedd... Abort Obesvarade
0
602
Någon med barn på Lilla Akademien? av Anony­m (LA) Barn 6-12 år 527 0 Mitt barn har kommit in på LA. När jag läser på om omdömen är det verkligen högt och lågt.... Barn 6-12 år Obesvarade
0
527
Biverkningar av att sluta med p-piller som innehåller östrogen? av linda­f­86 Hälsa 406 0 Jag ska gå över till mini p-piller från p-piller med östrogen och är orolig över hur det k... Hälsa Obesvarade
0
406
Kan det gå? av Anony­m (Hon) Relation­sproblem 260 0 Skulle du kunna nöja dig med att bara vara särbo med distansförhållande, när du egentligen... Relation­sproblem Obesvarade
0
260
Hjälp önskas! av Anony­m (Ensa­m­ståen­d­e mammo­r­) Ensam förälder 928 0 Hej!Vi håller på med vårt examensarbete där målet är att med hjälp av teknologi kunna unde... Ensam förälder Obesvarade
0
928
Påverkad flöde i navelsträngen av Eveli­n­asöde­r Grav. komplika­tioner 1,1k 0 Hej, jag hoppas kanske att hitta någon som har gått igenom eller går igenom samma som jag.... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
1,1k