Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur är män som gillar män om man jämför med män som bara gillar kvinnor? Jag (man) är intresserad av en annan man. Hjälp!! av Anony­m (Hjäl­p­) Övrigt 215 0 Jag (man) är intresserad av en man men jag vet inte vilket håll han är lagd åt. Jag är säm... Övrigt Obesvarade
0
215
Nära förlossning av Anony­m (Snar­t­kattu­n­gar) Katter 716 0 Suck, blir inte klok på blivande kattmamman. Vi är "familjehem" åt en omplaceringskatt som... Katter Obesvarade
0
716
Vet du vilket år det är?? av Anony­m (Conf­u­sed?) Psykolog­i 346 0 Tänkte bara höra om det finns nån mer här som blivit akutinlagd på psyk och fått sitta och... Psykolog­i Obesvarade
0
346
Nidblödning? av Citte 83 Gravidit­etssymto­m 608 0 Behöver hjälp här ????🙂😀Hade mens 21 kom något på 20 på kvällen men räknar... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
608
Tourettes av ABcde­0­98 Barn/fun­ktionshi­nder 610 0 Hej! Jag gör ett försök för att nå ut till så många som möjligt då jag googlat i flera år... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
610
Valaciclovir mot ME/CFS, fler? av Anony­m (Undr­a­ndetj­e­j) Kroppsli­gt 297 0 Fler här inne som får Valaciclovir mot ME/CFS? Hur länge har ni tagit det? Vilken dos? På... Kroppsli­gt Obesvarade
0
297
Langare använder allt oftare sociala medier för att sälja sprit till minderåriga – hjälp oss hitta deltagare till vår studie av GreyM­a­rketM­a­uStud­i­e Efterlys­ning - media 740 0   Det blir allt vanligare att sociala medier används för att sälja alkohol till ungdomar.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
740
Är IES i Täby en bra skola? av HHL Skola 1,4k 0 Hej, Ni som har erfarenheter om Täby IES, Kan du snälla dela med dig av några tankar om Tä... Skola Obesvarade
0
1,4k
Slinda p-piller av Anony­m (Juli­2­024) Övrigt 1,1k 0 Hej. Nån mer här inne som inte fått sin mens efter att man avslutat med ppillret Slinda. H... Övrigt Obesvarade
0
1,1k
Omvårdnadsbidrag - sjukdom? av Anony­m (ts) Myndighe­tskontak­t 519 0 Jag har ett son med npf som nylogen också fått en inflammatorisk tarmsjukdom. Det stökar t... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
519
Förstoppning, movicol av Anony­m (adri­a­nalam­a­) Övrigt 276 0 Hej.Jag har länge haft en känslig mage och blir lätt förstoppad, varit på sjukhus flera gå... Övrigt Obesvarade
0
276
Kan hpv försvåra en graviditet? av Anony­m (Skur­) Utrednin­g 1,0k 0 Hej, Jag undrar om någon fått information om eller fått det bekräftat att hpv kan försvåra... Utrednin­g Obesvarade
0
1,0k
Nya vänner Stockholm 🌸 av Anony­m (Girl­0­8) Övrigt 157 0 Hej! Jag har lessnat på mina vänner som aldrig orkar hitta på nåt eller kan pga barn vecka... Övrigt Obesvarade
0
157
Bästa hjälpen mot hemmorojder/analsprickor? av Anony­m (Ont) Hälsa 301 0 Fick en analspricka troligen i samband med mycket diarré. Inne på 3e dagen nu och det svid... Hälsa Obesvarade
0
301
Ni som tagit ur hormonspiral efter flera års användande, hur mådde ni efter fått den uttagen? av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 350 0 Jag har haft hormonspiralen i 6 år och nu tagit ur den och jag mår verkligen inte bra. Kän... Övrigt Obesvarade
0
350
Frustrerad och mår dåligt av nått så konstigt... av Anony­m (Förv­i­rrad) Psykisk ohälsa 320 0 Ska försöka göra en lång historia kort... för drygt 3 år sedan skiljde jag mig. Det var en... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
320
Sjuk på resa, kan man få försäkring? av Anony­m (Resn­i­ng) Resor: Resor 1,0k 0 Jag har en hemförsäkring via ICA banken. Jag var bortrest i 3 veckor och under första veck... Resor: Resor Obesvarade
0
1,0k
Nidblödning eller mens? av emmas­v­123 Fertilit­et & Kropp 288 0 Hej! För 7 dagar sen fick jag utslag på ägglossningstest som visade positivt. Har sen någr... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
288
Ont efter VUL? av Anony­m (TS) Gravidit­et 463 0 Gjorde VUL idag och allt såg bra ut med bebisen , är i vecka 8+2 enligt VUL och 7+6 enligt... Gravidit­et Obesvarade
0
463
Tecken på missfall? av Anony­m (Anon­y­m) Oro för missfall 1,0k 0 Hej!Jag och min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa barn. Jag har sen ett år till... Oro för missfall Obesvarade
0
1,0k