Fråga experten: Inaktiva: Barnklädesexperten Gammal forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Råd om höstjacka av Anony­m Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 2 Jul 23:34
13,9k 1 Nu när det är reor på diverse affärer så tänkte vi köpa en höstjacka till dottern. Hon är... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 2 Jul 23:34
1
13,9k
illa luktande byxor/jeans av acci Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 2 Jul 23:15
3,8k 1 jag köpte ett par svarta jeans till grabben,dom luktar väldigt illa,som bränt..eller krut.... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 2 Jul 23:15
1
3,8k
Vad är rätt? av Anony­m (Mamm­a­A) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 26 May 21:10
2,2k 1 Hej!   Har en kille på 5månader så detta är första sommaren han kommer uppleva och jag är... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 26 May 21:10
1
2,2k
Tvättråd för skalkläder? av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 6 May 14:06
4,7k 1 Hej! Hur får jag bort ingrodd smuts från skalbyxorna? De är tvättade enligt tvättråd (4... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 6 May 14:06
1
4,7k
vad ska man handla för kläder till en som föds i början av september?? av Anony­m (sp) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 24 Apr 22:00
1,8k 1 tjoo, jag ska ha mitt första barn i september å vet inte vad jag ska köpa för kläder. för... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 24 Apr 22:00
1
1,8k
Hur mycket ska man handla? av Lovel­y­30 Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 16 Apr 17:52
1,8k 1 Hej! Vi ska ha barn i november och undar hur mycket ska man köpa i början. Vi har köpt li... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 16 Apr 17:52
1
1,8k
päls till små av babyg­i­rl03 Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 11 Apr 22:27
1,7k 1 hej planerar barn jag undrar om det populärt med pälsjackor till dom små? och hål i örat j... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 11 Apr 22:27
1
1,7k
ytterkläder av sessa­n­10 Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 8 Apr 22:18
1,6k 1 Hej! Vad för slags ytterkläder klär jag bäst min 3 månaders lilla kille i nu i vår? Han... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 8 Apr 22:18
1
1,6k
Vilken storlek till sommaren? av Jacki­e­85 Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 8 Apr 21:58
1,6k 1 Jag har en 3 månaders liten gosse här hemma nu och funderar lite på vilken storlek som kan... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 8 Apr 21:58
1
1,6k
Vilken storlek? av Anony­m (skor­) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 24 Mar 22:23
1,7k 1 Hej! Vilken storlek på sommarskor ska jag välja? Har en ettårig son vars fot är 10,5 cm... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 24 Mar 22:23
1
1,7k
Lammskinn i vagnen? av Anony­m (varm­t­/kall­t­) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 24 Mar 22:12
1,9k 1 Hej! Jag har en fundering om hur man ska klä de små nu när det blir plusgrader men ändå... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 24 Mar 22:12
1
1,9k
Bästa regnkläderna av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 17 Mar 22:22
2,5k 1 Mitt son behöver  regnkläder, jag måste ha tag i det bästa (vi bor i Göteborg och han går... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 17 Mar 22:22
1
2,5k
Hur klär man en nyfödd i augusti? av edvin­1­1 Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 17 Mar 21:43
2,5k 1 Ja precis som rubriken lyder, hur klär man en nyfödd i slutet av augusti. byxor? långarma... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 17 Mar 21:43
1
2,5k
Ytterklädes panik av Anony­m Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 13 Mar 19:56
2,1k 5 Hej. Min dotter fyller 1år sista april. Har lite funderingar angående ytterkläder.... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 13 Mar 19:56
5
2,1k
Hjälp!! Hur klär jag min flicka? av Anony­m (Anna­) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 6 Mar 16:02
1,8k 1 Jag har alltid haft lätt att hitta bra, bekväma kläder som går att matcha till mina pojkar... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 6 Mar 16:02
1
1,8k
vårjacka av Lana8­6 Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 26 Feb 14:27
1,7k 1 Känns som att det är dax att börja leta efter en vår jacka innan alla tar slut! Vilken jac... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 26 Feb 14:27
1
1,7k
Könsmärkning? av Torrb­o­llen Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 19 Feb 14:10
2,0k 1 Hejsan! Jag och flera med mig (2853 just nu) reagerar mot könsmärkta barnkläder som finns... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 19 Feb 14:10
1
2,0k
Giftfritt eller ekologiskt? av Carla­l­a Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 11 Feb 14:13
1,9k 1 Hej! Vad är det för skillnad på giftfria kläder och ekologiska kläder? Är det samma sak?... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 11 Feb 14:13
1
1,9k
Varför är så få overaller förstärkta? av Enens­a­mmamm­a Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnklädersexperten Malin
Äldre 10 Feb 16:43
1,8k 1 Jag undrar varför det är så få overaller som är förstärkta i rumpan och på knäna? Det är j... Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Barnk­l­äders­e­xpert­e­n Malin Äldre 10 Feb 16:43
1
1,8k
Novastar av alltf­ö­rdig Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal alltfördig
Äldre 9 Feb 10:41
1,9k 2 Finns Novastar i butik? var? Rea? vet du när? tack i förhand :) Inaktiva­: Barnkläd­esexpert­en Gammal Alltf­ö­rdig Äldre 9 Feb 10:41
2
1,9k