Fråga experten: Inaktiva: Förlossningspedagogen forum

Fråga förlossningspedagogen
Anna Wilsby är författare, doula och profylaxpedagog. Här får du tips och råd kring hur du och din partner kan förbereda er och föda med profylax.  Medicinska frågor kring förlossning och graviditet hänvisar vi till Fråga Barnmorskan på Familjeliv.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Knäckte svanskotan under förra förlossningen, hur stor är risken att det händer igen? av camil­l­as198­5 Inaktiva­: Förlossn­ingspeda­gogen Förlossningspedagogen
Äldre 23 Feb 21:49
1,6k 1 När sonen krystades fram i slutet så knäcktes min svanskota på nå vis, vi antar att det va... Inaktiva­: Förlossn­ingspeda­gogen Förlo­s­sning­s­pedag­o­gen Äldre 23 Feb 21:49
1
1,6k
är min förlossning på g? av Emeli­e­1988 Inaktiva­: Förlossn­ingspeda­gogen Förlossningspedagogen
Äldre 23 Feb 21:40
1,4k 1 hej! har börjat känna smärta i rygg o mage. och mitt underliv gör extremt ont när j... Inaktiva­: Förlossn­ingspeda­gogen Förlo­s­sning­s­pedag­o­gen Äldre 23 Feb 21:40
1
1,4k
Ja, profylax hjälper! av Förlo­s­sning­s­pedag­o­gen Inaktiva­: Förlossn­ingspeda­gogen 892 0 Hej! Tack för din fråga! Du skulle vilja ha ett tredje barn, men känner att dina tidigare... Inaktiva­: Förlossn­ingspeda­gogen Obesvarade
0
892