Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Svullna bröstvårter. av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 554 0 Hei. Jg är en kille på 22 år, mina bröstvårter är konstant svullna och jag tycker att de s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
554
Post partumdepression! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 664 0 Har  inte någon fråga utan ett boktips för alla yrkesverksamma som möter småbarnsföräldra... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
664
Hur mycket bröstmjölk av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 764 0 Hej, jag kan hur mycket jag än skulle vilja inte amma mitt barn. Jag låter han dock ligga... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
764
Farligt med för mycket vatten? av Mina8­4­01 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 650 0 Jag undrar om ett barn kan dricka för mycket vatten? Och vad händer då? Min son är 1år och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
650
Tips på sov och mattider för 11 månaders av Anony­m (ebba­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 676 0 Hejsan! Mitt barn är nu 11 månader. Hur kan en god dag se ut gällande sov och mattider??... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
676
Spjälsäng! av Jessi­c­a8803 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 716 0 Jag har en dotter på 9 månader som jag precis slutat amma, känns jätteskönt. Nu är problem... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
716
Får han i sig rätt mängd mat? av Anony­m (Prem­a­tur) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 21 May 11:01
679 1 Hejsan! Jag har en liten bebis hemma som är en vecka gammal. Han är född i vecka 35+0 o... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 21 May 11:01
1
679
Min son på 1.5 år pratar inte alls.. av ullis s Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 625 0 Hej!! Min son på 1.5 år säger inte ett ord, varken mamma,pappa,vovve eller nånting. Sen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
625
resa bort utan dotter av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 746 0 hej kan man resa bort utan sin dotter på 11 månader? hon skall vara med sin pappa och han... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
746
vad hjälper bebisen att gå upp i vikt av smora Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 649 0 Hej! Jag har en fem månader bebies som följer inte sin kurva .Därför är orolig för honom... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
649
Skötsel av nyfödd av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Hej, Vi väntar barn och vår son anländer om ca 5 veckor. Jag har en del frågor ang. vardag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
Varför drar & sliter bebisar i saker när dom ammar? av Manso­n­Dust Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 714 0 Mina fyra barn har allihopa varit sådana att vid amning (inte jämt men ofta) tog dom tag i... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
714
Tappat smaken av robro­s Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Hejsan, Min son som är 10 år har tappat smaken, han säger att maten inte smakar något l... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
Vattkoppor? av Jenni­e­Lee Inaktiva­: BVC-sköt­erskan JennieLee
Äldre 16 May 17:20
1,9k 4 Kan detta vara vattkoppor? När sonen fick så kom alla koppor på några... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Jenni­e­Lee Äldre 16 May 17:20
4
1,9k
När blir det bättre med sömnen? av Anony­m (Sömn­l­ös) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 691 0 Hej! Min son är snart 12 veckor, och jag undrar när deras sömn blir bättre och sover lä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
691
Hur länge kan min dotter äta burkmat? av Anony­m (Tvåb­a­rnsma­m­ma) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 807 0 Hej! Jag har en två årig dotter och en son på 12 veckor. Min dotter går inte på försko... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
807
NAN 1 eller NAN Pro 1? av Anony­m (NAN) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 16 May 12:00
1,5k 1 Min dotter får den vanliga NAN 1 , men sambon som var och handlade kom hem med NAN pro 1.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 16 May 12:00
1
1,5k
Skrikande bebis av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 16 May 11:54
756 1 Jag har en dotter på en månad som har ett stort behov av närhet. Likt andra barn i samma å... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 16 May 11:54
1
756
Min Bvc-sköterska gav fel vaccination till mitt barn av tvåba­r­nsmor­8­9 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 16 May 11:52
987 1 Idag var vi på 1års kontroll på Bvc, där han fick vaccination osv, sen 4tim senare ringer... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 16 May 11:52
1
987
matvägran av Rullt­u­lta Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 707 0 Våran son vägrar äta sin mat detta är tredje dagen, det ända som går ner är fruktpur'e, ny... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
707