Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
D-droppar i England av UK Jenni­e Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 2 Jun 20:11
707 1 Hej, vi bor i sodra England och har precis fatt en dotter (8 dagar idag). Har ger man int... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 2 Jun 20:11
1
707
Angående sömn av FlyMe­A­way Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 541 0 Hej! Jag vet inte vad jag ska göra. Problemet är då min dotter ska sova på nätterna. Hon... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
541
min dottervtycker inte om mat av loloo­1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 589 0 hej min dotter är sex  månader och en vecka hon tycker inte om matt och ersätning hon äte... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
589
Lök ????? av Nelli­e­Meja Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 583 0 Hej. Min fråga är om man kan ha lök i maten till min snart 7 månaderstjej? Sen har jag h... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
583
Besviken av Jessi­c­a8803 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 650 0 Vilken skittråd! Det ska inte stå att ni svarar på frågor när ni knappt svarar på en enda!... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
650
Mat och sömn, 5 veckors bebis av Malen­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 775 0 Hej Jag har en dotter som är 5 veckor gammal och hon gillar verkligen att sova.  Jag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
775
För lite sömn? av Loree­n­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 636 0 Hejsan! Jag är lite bekymrad för min sons sovvanor. När det var vintertid så somnade han... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
636
Barnmat från 4 månader? av daizy Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 784 0 Hej! Jag har en son på drygt 5 månader. Han började få smakisar vid 4 månaders ålder och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
784
6 åring med ont i magen av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 717 0 Hej! Har en dotter på 6 år som ofta småklagar över att hon har ont i magen, ofta är de för... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
717
kondylom och gravid? av Anony­m (fund­e­rsam) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 663 0 Hej! Min sambo har precis fått veta att han har kondylom (könsvårtor) och jag har läst... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
663
välling av Petra­6­45 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 592 0 Hej!! Stämmer det verkligen att det inte är bra för barnen att dricka välling mer än 2-3 f... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
592
hur ska jag klä mitt spädbarn på sommaren? av missj­u­ne Inaktiva­: BVC-sköt­erskan missjune
Äldre 28 May 21:39
692 2 Mitt barn är 11 månader. Hur ska jag klä honom nu på sommaren. Bör vi ha på honom solskydd... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan missj­u­ne Äldre 28 May 21:39
2
692
Min bebis spänner sig, böjer sig bakåt.. av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 3,3k 0 Precis som rubriken lyder så undrar jag varför min bebis på två månader böjer sig bakåt? H... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
3,3k
hjälp med potträning av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 542 0 Hej jag har en flicka på 4år som har vägrat gå på pottan sedan vi började vid 3års ål... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
542
2 veckors bebis som grymtar och stönar av frida­1­98004 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 28 May 11:04
1,2k 1 min bebis som är 14 dagar  "grymtar" och "stönar" ganska mycket - är detta normalt??? Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 28 May 11:04
1
1,2k
Twinrix av Anony­m (Undr­a­r) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 28 May 10:51
1,2k 1 Hej! Jag funderar på att vaccsinera mina barn med Twinrix, jag vet att man beställer rece... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 28 May 10:51
1
1,2k
Hur länge kan min dotter äta burkmat? av Anony­m (Tvåb­a­rnsma­m­ma) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 722 0 Hej! Jag har en två årig dotter och en son på 13 veckor. Min dotter går inte på försko... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
722
Hur får man mjölken att sluta rinna? av Anony­m (ny mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 Jag har en dotter på 1 vecka och har nu beslutat att sluta amma henne pga flera anledninga... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
Blå om ben o fötter av Lenas­t Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 760 0 Hej, min son är snart 5 månader och vi har upptäckt att han blir blå om benen när hans pap... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
760
Sömn hos 14-månaders av Minni­e­7 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 728 0 Hej! Har en 14 månaders son som krånglat med sömnen sedan jag slutade amma i princip. Han... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
728