Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Förkylningsastma av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 11 Apr 10:12
1,0k 1 Hej! Har lite funderingar om förkylningsastma Hur påverkas barnet av de? Blir dom lättar... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 11 Apr 10:12
1
1,0k
Min dotter är rädd för sin bvc sköterska av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 775 0 Hej min dotter är 7 mån och rädd för sin bvc sköterska.. Varje gång vi går dit så börjar h... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
775
Tbc av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 668 0 Hej! Jag fick som barn Tbc spruta då min far är utländsk, min mor är från Finland. Undra... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
668
Barnmat till en 7-månaders bebis av Anony­m (Glad mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 824 0 Hej! Min son är 7 månader och han både ammar och äter mat utan problem, har nyligen fåt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
824
min 3 veckor gamla bebis har ont när hon bajsar av Monic­a­83 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 920 0 Hjälp. Har en tösabit på 3 veckor som får ont när hon bajsar.. Har bara kunnat amma ytte... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
920
Knyter händerna av stenb­o­ck85 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 635 0 Hej. Har en son på 2 månader och ibland knyter han händerna så hårt att det nästan b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
635
Känner knappt igen mitt barn... av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 4 Apr 21:26
1,4k 4 Hej! Har en dotter på snart 3 månader. För 2v sedan ville hon plötsligt äta mer sällan. D... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 4 Apr 21:26
4
1,4k
Min dotter dricker inte! av Bumbi­6­666 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Bumbi6666
Äldre 4 Apr 19:45
751 1 Min dotter är 10 mån och dricker inget förutom ersättning som kanske blir 200-250 ml/dag.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Bumbi­6­666 Äldre 4 Apr 19:45
1
751
Sämre immunförsvar? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 881 0 Min 6-åriga dotter har en konstaterad IgA-brist, vilket gör henne extra infektionskänslig.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
881
Röd prick i underlivet av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,4k 0 Min dotter har, så länge jag kan minnas, haft en röd prick närmast kanten på ena blygdläpp... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,4k
Sjukdom? av MaPaF­r­id Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 4 Apr 11:26
1,0k 1 Jag och min son flår på handflator och fotsulor, vad kan detta bero på? Har för mig att ma... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 4 Apr 11:26
1
1,0k
Hjälp! 4 veckor gammal, helammande och hårt bajs, ska det vara så? av emili­a­s Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 4 Apr 11:22
693 1 Min fyra veckors kille hade inte bajsat på flera dagar och skrek och hade ont i magen. Vi... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 4 Apr 11:22
1
693
tandläkare-gravid? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 4 Apr 11:16
713 1 Jag försöker bli gravid, mensen borde komma runt 10 april. Men, jag har tid till tandläk... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 4 Apr 11:16
1
713
Tvätta underlivet varje dag? av Anony­m (Bonu­s­mamma­n­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 4 Apr 11:15
751 1 Jag är sambo med en man som har två barn på 6 och 8 år.  Vi har dem varannan vecka och all... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 4 Apr 11:15
1
751
Skrik och övertrötthet? av myslo­p­pan Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 699 0 Min lilla dotter blir snart 6 veckor och jag har jätteproblem med hennes sömn och mycket s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
699
omega 3? av Anony­m (essi­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 829 0 Min dotter är tre år och ett par månader. Hon har alltid varit aktiv o nyfiken, tagit för... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
829
speciell nappflaska till välling??? av Anony­m (fund­e­rar) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 885 0 hej min dotter som är 7månader äter ersättning till kvällen och på natten jag hade tänkt p... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
885
Sover hos oss, när flytta tillbaka? av Mikae­l­aaa Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Mikaelaaa
Äldre 2 Apr 19:28
641 2 Hejsan, vår son är 2 år och 8 månader och han har sedan några månader sovit i vårat sovru... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Mikae­l­aaa Äldre 2 Apr 19:28
2
641
Hur länge är det normalt att ge sitt barn ersättning kombinerat med mat? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 2 Apr 14:20
675 1 Hejsan.. Jag undrar hur länge det är normalt att ge sitt barn ersättning i komination m... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 2 Apr 14:20
1
675
Klåda på händer & fötter på 2 åring av mamma­t­illno­v­alie Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 2 Apr 14:06
925 1 Hej! Jag vet att detta säkert är en jätte svår fråga att svara på då det kan bero på myck... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 2 Apr 14:06
1
925