BF september 2014
7128 visningar
57 svar
Hej
En grupp för oss som väntar barn i september 2014. Här kan vi lära känna varandra. Diskutera frågor och funderingar. Dela erfarenheter och tips.Kanske träffas i "verkligheten" senare och bara ha roligt med våra gravidmagar!
Välkomna!
Aktivitet i gruppen
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Blev med flyttad från 6/9 till 18/9. Så nu är vi i 15+4 och vårt rul är 17 april. Just nu går det väldigt mycket upp och ner. Sen igår har jag mått riktigt kast med yrsel och illamående. |
Skapad av:
BjörkW
Äldre 21 Mar 15:29
Senaste:
Obesvarade
|
0 |
![]() |
Nu har vi berättat för våra familjer med en liten saga om våra efternamn som dom först fick läsa sen fick dom öppna brevet med ultraljuds bilderna i. Reaktionerna var antingen störtgråta eller stå helt paff. |
![]() |
Skönt att de gick att lösa med semestern på det viset :) Jag pratade med chefen, som fick barn nu i november, om hur det funkar på försäkringskassan egentligen. Och då kan man få havandeskapspenning 60 dagar. |
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|
Skapad av:
Daisybramble
Äldre 11 Feb 08:31
Senaste:
längtarmkt
Äldre 24 Feb 16:01
![]() |
Jaa, det blir ju som det blir oavsett, inget man kan påverka mer än det man stoppar i sig. Och det är ju jättesvårt när man bara mår illa hela tiden! |
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Min man är engagerad men visar det inte alltid så mycket. Dock säger han att han tänker på det nästan jämt. Vi pratar en del om tiden som ska komma och jag försöker berätta det jag vet om vad som. |
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|
![]() |
Ny medlem
|