Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket 2

Jag fick mail av hon från Scrapshopen idag. Hon hade tydligen varit på resa till Danmark (helt oplanerat) så därför hade hon inte kunnat svara på mail. Hon lovade skicka mitt paket idag trots att jag inte betalt ännu...Låter ju bra i alla fall!

• Amelié77

Jag fick min retrostans från Pysselpunkten idag!!!
    Imorgon hoppas jag på att få Primablommorna från Scrapshopen - hon hade i alla postat paketet igår.

• Amelié77

Du kan ju inte köpa en refill om du inte redan har en dyna. Så om du köper för första gången ska du alltså köpa det första alternativet, för 19 kr.

• Amelié77

Tycker precis som er ang. önskelistan! Jag hade över 100 saker i den för ett tag sen och då jag skulle shoppa gick det liksom inte att flytta dem till varukorgen. Idiotiskt! Fick ju gå igenom alla sidorna igen. Jag väntar fortfarande på ett STORT paket därifrån. Det blev lite strul med betalningen först. När jag hade fyllt i alla uppgifter om betalningen, så gick det inte att genomföra den. Det blev bara error hela tiden. Under My orders hittade jag beställningen, med det stod Status: Declined. Försökte göra om det 4 ggr, men det fuknkade inte. Då mailade jag Chiara på HoP och hon kunde manuellt gå in och "processa" ordern, men det tog ett par dagar extra. Tur i oturen att hon kunde gå in och se alla varor jag hade beställt. Tänk om jag hade varit tvungen att göra om beställningen igen
    Nu rusar jag till brevlådan varje dag i hopp om att hitta en ankomstavi...

• Amelié77

Då ska du ju så klart shoppa loss, Utteröga! Själv får jag INTE shoppa nåt mer nu fast det kliar i fingrarna...

Svar på tråden Scrapträsket 2