Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket 2

Ååh, idag är jag så glad! Det ringde på dörren för några timmar sen och det visade sig att min paket från Lifetimemoments.com har kommit. Det tog bara 1 vecka!!! Ingen tullavgift tillkom, vilket jag var lite rädd för. Jag har räknat ut medelpriset på alla papper jag beställde (och då har jag även räknat med frakten på 30 dollar) och det blev 5,25 kr/papper. Så det är ju billigt! Och vilket utbud dom har sen...helt otroligt! Hann bara bläddra genom en bråkdel av mina nya papper innan jag var tvungen att åka till jobbet, men de var sååå fina. Mycket blommigt var det...Önskar bara jag hade några fina foton jag vill scrappa - men det är ett annat problem

• Amelié77

Nu känner jag mig lite gnällig...
    Vissa i den här tråden som visa sina alster får en massa berön, både här i tråden och i gästboken. Men till vissa skrivs det inte ett ord. Jag skrev för nån vecka sen att jag scrappat en idébok, kunde se i besöksstatistiken att de flesta ev träskets medlemmar varit in och kollat på den. Men INGEN skrev en endaste kommentar, inte i tråden, inte i gästboken. Då blir man lite ledsen... Jag lägger ju inte ut nya grejer så ofta eftersom jag nästan aldrig hinner scrappa så det vore ju kul med LITE ris eller ros i alla fall.
    Sorry att jag gnäller nu, men jag behövde bara få ut det där.
    Och detta är inte menat som ett påhopp på NÅGON överhuvudtaget!

• Amelié77

Förr skrev jag nästan ALLTID i allas gb, men eftersom jag så sällan får nåt tillbaka har jag väl också minskat i lite. Man orkar ju liksom inte anstränga sig längre när man aldrig får en endast kommentar själv. Så vi kan väl enas om alla de flesta av oss kunde bli bättre på att ge både ris och ros åt varandra!

• Amelié77

Jag skrev inte inlägget för att tigga beröm, det var bara en stilla undran hur det kan komma sig att 20 personer kollar in i galleriet och inte en endaste en skriver nåt. Fick lite känslan av att min bok var så väldigt ful att ingen kunde komma på en enda snäll kommentar att skriva
    Jag menar inte att man ALLTID måste skriva, för det gör absolut inte jag heller. Dessutom har jag själv svårt att minnas vem jag skrivit hos senast, så ibland kan det ju hända att man kikar in 10 gånger till en person och inte skriver nåt, medan man istället skriver oftare hos nån annan. Helt omedvtetet alltså! Nåja, slut diskuterat nu. Vi har ju diskuterat detta tidigare också vill jag minnas...och det är ju svårt att komma fram till nåt vettigt.

• Amelié77

Haha Bitte
    Då är det kanske bättre att låta bli att skriva i gb och rädda dottern istället.

• Amelié77

Måste bara tipsa er om att Tiimari har fått in ett nytt album. Skitsnyggt!!! 8,90 euro här i Finland, 79 sek i Sverige så det är ju billigt. Det är ljust beige med brunt mönster, lite som tapetmönster. Tänk Basic Grey Motifica serien...lite så ser det ut. Köpte det genast jag såg det - det kommer att bli jättebra som bröllopsalbum! Kan fota det imorgon om nån vill se hur det ser ut.

• Amelié77

Nu har jag lagt ut en bild på albumet från Tiimari under starka bilder. Det är 12*12.

Jag har använt Alabaster chalk på de röda blommorna på LOVE-LO´n. Tycker nog att det blev ganska vitt.

Sen undrar jag lite över en sak...det var nån som skrev att ni inte hittade tråden. Har läst det i andra trådar också som tydligen blivit flyttade. Men har ni inte satt de trådar ni brukar besöka ofta i "Mina favoriter"? Då är det ju bara att klicka pdär och så hittar du trådarna hur enkelt som helst, även fast de har blivit flyttade. Bara ett litet tips...

• Amelié77

Loppan79 - här hade de inga bazzil och bg
    Får gå dit igen och tjata på att de ska ta hem!

• Amelié77

Måste fråga en grej - använder ni Tim Holtz´s Distress Ink?
    Jag köpte två såna i början, men jag har knappt använt dem. Vad ska man egentligen göra med dem?

• Amelié77

Någon som har denna penna:
    www.minneskatten.se/butik/index.php&products_id=1168

Jag har en vit Gelly roll från Sakura, men den funkar ju inte alls! Den är ju genomskinlig när man skriver med den och sen är det meningen att det ska bli vitt, men det blir det inte. Måste det vara svart papper för att det ska synas? Testade med mörkbrunt papper med det syntes ingenting Ledsen

Svar på tråden Scrapträsket 2