Scrapträsket 2
Vilken nätbutik har den billigaste Flower Power blomman (den lilla stansen alltså)?
Vilken nätbutik har den billigaste Flower Power blomman (den lilla stansen alltså)?
Minneskatten är superbra! Jag har också bara positivt att säga om dem. Snabb leverans, snabba och vänliga svar på e-mail.
Nån som har en sån här då:
www.fiskars.com/SE/Hobbyprodukter/Product+Detail
Bokhandeln här i stan säljer en för 9,90 euro ca 99 kr. Borde man slå till eller är det en helt oanvändbar sak i scrapsammanhang? Vad tycker ni?
Ja, jag vet inte riktigt när man skulle använda den på en LO. Det är säkert som du skrev att det blir mest till kort.
Vixxxans funkar nog för mig...
Okej, nu är jag skitsur på House of paper. 28 maj lade jag in en beställning. Har ännu inte fått paketet! Fick mail av henne idag:
"Actually I have filed a claim at the post office but going through my records you were never charged for this order. I cannot repackage as I am out of stock on several items and can't refund because you were never charged. I am sorry for the problems with this order. I will be sending you a 10 dollar gift Certificate to make up for the trouble."
Alltså har hon skickat paketet och det har kommit bort eller vad menar hon? Konstigt i så fall att hon inte tagit nå betalt för det...tror nog inte ett dugg på att hon skickat det. Nu är ju säkert hälften av grejerna slut redan och det tar ju dessutom sån tid att gå igenom hela webshopen och beställa på nytt! Fy fan, vad uselt! Hade beställt ca 100 papper som jag bara längtat SÅÅ mycket efter.
Nu vill jag ha en massa tips på andra amerikanska webshopar där servicen fungerar!!!
Bra tips Malinka2! Jag brukar "glömma" Scrappiz sidan eftersom jag inte gillar den, men i det här fallet kan det vara ett bra ställe att hitta tips på
Är bara sååå besviken över att alla mina fina grejer inte kommer att komma nån gång! Ledsen...
Jen82 - hur mycket betalade du i frakt? Hur mycket beställde du då?
Tack för tipset!
Vad använder man s.k. coasters till? Är det inte glasunderlägg??? Kolla på: shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc&Store_Code=TLMS&Product_Code=CHLOE.C.WC20769&Category_Code=afternoontea
Hoppas länken funkar...
Nämen hej på dej Cheri! Det var länge sen sist! Vad har du pysslat med?