Scrapträsket 2
Jag blir lite sur på den sidan. Det står ju inte vad kalaset innebär. Bjuder de på tårta? Har de extrapriser? Har man möjlighet att scrappa? Ska man ha med sig present?
Någon som vet???
Jag blir lite sur på den sidan. Det står ju inte vad kalaset innebär. Bjuder de på tårta? Har de extrapriser? Har man möjlighet att scrappa? Ska man ha med sig present?
Någon som vet???
Okej, fast jag undrar vad det är för rabatter *skeptisk* På deras normala rabattkort så har de att när man handlat för 1500 så får man 15% på nästa köp Inte så himla generöst
Kortet måste dessutom användas inom ett år.
Njä, jag väntar på mässan istället
solstålen - Börja inte med att köpa sådana dyra verktyg. Sax, papper och nåt lim funkar till en början. Fastnar du så kommer du vilja handla mer men då vet du också vad du vill ha. Och en skärmaskin _kommer du att vilja ha_ Jag har Fiskars och den är grym. Kostar ca 220 kr. Men som nybörjare är det bättre att du lägger pengarna på papper och några dekorationer du gillar. Och nån chalk.
Men guuuuud, ligger det en scrappingbutik i Borås??? Där har ju jag varit i sommar Hur kunde jag missa det???
Men det finns ju två köpområden i Borås. Viket av dem ligger affären?
Hjälp önskas
Jag håller på med en dubbel-LO om förlossningen. På sida två har jag skrivit en lång text där överskriften är När Du Kom Till Oss. Överskriften är inte särskilt stor (24 punkter eller nåt). Förstasidan har mest massa foton men skulle behöva en rubrik. Vad skulle passa?
Tiden det tog var ju lite udda och kul . Hittade en sida med titlar på scrappiz. Välkommen lilla du var ju ganska fint också *funderar*
Gaaahhhh... varför kan ni inte hålla med mig??? ;-[
Det blir fyra mot en så jag ger mig
Ser ni att jag sytt *impade va?*
Blev så inspirerad av Pyret att jag var tvungen att släpa fram symaskinen
Mella - Säg inte så! Det är för seeeent
Matriark - Preciiiiis, det var därför jag ville ha med det lilla fotot. Något som döljer. Tyvärr tog vi alldeles för lite foton på förlossningen. Och mitt album ska ju visas upp så jag vill gärna exponera mig så lite som möjligt