Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Deppar fortfarande över min uteblivna order på ScrapAddicted Albumet var 80 kr dyrare på scrapandgiftcorner Ska kolla lite iallafall

Shit, nu händer det spännande saker på Ullevi. Måste kolla lite tv

• Skumpis

Pyret - Du kanske ska fråga malin ulrika. Det verkar som det är dina å, ä och ö det är fel på. Man kanske kan ställa in det på nåt sätt på tangentbordet och det kanske mu vet hur man gör eftersom hon bor i ett å-, ä- och ö-fattigt land

• Skumpis

Cia - LÄmnade den stationära datorn och loggade in på lappen iställlet. Friidrott och scrapträsket samtidigt

• Skumpis

CArolina - Jag brukar göra så jag får antingen fyra eller två foton på varje foto så att säga. Om du tittar på min LO "Som en fisk" så är småbilderna där 5x7,5 cm. Dvs det fick plats 4 på ett foto. Tror jag har någon LO där det fått plats två också.

• Skumpis

Carolina - Kolla istället på min "Välkommen lilla du". Där har jag med foton i tre olika storlekar. Ett helt, ett halvt och ett fjärdedels foto.

• Skumpis

Pyret - OT men jag har VÄRLDENS godaste kaka i min blogg. Den är en långpannekaka som är jätteenkel och väldigt uppskattad av ALLA som smakat den. Tack vare att det är en långpannekaka så behöver man bara göra en kaka och ändå räcker den till många. För att inte bli helt OT så kan jag säga att jag använde det receptet på en receptswapp på Scrappiz Kakan heter Gullobertkaka i min blogg och är en kladdkaka med kokostäcke som man skär i rektangulära bitar och kan ta i handen.

Slut OT

Budade just på Tradera. Bråttom som jag har lästa jag naturligtvis inte produktbeskrivingen. Pappren var 6*6 och inte 12*12 som jag trodde Positivt var att frakten inte blev dyr. Får använda dem till kort

• Skumpis

Pyret - Aha, kärleksmums är det du gjort Kärt barn har många namn Jag har gjort en receptswapp på sådana också

• Skumpis

Gud va snygg Fnyz!!! Och var ung du är

• Skumpis

Fnyz - -85 var jag en stenhård hårdrockare

Svar på tråden Scrapträsket 2