Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Mystjejen skrev 2006-08-27 19:58:34 följande:
    ÅH NEEEEJ!!! Sitter här och skriver...så kommer lilltjejen och ställer sig på mitt NYA fina 12x12 album i linne... När hon går av är där två fotavtryck i brunt...kunde ju varit användbart om man vill göra babyalbum att "stämpla" med färg men till min STORA FASA!!! Det var BAJS!!!!! Bläääääääääääää! Men nu är hon duschad och sussar sött... Får bli ett nytt album! 
    Ah, huh! Skrattade gott åt ditt roligt skrivna inlägg dock; kan se dig framför mig vid denna fasansfulla upptäckt...
  • annika5064

fnyz; "ja jag är så himla taggad så jag ville skriva mssa här men då kom jagpå att de kanske är reklam? fast ändå inte för de är ju ingen av er som kan nappa på de" Det kanske det blir, men om någon annan skriver om er, så är det ju inte det, eller hur? Så grattis till er som fått äran att hålla nybörjarkurser i scrapbooking i Bollnäs! Det kommer ni göra jättebra!

• annika5064
    2xA skrev 2006-08-28 10:20:03 följande:
    Någon som har denna penna:www.minneskatten.se/butik/index.phpJag har en vit Gelly roll från Sakura, men den funkar ju inte alls! Den är ju genomskinlig när man skriver med den och sen är det meningen att det ska bli vitt, men det blir det inte. Måste det vara svart papper för att det ska synas? Testade med mörkbrunt papper med det syntes ingenting
    Man måste skriva väldigt långsamt med Sakurapennan för att bläcket ska rinna till fint. Jag hade samma problem i början, men nu går det jättebra...en ska till som underlättar är papper utan struktur; det blir lätt lite knaggligt när man skriver på strukturerade papper.
  • annika5064

Jag hade bestämt mig för en scrappaus...vad svårt det är att låta bliFörvånad Var ju bara tvungen att göra bara en...och så pausar jag ett tag till nu! För jag är inte så inspirerad märkte jag när jag höll på...får nog invänta mässbesök till helgen; så lär scraplusten komma tebax!Skrattande

Bild 005.jpg

• annika5064

Tack för uppmuntran, tjejer!  Men det är precis så som MAMMSY skriver; det blir liksom stopp i huvudet, man bara gör det ändå...på rutin...fast då försvinner hela glädjen med att scrappa och det känner jag lite att den gjort på sistoneGråter 

Men jag kommer igen!

• annika5064

"Annika: Bäst att pausa nu så att du inte "bränner ut dig" på scrap och tröttnar helt! Skickar en kom igen kram "

Tack, Cia! Det värmer! Kram tebax...Glad

• annika5064
    myskatt skrev 2006-08-28 13:32:37 följande:
    Vilken penna fuckar best att skriva med då? Jag har en svart gel penna som är helt ok att skriva med (fin spetts) men de med mediumspetts går inte att skriva med. Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    SkrattandeSkrattandeSkrattande
  • annika5064
    2xA skrev 2006-08-28 14:22:39 följande:
    Tack för alla svar! Måste hem och testa "smeka" pappret med pennan Hoppas bara att jag inte köpt den som är clear - visste inte ens att det fanns såna. Va f*n för man med en genomskinlig penna överhuvudtaget...? Borde inte ens tillverkas såna enligt min mening.
    Haha, ja, det kan man verkligen undra...
  • annika5064
    Marajjah skrev 2006-08-29 20:24:04 följande:
    Har gjort en LO efter veckans skiss på scrappiz. Ska fota om den i morgon när det är bättre ljus, men ni får se den med en blixt mitt på det ena fotot... Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Aaaaaaah, va fin! Härlig komposition och härligt färgval!
Svar på tråden Scrapträsket 2