Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

...och här sitter jag och letar igenom Scrappiz hela galleri...här är en variant till;

normal_Pojkarweb.jpg

Biggan har gjort den...visst är han söt!Kyss

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-23 09:54:57 följande:
    Hjäääääääääääääääääääääääälp jag har drabbats av Doodling Baccilen Ny LO i galleriet! Nu ska jag mata Julia risa å rosa!!!!
    Ursnygg doodling! Och LO! Och var lugn, just den bacillen är inte farlig...Flört
    Fnyz skrev 2006-08-23 10:03:54 följande:
    Här kommer mitt resultat efter scrapträffen i måndags
    Jättefin, Fnyz! Och sååå produktiv du är...Förvånad
  • annika5064

Jag tror jag ska fira lite ikväll; har nu gjort hela 40 stora LO:s! Det är många, det...Skrattande Nu har jag bara ungefär 460 kvar...Flört Sedan ska jag också ge mig på paperpiecing...och korttillverkning...och...

• annika5064
    Fnyz skrev 2006-08-23 10:24:13 följande:
    Pyret78 skrev 2006-08-23 10:08:44 följande: Den blev ju jättebra, Fnyz!!!Vilka brudar vi har Nu har du inspirerat mig att göra pp oxå. Lät ju jättekul. Kanske nå´t att introducera senare i kursen Kan ju inte visa vad jag lyckades åstadkomma under scrapträffen, den ska ju skickas in till mammsy ja jag tänklte de jag med i fortsättningsdelen liksom...även doodling å colorblocking funderde jag på.. annika5064 skrev 2006-08-23 10:18:16 följande: Jag tror jag ska fira lite ikväll; har nu gjort hela 40 stora LO:s! Det är många, det... Nu har jag bara ungefär 460 kvar... Sedan ska jag också ge mig på paperpiecing...och korttillverkning...och... måste spring å räkna tror de e typ 60 st 12*12 jag har gjort å 5 8*8 å 5-6 kort å 1 PP
    Ja, jag har några minialbum också...
  • annika5064
    Ellisen skrev 2006-08-23 10:26:47 följande:
    vad är paperpiecing?
    Titta några sidor bakåt i tråden, så får du en god inblick...finns även några mönster...
  • annika5064
    Cino skrev 2006-08-23 10:33:03 följande:
    annika5064 - var kan kan hitta fler mönster?? Har kikat runt lite här och var men hittar inget...? De mönster du hade har jag redan kikat på, fina!!
    Jag sökte på paperpiecing och fick upp en del, men tyckte mycket var blaha...just sådana söta figurer som jag lagt in här hittade jag nästan inga, men jag sökte inte särskilt ihärdigt...
  • annika5064
    Jo79 skrev 2006-08-24 14:12:07 följande:
    Vilket gulligt bi!!En ny lo i galleriet om nån vill titta... Mamma till KaramEllen
    Fin ny! Tycker jättemycket om färgerna!

karrokarro;
    scrappar också bara på kvällarna, när sonen somnat...så något annat liv hinner jag inte med!Flört
  • annika5064

Fast just nu har jag "skaffat" mig en scrapblock, för att hinna göra något annat; umgås med gubben lite, läsa och se på tv...ganska skönt! Kände att jag blev lite hysterisk i mitt scrappande och inte kunde tänka på något annat, så nu pausar jag ett litet tag! Fundersam Tror jag...

• annika5064
    leamon skrev 2006-08-24 15:23:15 följande:
    det är nog inte speciellt ovanligt   kan fortfarande känna så ibland även om det inte är så ofta numera...ny LO i galleriet...(under12x12)
    Jättefin leamon! Och vad jag längtar till Italien, då!!!!
  • annika5064
    BV

Hur stor öppen arbetsyta har du just nu? 80*60 - totalrent...

Hur hög är din högsta röriga hög med pysselsaker? 0 cm...totalrent

Vad har du allra närmast din vänsta hand i pysselväg? tja, räknas Allt i Hemmet? Annars, ingenting...

Och vid högra handen? Musen...

Ohjess, jag är oxå knäpp  för jag har tagit scrappaus!
Svar på tråden Scrapträsket 2