Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Jen 82 skrev 2006-08-19 21:35:15 följande:
    Annika: Minella, vikken shop är det?? Jag vill me ha nya basic grey !!
    http://www.minelle.se/
  • annika5064

Men Jen 82, Annas Scrapbooking har dem oxå...

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-20 11:20:38 följande:
    Finns en så kul tråds på scrappiz där man boostar sin bästa LO å berättar varför man är så nöjd med JUST den LO:n.. Snor det rakt av Vilken tycker ni e eran bästa LO? Berätta å ni som har Plus klitra in å visa!! ( Malin med scrapblock)
    Joels Bok Maj 2005 Nr 2

Den här är jag SUPERNÖJD med! Har visserligen liftat/kopierat den, men blev såå nöjd med resultatet; älskar bilden på Joel och är extra glad över att jag tryckte ut den på Bazzill...Den var pillig att göra;varje liten detalj är chalkad, men sådan är min stil; gör ju inga LO:s på en kvart direkt!
    Annika
  • annika5064
    tr3z skrev 2006-08-20 13:22:16 följande:
    den är dessutom snyggare i verkligheten
    Håller med dig om det; jag är aldrig nöjd med avfotograferingen eller scanningen; tycker aldrig att färgerna blir riktigt bra! Min senaste dubbel  "Dopet" är jag jättenöjd med oxå; guldglittrande rubriker mot det nattsvarta papperet...men det syns inte så bra...och då har jag ändå redigerat ganska mycket i fotoprogrammet...
  • annika5064
    Mystjejen skrev 2006-08-20 16:03:53 följande:
    Oj, vad fel det blev... Fast rätt ändå... Mammsy: Det är den här jag gillar bäst just nu (är ju en dubbel men den andra sidan är ju typ likadan)... Men jag tror att jag snart kommer tycka att den jag gör till swescrapputmaningen är den finaste. Men den kan jag ju inte visa...
    Jaaaa, den är såå fin!
  • annika5064
    Pyret78 skrev 2006-08-20 21:32:17 följande:
    Ingen som har nåt fyndigt förslag till rubrik åt min Lo??Funderar på att döpa den till "I vårsolen", men jag vet inte.
    Om du nu är väldigt stor på bilden så kanske "Åt visst för många korvar..."Flört

OBS! Skojar lite...
Svar på tråden Scrapträsket 2