• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY
    Meli skrev 2006-08-02 14:35:55 följande:
    Äsch, nu håller jag på att scrappa och har valt papper som jag inte riktigkt gillar. Varför har jag nu gjort det? Det är skitjobbigt när man inte gillar papprena ordentligt....
    Håller med.. Fast det e ännu värre när man har papper som man älskar å det går åt h****te ändå
  • Meli

MAMMSY

Ja, fast för min del, så har jag ju ofta många av varje sort

Äsch, detta blir inte alls bra, ska bara färdigställa den snabbt och inte lägga ut den i galleriet, glömma den och fundera på nästa

• Pyret78
    Det gör du alldeles rätt i Meli!!

Bara att gå vidare!
  • Pyret78

Det är REA, REA, REA på www.scrapoteket.se!!!

Bl.a på chatterbox-papper o vissa Basic Grey!! Passa på att shoppa loss nu tjejer!!

Sen är det fraktfritt, om man beställer för 300 eller mer, där hela v.33!! Tjoho!!!

• leamon

har varit på magnolia i borås i sommar....lite knepigt o hitta dit, ligger inte bland övriga affärer utan på en "bakgård". Fick fråga oss fram för att hitta. Kan tyvärr inte förklara vägen... men en kul affär att botanisera i (billigt blev det inte heller )

• Matriark

Pyret78 - tack för det tipset, nu har jag ju slösat pengar igen haha.. jag begav mig genast till scrapoteket nu naturligtvis... men inte nån rea för mig inte... såg bara alla underbara bazzil four-series och prima blommor.

Jättebra Meli att man kunde beställa alla 4 i en serie istället för att klicka styckevis *tummen upp*

• Loppan79

Men ååå jag som håller på med en beställning på scrapoteket just nu och hade inte ens sett att det var fraktfritt
    Meli - order kommer under dagen

Jag fyller år idag (hurra, hurra, hurra). Jag fick ju stora boken om scrapbooking här om dagen och idag fick jag en egen fotoskrivare , 500:- att handla scrapbooksaker för av mina föräldrar, en dymomaskin och en scrapbooktidning. Jag tror att det har gått fram vad jag önskar mig

Nu håller jag alltså på med order på scrapoteket och på scrapbookbutiken. Måste bara fila på dem lite innan jag skickar iväg. Men nu ska jag gå och baka paj till kalaset ikväll.

• Carolina1979
    Loppan79 skrev 2006-08-02 15:45:47 följande:
    Men ååå jag som håller på med en beställning på scrapoteket just nu och hade inte ens sett att det var fraktfritt Meli - order kommer under dagen Jag fyller år idag (hurra, hurra, hurra). Jag fick ju stora boken om scrapbooking här om dagen och idag fick jag en egen fotoskrivare , 500:- att handla scrapbooksaker för av mina föräldrar, en dymomaskin och en scrapbooktidning. Jag tror att det har gått fram vad jag önskar mig Nu håller jag alltså på med order på scrapoteket och på scrapbookbutiken. Måste bara fila på dem lite innan jag skickar iväg. Men nu ska jag gå och baka paj till kalaset ikväll.
    Grattis på födelsedagen!
  • Matriark
    Loppan79:
    HIPP HIPP HURRAAA på din födelsedaaa!! Skrattande
  • Pyret78

Loppan! Det är end fraktfritt v.33 nu är det ju v.31. Du får helt enkelt hålla dig till tåls. Eller ska du kanske handla lite nu o lite v.33

Svar på tråden Scrapträsket 2