• Fnyz

Scrapträsket 2

fnyx? kanske skulle byta till de för de lät ju frönt...

jo jag håller tummarna fast de var inte en gigantisk räkning så de gör inte så mycket om de drar de men endå

har 2 paket på ingående et från scrapaddicted å (peppar peppar igen) Magnolia! ja de e sant jag la en beställning där för att själv få se om de sköter sig eller inte för de har ju väldans massa fint.... om paketet inte kommer snart så skickar jagin min mor som bor i borås å hennes man som ser ut som en...hmm.....indrivare

• Fnyz

de var roligast när ngn kallade skumpis för skrumpis

jaja ikväll är de iaf dax för scrapträff kuuuul....ska in å pack ihop mina saker snart...mindre kul de har ju hunnit bli endel som man har köptpå sig vid de här laget så deblir en stooor tung väska.

• Fnyz
    pylle skrev 2006-08-29 15:13:32 följande:
    ää strunt i länken funka ju inte
    hittade det albummet du menade med tanke på din smak...

jag har ingen aning om vads jag ska göra på träffen heller
  • Fnyz

jag brukar sy korsstygn med floss...på t.ex. "är det DÄR du är mamma", "Jeans", "kärt barn har många namn" och på "sommartjej" (den till cybercroppens freestyleutmaning) sydde jag fast "hörnen" med floss och sydde runt ett par blomor med floss fast det syns dåligt.

• Fnyz
    Fraise skrev 2006-08-30 21:18:50 följande:
    Har en liten fråga till: Vad är distress ink för något?
    finns en artikel om de på swebloggen
  • Fnyz
    BabyJia skrev 2006-08-31 09:04:57 följande:
    E de enbart när man vill ha "brända" kanter som de funkar å använda fluid chalk? el går de å typ å färga tex kortkanterna med de oxå?
    jo man kan färga kanterna åå för de finns ju chalk i massa färger... om du kikar på min "hålla handen" så ser du på de små remsorna jag har flätat ihop har jag färgat kanterna gröna.
  • Fnyz
    Johannapanna skrev 2006-08-31 09:39:42 följande:
    Jo, Jen, Annika, Bitte: Vad bra! Då ska jag kolla in era gallerier under dagen. Eftersom jag ska göra flera stycken (Thea är snart 6 månader), så är det lätt att de blir lite lika om man inte aktar sej.Lillfrallan: Jag har tänkt mej att ha ett foto (scrappar i lettersize) och så lite info om vad som är aktuellt för just den månaden, typ vända till mage, smakisar, sova mellan mamma och pappa, etc. Tänkte nöja mej med enkel-LO's, för det blir fullt väldigt fort i albumet ändå.
    har åxå gjort såna...de flesta här inne har sånna tror jag
  • Fnyz

Fraise: jag har sytt på flera av mina LO:s med symaskin t.ex på min "Fötter" och på "lill-Erik" sen har Pyret78 åxå använt de på flera t.ex. på hennes "kärt barn"

• Fnyz
    Matriark skrev 2006-08-31 21:43:55 följande:
    Marrajah - Det hade jag missat  Fint färgval, och din var mer liftad än CASEad Annika - Åh vad smart att inkludera längd och vikt.. nu önskar jag ju att jag kunde dra tillbaka klockan med mina barn ju!
    jag har med längd, vikt och huvudomfång på alla månads lo:s och även "bäst just nu" (vae som hon gillar mest den månaden) och om hon lärt sig något nytt den månaden.
Svar på tråden Scrapträsket 2