• Fnyz

Scrapträsket 2

Sabika skrev 2006-08-16 09:26:10 följande:
    Fnyz: Vad är det för papper på "jeansLO'n" ?? Måste ha.... Skulle ju passa jättebra med ngt kort när dotterna har den här bodyn...
    pappret är från SEI å heter Hippie chick-sidekicks-disco daisies
  • Fnyz

cheri: som sagt så är du min absoluta favorit-scrappare så jag bara älskar även dina två nya å hmm...hmm... tycker faktiskt att din var t.o.m snyggare än orginalet

• Fnyz

de lät så kul för 2 pers irad skrev horsgatan å jag vet ju inte vad den heter så jag funderade på om de var som red light district eller så

• Fnyz
    emma2006 skrev 2006-08-16 16:39:04 följande:
    Om jag mot förmodan skulle damma av pyssellådan och scrappa ihop ett eget bidrag till utmaningen, får man vara med då eller måste man godkännas av nån scrap-maffia först? Jag har inte scrapat på säkert ett halvår och det beror på att jag inte har nåt speciellt pysselrum utan det är matbordet som gäller och ni förstår dilemmat.... Men, hör och häpna, sambon tyckte inte att min idé om att slänga ut soffan från lilla rummet och istället slänga in ett till skrivbord var nån dum idé. Så snart har jag iaf ett eget pysselrum (som iofs ska delas med sambon och hans dator... men ändå!)!!! Lycka!
    du är härmed godkänd av scrapmaffian
  • Fnyz
    jenn79 skrev 2006-08-16 16:50:14 följande:
    Chipboardformer (går bra med bokstav/bokstäver i chipboard) Vad är det??? Är det "papp"bokstäver?? Somman kan måla på själv Ibland känner jag mig väääldigt vilsen i djungeln
    japp de e de
    man kan tillverka själv om man hittar kartong som är syrafri annars finns de å köpa på de flesta scrapshopar på internet. det kallas både för chipboard och för cardboard. på skumpis LO året du föddes är 2005 sånna bokstäver tror jag.
  • Fnyz

å har ni åxå fått mail från scrapbookbutiken nu köper jag albumet som jagf har haft i varukorgen där ett tag iaf

Svar på tråden Scrapträsket 2