-
fråga annika hon är the doodling masterdramaqueen skrev 2006-08-16 18:43:40 följande:Om man vill skriva på foto (måste ju doodla nu i utmaningen ) vad kan man ha för penna som fäster bra då? Nu är hösten här! Vi kan andas igen!
-
mitt mail hade hamnat i skräpposten så kolla därJohannapanna skrev 2006-08-16 18:54:30 följande:Fnyz: Naj! Jag har inte fått nåt mail! Jag brukar ju få av henne!!! *nyfiken*
-
whaaa nu har jag skickat in ett bidrag till skissutmaningen på swe scrapbook bloggen
(väldigt långt namn att kalla den för....har den nått kortare smeknamn?)
-
jag har gjort en å Pyret78s "kärt barn..." var ju den som vann den här veckan på scrappizskrutthumlan2 skrev 2006-08-16 23:31:44 följande:vilka/vem har gjort LO med kärt barn har många namn? Orkar inte kolla igenom allas bildgallerier....
-
nä nu blir de nog lite scrapping.
-
vart finns denna vita soufflé penna?
-
ingen som svarade på vart den där vita gelpennan som hette vit souflé finns?
cia: du hade ju en vart har du köpt den ??? -
jsg är inte heller nöjd med pixaco för i vanliga fall använder jag onskefoto.se där man kan välja ramar å massa olika saker utan extra kostnad, dessutom på faktura å man har korten HÖGST 2 dagar senare å om jag inte tar från dem så harjag även framkallat hos korthuset.se som det tar 1 dag att få korten ifrån å åxå på faktura.
cia: fick ju en länk där den fanns med både i storpack och dessutom endast vit åxå. -
jo jag tycker åxå att onskefoto.se är bättre fast jag har inte fått så dålig kvalitet på bilderna för man kan ju sätta sig å färgförbättra dem direkt på deras sida.Johannapanna skrev 2006-08-17 21:13:59 följande:Claudia: Det var jag som inte var nöjd alls med Korthuset. Usel bildkvalité har jag fått vid två tillfällen (vet inte varför jag beställde därifrån en andra gång). Bilderna är jättemörka och har konstiga färger. De är så dåliga att jag inte ville använda dem, utan slängde dem och skickade efter från ett annat ställe istället.
-
jag använder inte automatisk färgförbättring på korthuset.se utan jag går igenom bilderna en för en å kollar för en del blir bättre med den å endel ljusar jag upp å endel beskär jag å endel ändrar jag till svartvita.