• Fnyz

Scrapträsket 2

Jen 82 skrev 2006-08-20 20:59:41 följande:
    Förvarar ni era primablommor i flaskorna??? Jag tycker det är så himla opraktiskt att rota igenom dom .. . Skulle vilja komma på nått bättre, nån som har ngt bra?
    nej jag har tagit glasburkar som man får med när man köper färdig deg till pizzan på hemköp iaf så går de å köpa en sån degrulle som man bara rullar ut å till den hör det en tomatsås som har alldeles perfekta små burkar med brett lock på så dem diskar jag å använder (det är inga ettiketter på dem heller så man slipper pilla bort dem å en flaska blommor får perfekt plats i en sån burk)

Pyret: den får tampas med min "Fötter" åxå
  • Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-20 21:32:17 följande:
    Ingen som har nåt fyndigt förslag till rubrik åt min Lo??Funderar på att döpa den till "I vårsolen", men jag vet inte.
    sol-lapare, med magen i vädret, sol-och-vårare

hahaha bara spånar lite
  • Fnyz
    Svallin skrev 2006-08-21 09:31:18 följande:
    Jag tror att jag är på god väg att bli en scrappare... Har nu tom. en egen liten låda som är märkt pyssel. Kan tillsägga att DET TRODDE JAG ALDRIG!
    ah välkommen in i träsket
  • Fnyz
    Marajjah skrev 2006-08-21 22:39:17 följande:
    Är det ngn som hört nåt om vilka som vann i croppen på scrappiz? Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    det har kommit ut vem som vann italienkort å qk tävlingarna de står under cropens forum
  • Fnyz

2xA: det finns ett mönster som man kan få på swebloggen nu med PP som jag tänker prova å där står de lite åxå.

• Fnyz

när vi skulle välja ut våran favorit LO för någonb dag sen så sa jag ju att den som ajg gjorde åt skissutmaningen var min favorit men jag fick ju itne visa den men nu kan i ju se den är så himla nöjd med den var underbar skiss tyckte jag.

Svar på tråden Scrapträsket 2