• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mizz Maj

Fraise: Ja, det är nästan det enda att göra, vänta ut dem! Tids nog blir det väl vår tur också!

• Cino

Någon som vet var jag hittar stämplar från Hänglar och stänglar?

• Fraise

Mizz maj- ja jag får vänta tills min dotter sover. Och katterna tröttnat. Jag är sååå uttråkad just nu. Funderar på vad jag ska hitta på. Ingen TV (förutom lilla melodifestivalen), inget scrappande, suck... Får kika runt i gallerierna på alla tjusiga grejer ni gjort då.

• Bejbi78

Cino

Folk har redan börjat sälja de nya stämplarna på Tradera....paketen kom fram till folk igår *chockad*

Var bor du förresten? Finns ju en del butiker som är återförsäljare.

• Cino

Bejbi78 - Jag bor i Norrbotten, dåligt med buktiker här

• Mystjejen

Nu har jag kommit hem från mässan...

Såg några av er men jag blev så blyg så jag vågade inte hälsa...
    Och trött!!! Var på party igår och det blev seeeent. Och imorse var jag uppe tidigt, har 2timmar till Gbg. Så jag var supersliten idag!!!
    Köpte lite papper (mönstrade o cardstock), 5st minialbum (så nu vet ni vad ni kommer att få se i mitt galleri framöver...) skalpell, band, bokstäver, mixed famstamps, foamstamps floral/dingbat, akrylfärger.
    Köpte inte så farligt mycket ändå, var så trött och det var såååå mycket folk så jag orkade inte trängas. Hade velat köpa mer papper och dekorationer men det får bli på nätet istället...
    Det som jag tyckte var bäst var att få se allt live...
    Nu ska jag sätte mig och pyssla lite!
    Ha en bra kväll!
  • Skumpis

Mystjejen - Var det mig, Mammsy, Marajjah och annika du såg? Jag hade ju Vilgotskylten på barnvagnen så man missar ju inte mig så lätt Dumma du som inte kom fram!!! Vi hade ju inte heller träffats innan (förutom jag och Mammsy då). Synd att jag inte fick träffa dig också!!!

• Cino

Är det bara jag som inte kommer in på dreamcottage.nu sida? Första sidan kan jag se, men kommer inte in i shoppen...

Jag som är full av idéer och köplust just nu!!

Svar på tråden Scrapträsket 2