• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Fnyz
    myskatt skrev 2006-09-01 21:27:26 följande:
    Har tjatat till mig en tur till IKEA imorgon för att inhandla ett skrivbord . En billig skiva med kromade ben samt en den förvaringsaskar. Ska in en sväng till Biltema också och köpa en sån fiskeväska (eller vad det nu är) med små fack i.Är trött på att ha allt i en plastlåda och mapper i hela soffan! Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    fiskeväskorna är superbra att ha massa smått å gott i

nu ska här umgås lite å kanske lite scrapping kommer en ny imorrn med min första vita doodling på för jag fick min sakura soufflé vit idag den var då suuuuperbra....blir ju nästan lite genomskinligt först men när den torkar så blir de jättevitt.
  • Ellisen

Ny lo i galleriet, "Bara massa bus".
    Risa o rosa gärna!

Vips: Är riktígt avis på ditt scraprum!

Skickar ett kollektivt "SUPERSNYGGA nya lo:s" till alla, har varit inne o kikat hos många av er...

• Minimalla

Idag kom äntligen bilderna från min kompis med posten, i ett trasigt kuvert o en lam ursäkt från posten. Men, men... albumet är äntligen färdigt. Har doodlat hela dagen. Eftersom albumet var så pass litet fick det inte plats med så mycket mer än massor doodles. Det var jättekul, prickar, blommor och blad dansar framför ögonen på mig nu . Har lagt in en bild på albumets framsida i mappen "Blandat pyssel", där finns också kortet som jag gjort till brudparet (om nån är intresserad ).
    Hinner inte kika in hos er som har massor nytt, men då har jag ju nått att se fram emot efter helgen.
    Godnatt!

• Pyret78

Ett kollektivt ros till alla som lagt ut nya lo:s. Har kiakt in hos er men ej skrivit i era gb:s.

Snygga scraphörnor har jag oxå fått se idag Triv s själv super i min hörna.

Är sååå avis på alla som ska på mässa imorgon. Handla inte ihjäl er bara !!

• Vips

Nu är den äntligen klar!
    Jag är jättenöjd med den Idén har jag haft i tankarna flera månader sen jag såg den i nån amerikansk scraptidning (har även sett att nån gjort en liknande här) och nu äntligen fick jag tid och lust över att göra den!

Kika gärna in om ni känner för det. 

• Mizz Maj

Nu är det dags för sängen ju så man är pigg och fräsch på mässan imorgon, för man vill ju inte missa något!

• Fnyz

godnatt  nu har jag suttit å testat dagens inköp mina allra första stämplar å min fina vita sakura penna...doodling på hög nivå här hemma i kväll kan jag lova..ni får se resultatet imorrn

ha de helt underbart på mässan, hade de itne varit så långt å dyrt å åka så hade jag varit där.

• Skumpis

MÄSSA!!!!!! Räcka ut tunganPenga munRäcka ut tunganPenga munRäcka ut tungan

*skriver upp vit sakurapenna på önskelistan*

Nåt mer man "måste" ha??????? Behöver lite tips så här i elfte timmen....

• Fnyz

skumpis: EK success-plastfickor...de är superbra man stoppar in lo:arna från sidan inne vid pärmen så man kan tippa albumet upp och ned å inget ramlar ut å så lägger man in dem en å en så de nöts inte mot varan på baksidan.

• Skumpis

Fnyz - Låter bra! Funkar de i MMs mockaalbum???

Svar på tråden Scrapträsket 2